立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
民房
積分: 17
超級版主
積分: 55025
大宅
積分: 1377
公爵府
積分: 25413
Dadapig 寫道: 我今晚先用完。但每次都是用一次。買現成的李x記鹵水汁。如用這麼多次咁可以放多久架 ? 5 次點用法, 最長用多久 ?
複式洋房
積分: 194
禁止訪問
積分: 19394
火石 寫道: [quote] 健朗媽咪 寫道: 我用到咁上下就加返d, 不過最少要每個星期煲滾一次, 同埋如果再加料要先濾走之前的香料先再加新的落去, 煲滾咗後要攤返凍晒先可以放入雪櫃 咁就用好多次都得, 仲越煮越好味tim
召藥師 寫道: [quote] Dadapig 寫道: 我今晚先用完。但每次都是用一次。買現成的李x記鹵水汁。如用這麼多次咁可以放多久架 ? 5 次點用法, 最長用多久 ?
Dadapig 寫道: 召藥師, 請問是否所有材料都先要出水才鹵架 ? 因我平時洗淨就放在買回來的李x記鹵汁中鹵便吃。
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy