跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 3190


1#
發表於 07-6-2 13:47 |只看該作者

好down!亞仔派第5志願.....

派到咁後,真係好 down :-|

返到屋企,仲要控制住自己情緒,笑住同亞仔講結果.點知佢聽到即刻 :-( 攪到我仲要費一輪唇舌安慰佢......其實我個心都好痛!好想 :-( 點解會派成咁


禁止訪問

積分: 3090


2#
發表於 07-6-2 14:12 |只看該作者

Re: 好down!亞仔派第5志願.....

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 7990


3#
發表於 07-6-2 19:13 |只看該作者

Re: 好down!亞仔派第5志願.....

abcakk,
盡最後努力去叩門啦, 唔一定無機會gar
   


大宅

積分: 2749


4#
發表於 07-6-2 22:30 |只看該作者

Re: 好down!亞仔派第5志願.....

abcakk:

你個仔d成績好無架 係咪因為唔好先會派到咁架 點解你個仔咁細就識得派得唔好 就係到喊 第日上小學升中一 又唔理想 咁咪好大件事 你個仔 點解有咁大壓力 你要解識佢聽呀 如果唔係第日佢成績唔好 唔識林 就擔心死la 你明白我意思嗎 我唔想講得咁白呀 佢比自己太大壓力la 我大仔 今年升中一la 佢年年都係尾5之內 仲日日補習 都係咁 我都唔敢講咁多呀 依家d細路 真係令人擔心呀

bb 5月 出世la    http:///album.php?op=album&mid=184776&folderid=1653864&u=0]入黎睇下la


禁止訪問

積分: 46216


5#
發表於 07-6-2 22:38 |只看該作者

Re: 好down!亞仔派第5志願.....

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


瑪瑙宮

積分: 129382

馬年勳章 2026勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章 好媽媽勳章 BK Milk勳章


6#
發表於 07-6-2 23:07 |只看該作者

Re: 好down!亞仔派第5志願.....

abc, 我兩個fd都派唔到第一, 都係第二志願, 田千,
佢地都會9/6去寶湖舊虛考試. 你都可試下. 咁而家
你個仔派左邊間


大宅

積分: 3190


7#
發表於 07-6-2 23:23 |只看該作者

Re: 好down!亞仔派第5志願.....

qq,

黃健常~
派到第二志願都好好.本來我諗住頭3志願照讀.
今朝已去寶湖,8号交報名表及profile.星期二會去埋孫小


別墅

積分: 853


8#
發表於 07-6-2 23:44 |只看該作者

Re: 好down!亞仔派第5志願.....

其實...我自己覺得...小學最緊要係個區,第時升中個網好。
至於間學校好唔好,小朋友都係咁讀,同學仔好、老師好,小朋友就會開心返學。至於成績,九成都係家長幫佢,响邊間小學都差無幾。
唔好唔開心啦!希望你能諗得通,至可以開解到囝囝。你向好方面諗,囝囝自然會欣然接受架啦!


瑪瑙宮

積分: 129382

馬年勳章 2026勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章 好媽媽勳章 BK Milk勳章


9#
發表於 07-6-3 09:15 |只看該作者

Re: 好down!亞仔派第5志願.....

abcakk 寫道:
qq,

黃健常~
派到第二志願都好好.本來我諗住頭3志願照讀.
今朝已去寶湖,8号交報名表及profile.星期二會去埋孫小


黃建常校風都唔錯架喎,
另寶湖,同8号考試是同一日, 你要選其一..


大宅

積分: 3190


10#
發表於 07-6-4 02:47 |只看該作者

Re: 好down!亞仔派第5志願.....

味兒,

e+小一派位唔計成績架!係電腦抽籤,睇你好唔好運!今年仲話有82%入到頭3志願.我真黑仔,做咗剩低既18% 亞仔成績好好架,年年攞獎狀.正因為咁我先唔開心.

放心亞仔唔係大壓力.open day參觀後,佢好鍾意第1志願間學校.其實小朋友諗野好簡單,因為佢以為鍾意就得.解釋完比佢聽冇事 la.我都同亞仔講咗.媽咪已即刻去交報名表,遲D要面試,仲有機會.萬一唔得既,都要讀番派到既學校.到時小一就要努力讀書,成績好既.升小二可以再去考插班生.

今朝我問佢仲有冇唔開心?佢話冇 la


大宅

積分: 1649

好媽媽勳章


11#
發表於 07-6-4 12:35 |只看該作者

Re: 好down!亞仔派第5志願.....

HEHEHE~~d 小朋友好快又無事啦~~ 係囉努力d考入去,會更加珍惜的, 心情唔好就帶佢食餐勁架啦~!


大宅

積分: 2168


12#
發表於 07-6-4 13:00 |只看該作者

Re: 好down!亞仔派第5志願.....

Dont be unhappy la... study hard and still have the good results no matter he is studying in which school..

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo