嬰兒醫護

跳至

首頁
1

尾頁
   0


男爵府

積分: 5505


1#
發表於 13-12-30 10:27 |只看該作者
7.5m,唔知咩事唔肯食,唔肯瞓,又唔似有牙仔....但係玩又玩得好開心...
點好呀?我真係唔識湊...............


大宅

積分: 1346


2#
發表於 13-12-30 12:08 |只看該作者

回覆:Behappy1437 的帖子

BB食粥仔未?




大宅

積分: 1346


3#
發表於 13-12-30 12:14 |只看該作者

回覆:Behappy1437 的帖子

我囡7個幾月時都係咁,後來轉2餐粥仔俾佢又食得好好




男爵府

積分: 5505


4#
發表於 13-12-30 13:31 |只看該作者

引用:我囡7個幾月時都係咁,後來轉2餐粥仔俾佢又

原帖由 kiov 於 13-12-30 發表
我囡7個幾月時都係咁,後來轉2餐粥仔俾佢又食得好好
有緊喇,就連粥同糊都唔食



男爵府

積分: 5505


5#
發表於 13-12-30 13:32 |只看該作者

引用:我囡7個幾月時都係咁,後來轉2餐粥仔俾佢又

原帖由 kiov 於 13-12-30 發表
我囡7個幾月時都係咁,後來轉2餐粥仔俾佢又食得好好
有緊喇,就連粥同糊都唔食


首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo