跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 2950


1#
發表於 07-5-26 11:28 |只看該作者

有冇媽媽因懷孕有念珠菌而要塞藥呢

上星期因為有好多分泌,d質地仲好似lotion咁,
又黃色,所以去睇醫生,醫生話係念珠菌,佢話好多大肚
婆都係咁,因為冇經期黎的關係,再講左一堆我唔太明白
o既野∼

我問佢有冇得避免,佢話呢樣野係冇得避免架,就算係幾清潔都好,一樣可以有念珠菌∼

跟住就要我塞一星期藥了…但係佢唔比我食口服…
唔知d塞藥會唔會對bb有影響…唉∼
有時做女人都幾煩…


大宅

積分: 1171


2#
發表於 07-5-26 11:34 |只看該作者

Re: 有冇媽媽因懷孕有念珠菌而要塞藥呢

我有阿b之後開始有念珠菌,醫生話係咁ga la,但佢話盡可能唔開藥喎....


大宅

積分: 2950


3#
發表於 07-5-26 11:38 |只看該作者

Re: 有冇媽媽因懷孕有念珠菌而要塞藥呢

咁佢有冇要你塞藥呀?


大宅

積分: 3997

好媽媽勳章


4#
發表於 07-5-26 11:40 |只看該作者

Re: 有冇媽媽因懷孕有念珠菌而要塞藥呢

我係8wk時都驗到有念珠菌, 醫生話好多孕婦都會有, 佢叫我一定要保持下體清潔同埋乾爽就ok, 但無俾藥我食或者塞喎.


大宅

積分: 1171


5#
發表於 07-5-26 11:56 |只看該作者

Re: 有冇媽媽因懷孕有念珠菌而要塞藥呢

princesslee 寫道:
咁佢有冇要你塞藥呀?


No wor... he said "try to avoid"...


大宅

積分: 2950


6#
發表於 07-5-26 11:59 |只看該作者

Re: 有冇媽媽因懷孕有念珠菌而要塞藥呢

唉...點算好呢∼
都唔知仲應唔應該塞藥...


大宅

積分: 1171


7#
發表於 07-5-26 12:20 |只看該作者

Re: 有冇媽媽因懷孕有念珠菌而要塞藥呢

信醫生啦,念珠菌太強的話會對阿b做成危險架

該用戶已被刪除

8#
發表於 07-5-26 12:45 |只看該作者

Re: 有冇媽媽因懷孕有念珠菌而要塞藥呢

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2950


9#
發表於 07-5-26 14:30 |只看該作者

Re: 有冇媽媽因懷孕有念珠菌而要塞藥呢

我冇痕架…只不過分泌真係好多,我覺得好煩…
醫生同我檢查果時話好多念珠菌,唔,可能我真係有咁O既需要塞藥啦…
我諗D菌的影響應該仲大過藥物影響呱...
都係醫返好安全D∼


大宅

積分: 3597


10#
發表於 07-5-26 22:26 |只看該作者

Re: 有冇媽媽因懷孕有念珠菌而要塞藥呢

我4w時都有念珠菌,因為好嚴重同好痕,所以醫生幫我塞藥.過咗幾日就冇痕.醫生話其實好容易番發,所以如果唔痕,都係唔好塞藥,因為塞藥有機會整損陰道,會流d橙橙啡啡的分泌,搞到媽媽又好擔心.最重要係保持清潔,如果可以的話,唔好用護墊,因為會焗住,如果忍唔住一定要用,要好勤換.我就忍住唔用,不過每日會帶多條內褲返公司換,雖然好煩,但冇辦法呢


禁止訪問

積分: 450


11#
發表於 07-5-27 08:52 |只看該作者

Re: 有冇媽媽因懷孕有念珠菌而要塞藥呢

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 3597


12#
發表於 07-5-27 10:05 |只看該作者

Re: 有冇媽媽因懷孕有念珠菌而要塞藥呢

我知道飲cranberry juice可以預防,不過而家有咗,唔會飲住,等第時生咗,可能會買嚟飲.


大宅

積分: 4346

畀面勳章


13#
發表於 07-5-27 10:46 |只看該作者

Re: 有冇媽媽因懷孕有念珠菌而要塞藥呢

os2002 寫道:
我知道飲cranberry juice可以預防,不過而家有咗,唔會飲住,等第時生咗,可能會買嚟飲.


唔係喎,我睇BB雜誌話有咗都可以飲cranberry juice,仲係醫生推薦啊,所以要飲都飲得GA,但我就唔算好喜歡飲



大宅

積分: 4346

畀面勳章


14#
發表於 07-5-27 11:06 |只看該作者

Re: 有冇媽媽因懷孕有念珠菌而要塞藥呢

對於念珠菌我真係好多問號
因為我以前一向都會在分泌多時外陰痕(但又唔係話痕到好勁),但我一直唔理囉,直至剛過去的12月尾去CHECK,用尿同分泌CHECK都話我無任何念珠菌OR其他菌...咁做咩我會痕?
現在有左又係有時痕,分泌都有時會係黃色,LOTION狀都試過,但見大家都好似有咁上下症狀,我諗我都唔駛理吧


大宅

積分: 3597


15#
發表於 07-5-27 11:17 |只看該作者

Re: 有冇媽媽因懷孕有念珠菌而要塞藥呢

因為印象中好似話如果已經有咗念珠菌,飲cranberry juice已經太遲了.醫生話我d念珠菌一路都唔清,所以依家飲都冇用.


大宅

積分: 3597


16#
發表於 07-5-27 11:21 |只看該作者

Re: 有冇媽媽因懷孕有念珠菌而要塞藥呢

我發覺有問題,係因為除咗痕之外,仲有異味的,同平時的白帶味好唔同.所以我依家都會留意住的氣味.

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo