在職全職

跳至

首頁
1

尾頁
   0


民房

積分: 15


1#
發表於 07-4-29 11:32 |只看該作者

全職(煍)BB

我本來想自己唔返工全職(煍)BB, 但係老公就想請工人(煍), 所以現在日日係度煩, 請問本人的家庭狀況, 是否應該及有能力請工人(煍)呢? 請各位俾o的意見小妹好嗎?

本人老公的人工有$19,500, 每月還債$8,500(約還3年), 俾奶奶$2,000, 兩人供保險$1,200, 家庭水電什費$1,300
本人31歲, 意外有


民房

積分: 21


2#
發表於 07-4-29 12:43 |只看該作者

Re: 全職(煍)BB

hello,其實如果本身2人唔大洗,應該可以應付,1.教工人帶去睇,不過頭半年好少病,2.無計,但開頭你不如叫你奶奶睇住,如果放心先放手比工人揍,3.唔会多太多,4.好難講,未必嘅,5.一定要預咗幾黑版,無自由,老公幫到手会好好多,未至於精神分裂,不過会燥D.


民房

積分: 15


3#
發表於 07-4-29 17:50 |只看該作者

Re: 全職(煍)BB

謝謝您!

1.


大宅

積分: 4794


4#
發表於 07-4-29 19:33 |只看該作者

Re: 全職(煍)BB

bb响頭半年有抗體(嗰啲抗體係响你個肚時比佢嘅)佢出世後飲人奶會對bb有多啲好處,可以考慮(我都係餵人奶)其實,你做野唔會搵多啲錢,因為要請工人,如果你自己湊bb,會了解多啲bb嘅需要,可以睇住佢成長,佢都會開心啲,但如果你地係用慣食慣玩慣嘅,突然小咗收入會好吃力囉,所以你地兩公婆要商糧清楚囉.大肚婆係鍾意咩都攞嚟煩,平常心去睇每件事就得架喇!同埋諗多啲開心野(例如bb對你笑,bb好可愛等),對自己嘅情緒都有幫助架!



別墅

積分: 843


5#
發表於 07-4-29 23:29 |只看該作者

Re: 全職(煍)BB

因你先生收入要還債,問題是你地是租/供樓,數目大約多千都是"行"量你做野/自己湊好.
另外你本身想湊成份幾大?
再同你分析下.


大宅

積分: 1468


6#
發表於 07-4-30 01:49 |只看該作者

Re: 全職(煍)BB

1.)BB應該就唔會成日病,(如果係自己湊)
2.)我自己之前都係請工人,但我就抄了佢,我當初都以為自己會放心比工人湊,但工人會無咁細心,仲有請工人既野係好講好唔好彩,因好多人都唔係一請就係好,好多都係抄了幾個先好,仲有你又要成日都好似要理埋佢,好煩,首先你要想如果只有BB同工人係屋企,你會唔會放心,你係咪可以完全信任工人呢
4.)其實我覺得如果你有工作經驗應該就唔會
5.)如果你全職湊BB,當你睇到BB對住你笑,睇住佢一日一日咁長大,你會有咩唔開心都唔記得,你要記住,睇住BB成長,係有錢都買不到,童年既時間唔會好多,當你錯過了就錯過了,你可以同你老公講下,我都係做了全職媽咪開心了好多,擔心都無咁多


大宅

積分: 1404


7#
發表於 07-4-30 02:06 |只看該作者

Re: 全職(煍)BB

hello:

liarain, if you only earn 7000 a month... I thought be a full time mama is more better... ( it is only my option, but you have to get the agreement with your husband la)

salary for maid: 3400 per month
insurance for maid: about 700 two year
tax: 400 per month
water, electric and gas : unexpected ( last winter my maid use 3300 only for electric which was 3 time compare with my normal expense.... wah! my god ah!!!)

And you also need to pay the agent fee and some other expenses like body check la... lunch la...etc...

I earn only 6800 per month.... and because the transportation is very expensive :1500 per month and sometime I will buy lunch.... So as a result I talk with my husband and both of us decided not use the maid and I am a full time mama right now la....

so far ok la.. it will be a bit boring, some of my friends don't contact me again la...... but when you see your bb smile at you. I think I do the right thing...


禁止訪問

積分: 684


8#
發表於 07-4-30 08:01 |只看該作者

Re: 全職(煍)BB

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 15067


9#
發表於 07-4-30 09:30 |只看該作者

Re: 全職(煍)BB

如果妳人工$7,000.00 >>> 自己湊會好!!

1). 唔使請工人>>> (如果工人OK, 唔會比你炒/ 唔會勁打斧頭), 平均攤開你一個月花係佢度的$$約4500 (月薪3400+政府外傭稅每月400+每日三餐養佢500+Agent費/外傭保險+間中病下+福利>>勞工假&大假+每兩年一次的來回機票$...) ... 如果工人唔OK要炒(經常會發生的事) >> $5000+ (我剛剛送佐個當年千挑萬揀等佢等佐幾個月的印印走... 盛惠$6000+)
仲有... 工人湊BB湊成點??? 得閑你去"論盡家傭"度睇下就知!!

2). 對BB真係好上千萬倍... 無野可以代替到媽媽的愛同陪伴!! 我以前每月月薪$20k+... 而家都寧願自己湊...

3). 可以夫妻合併交稅... 應該可以節省好多$$.

------------------------------------------------


1. 因為我同老公份工都好難請假, 我驚BB 出左世會成日病, 好難請假帶佢睇


民房

積分: 15


10#
發表於 07-4-30 20:39 |只看該作者

Re: 全職(煍)BB

Thank You, 各位媽媽!
睇完妳o地的回應, 我而家開心左好多, 我會嘗試同老公傾o下, 希望佢會贊成我做全職媽媽, 咁以後可以日日上o黎同大家傾計啦! :-P


大宅

積分: 3947

好媽媽勳章


11#
發表於 07-5-24 16:38 |只看該作者

Re: 全職(煍)BB

其實工人你未必一定要的,如果你主要想請個人照顧bb,可以請保母,
保母一般分>>上門/在保母家湊
上門的大約一個月$3000~$4000
在保母家湊大約一個月$3500~$5000
通常都是一些有經驗的家庭主婦/退休人士
你不防可以想一想

我而家有一個1歲半的女,
由出生至今都是我一手包辦(照顧她/整理家務)
我可以做到,你有何不可呢?^^
到她上幼稚園後我都打算去幫人湊b,
吾知有無人請我呢..........

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo