烹飪搵食

跳至

首頁
1

尾頁
   0


民房

積分: 17


1#
發表於 07-5-29 23:35 |只看該作者

請問滷水汁, 各 mami 會番用幾多次呀?


用一次就倒好似好嘥咁, 其實再加埋d水, 老抽, 冰糖應該可以番用, 請問各 mami 滷水汁會番用幾多次先5要呀?


超級版主

積分: 55025

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 2018父親節勳章 2018母親節勳章 熱血金章 精緻種植勳章 好媽媽勳章 超級版主 2011至尊種植勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK猜猜猜慶中秋 hashtag影視迷勳章


2#
發表於 07-5-29 23:46 |只看該作者

Re: 請問滷水汁, 各 mami 會番用幾多次呀?

我會用5-10次。
盡我一己之力,發放正能量!


大宅

積分: 1377


3#
發表於 07-5-30 00:12 |只看該作者

Re: 請問滷水汁, 各 mami 會番用幾多次呀?

我今晚先用完。但每次都是用一次。買現成的李x記鹵水汁。如用這麼多次咁可以放多久架 ? 5 次點用法, 最長用多久 ?


公爵府

積分: 25413

好媽媽勳章


4#
發表於 07-5-30 00:25 |只看該作者

Re: 請問滷水汁, 各 mami 會番用幾多次呀?

我用到咁上下就加返d花椒,八角, 果皮, ....鹵水料(雜貨舖有售), 仲有加少少鹽落去, 不過最少要每個星期煲滾一次, 同埋如果再加料要先濾走之前的香料先再加新的落去, 煲滾咗後要攤返凍晒先可以放入雪櫃

咁就用好多次都得, 仲越煮越好味tim


超級版主

積分: 55025

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 2018父親節勳章 2018母親節勳章 熱血金章 精緻種植勳章 好媽媽勳章 超級版主 2011至尊種植勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK猜猜猜慶中秋 hashtag影視迷勳章


5#
發表於 07-5-30 01:19 |只看該作者

Re: 請問滷水汁, 各 mami 會番用幾多次呀?

Dadapig 寫道:
我今晚先用完。但每次都是用一次。買現成的李x記鹵水汁。如用這麼多次咁可以放多久架 ? 5 次點用法, 最長用多久 ?


每次用完唔好整走d肥油,入好雪雪櫃下格可放至少2個星期(放冰格可成個月都得),用之前整走肥膏再加入少少老抽、生抽、冰糖同酒,如是者用5-10次就唔要(整雞翼要先出水等d血水冇哂先放入滷水汁味道好d同可保存耐d)。
盡我一己之力,發放正能量!


複式洋房

積分: 194


6#
發表於 07-5-30 09:39 |只看該作者

Re: 請問滷水汁, 各 mami 會番用幾多次呀?

我用兩次咋


禁止訪問

積分: 19394


7#
發表於 07-5-30 13:52 |只看該作者

Re: 請問滷水汁, 各 mami 會番用幾多次呀?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


公爵府

積分: 25413

好媽媽勳章


8#
發表於 07-5-30 15:06 |只看該作者

Re: 請問滷水汁, 各 mami 會番用幾多次呀?

火石 寫道:
[quote]
健朗媽咪 寫道:
我用到咁上下就加返d, 不過最少要每個星期煲滾一次, 同埋如果再加料要先濾走之前的香料先再加新的落去, 煲滾咗後要攤返凍晒先可以放入雪櫃

咁就用好多次都得, 仲越煮越好味tim

其實是否就咁用 : 花椒,八角, 果皮, ....鹵水料(雜貨舖有售), 仲有加少少鹽落去再加水份,
就等於自制滷水汁?
可以完全不用買滷水汁? [/quote]

可以咁講啦, 雜貨舖有包好一包包的鹵水料買(約8-10蚊), 有齊所有香料, 加水煲滾, 細火煲大半個鐘, 再加酒, 冰糖, 老抽就成一煲鹵水

如果唔加老抽就會成為白鹵水

鹵大約5-6次後, 可以再加返d鹵水料煲下佢


禁止訪問

積分: 19394


9#
發表於 07-5-30 15:15 |只看該作者

Re: 請問滷水汁, 各 mami 會番用幾多次呀?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


民房

積分: 17


10#
發表於 07-5-30 20:17 |只看該作者

Re: 請問滷水汁, 各 mami 會番用幾多次呀?


召藥師 寫道:
[quote]
Dadapig 寫道:
我今晚先用完。但每次都是用一次。買現成的李x記鹵水汁。如用這麼多次咁可以放多久架 ? 5 次點用法, 最長用多久 ?


每次用完唔好整走d肥油,入好雪雪櫃下格可放至少2個星期(放冰格可成個月都得),用之前整走肥膏再加入少少老抽、生抽、冰糖同酒,如是者用5-10次就唔要(整雞翼要先出水等d血水冇哂先放入滷水汁味道好d同可保存耐d)。[/quote]

召藥師,

多謝你的指教!


大宅

積分: 1377


11#
發表於 07-5-30 21:08 |只看該作者

Re: 請問滷水汁, 各 mami 會番用幾多次呀?

召藥師,

請問是否所有材料都先要出水才鹵架 ? 因我平時洗淨就放在買回來的李x記鹵汁中鹵便吃。


超級版主

積分: 55025

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 2018父親節勳章 2018母親節勳章 熱血金章 精緻種植勳章 好媽媽勳章 超級版主 2011至尊種植勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK猜猜猜慶中秋 hashtag影視迷勳章


12#
發表於 07-5-30 21:30 |只看該作者

Re: 請問滷水汁, 各 mami 會番用幾多次呀?

Dadapig 寫道:
召藥師,

請問是否所有材料都先要出水才鹵架 ? 因我平時洗淨就放在買回來的李x記鹵汁中鹵便吃。


墨魚我就唔肯定,不過雞、豬耳、牛展等就要出水。
盡我一己之力,發放正能量!


大宅

積分: 1377


13#
發表於 07-5-30 21:45 |只看該作者

Re: 請問滷水汁, 各 mami 會番用幾多次呀?

唔該哂

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo