自由講場

跳至

首頁
1

尾頁
   0


禁止訪問

積分: 1911


1#
發表於 14-1-4 18:37 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


瑪瑙宮

積分: 138649

畀面勳章


2#
發表於 14-1-4 18:39 |只看該作者

回覆:有用德國寶電鍋媽媽請進。求指教。

丁頁佢!用第二次已經痴底!




禁止訪問

積分: 1911


3#
發表於 14-1-4 18:47 |只看該作者

引用:丁頁佢!用第二次已經痴底! +

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


寶石宮

積分: 281776


4#
發表於 14-1-4 18:48 |只看該作者

引用:丁頁佢!用第二次已經痴底! +

原帖由 kuromi_kuromi 於 14-01-04 發表
丁頁佢!用第二次已經痴底!
我都仲未用過添,咁我要小心用



水晶宮

積分: 62381


5#
發表於 14-1-4 18:48 |只看該作者
呢個牌子,怕怕


瑪瑙宮

積分: 138649

畀面勳章


6#
發表於 14-1-4 18:52 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+kuromi_kuromi+於+14-01-04+

原帖由 crystallography 於 14-01-04 發表
咁有無得換,唔通掉左佢咁大晒?
之後只用嚟打邊爐




禁止訪問

積分: 1911


7#
發表於 14-1-4 18:54 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+crystallography+於+14-01-04

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


瑪瑙宮

積分: 138649

畀面勳章


8#
發表於 14-1-4 19:01 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+kuromi_kuromi+於+14-01-04+

原帖由 milktealai 於 14-01-04 發表
我都仲未用過添,咁我要小心用
我果次炒黑豚肉粒,一落豉油即痴底,痴Q線!




瑪瑙宮

積分: 138649

畀面勳章


9#
發表於 14-1-4 19:02 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+kuromi_kuromi+於+14-01-04+

原帖由 crystallography 於 14-01-04 發表
我試過用黎打邊,佢好似長期唔滾咁
我果個「火煱」好滾喎




大宅

積分: 1567


10#
發表於 14-1-4 19:59 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+milktealai+於+14-01-04+發表

原帖由 kuromi_kuromi 於 14-01-04 發表
我果次炒黑豚肉粒,一落豉油即痴底,痴Q線!
落豉油其實好難唔黐底


瑪瑙宮

積分: 138649

畀面勳章


11#
發表於 14-1-4 21:31 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+kuromi_kuromi+於+14-01-04+

原帖由 qqkkllbb 於 14-01-04 發表
落豉油其實好難唔黐底
痴得好緊要!最慘痴完之後已經花晒,救唔返!




禁止訪問

積分: 1911


12#
發表於 14-1-5 00:38 |只看該作者

回覆:有用德國寶電鍋媽媽請進。求指教。

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo