烹飪搵食

跳至

首頁
12

尾頁
   0


別墅

積分: 728


1#
發表於 07-5-29 04:04 |只看該作者

自製豆漿係平d定貴d?

出面買豆漿$5-$8都有一支, 我想8下, 其實自製豆漿比街買係平咗定貴咗? (唔計電費)


男爵府

積分: 7573


2#
發表於 07-5-29 04:34 |只看該作者

Re: 自製豆漿係平d定貴d?

我見過老公整$5起碼有2支,yummy


子爵府

積分: 12459


3#
發表於 07-5-29 07:32 |只看該作者

Re: 自製豆漿係平d定貴d?

無話平d定貴d,黃豆(中國貨)2元一斤又有,有機既4-50元一斤都有,所以好難講,但自己整就一定衛生d,新鮮d,好味d


男爵府

積分: 8001

醒目開學勳章


4#
發表於 07-5-29 08:53 |只看該作者

Re: 自製豆漿係平d定貴d?

真係指乎你買d mei黃豆喎. 買普通黃豆, 真係每杯都只係低於$0.5.

但係好似有d黃豆有機因改造, 所以我諗買有機黃豆會好d. 我買了一包有機黑支麻($28), 用黎整黑支麻豆漿, 好正好香架.


禁止訪問

積分: 19394


5#
發表於 07-5-29 09:42 |只看該作者

Re: 自製豆漿係平d定貴d?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 8001

醒目開學勳章


6#
發表於 07-5-29 10:29 |只看該作者

Re: 自製豆漿係平d定貴d?

火石

咁係咪買有機既黃豆就無問題呀???

火石 寫道:
[quote]

唔係好似,係"直情"有機因改造,
自己整一定平,而且味道一定夠豆漿味 !


別墅

積分: 849


7#
發表於 07-5-29 11:58 |只看該作者

Re: 自製豆漿係平d定貴d?

想問問各位自製豆漿的媽媽, 你地用緊邊隻豆漿機呀? 我想買一部自己整, 因我老公勁鍾意飲豆漿, 難唔難整架?


大宅

積分: 2994


8#
發表於 07-5-29 12:39 |只看該作者

Re: 自製豆漿係平d定貴d?


大宅

積分: 2994


9#
發表於 07-5-29 12:42 |只看該作者

Re: 自製豆漿係平d定貴d?

自制豆漿勁平, 唔想用力摟豆漿機當然是取好的選擇.


別墅

積分: 728


10#
發表於 07-5-29 14:47 |只看該作者

Re: 自製豆漿係平d定貴d?

thx, 原來價錢可以差咁遠, 我之前只係諗街買會多d化學野, 無諗起衛生問題同味濃添.

金豬媽媽,
我睇咗大家另一個topic啦, 威馬係幾位常製豆漿媽媽嘅心水之選, 如果會買, 我都會選佢

金豬媽媽 寫道:
想問問各位自製豆漿的媽媽, 你地用緊邊隻豆漿機呀? 我想買一部自己整, 因我老公勁鍾意飲豆漿, 難唔難整架?


男爵府

積分: 8001

醒目開學勳章


11#
發表於 07-5-29 15:14 |只看該作者

Re: 自製豆漿係平d定貴d?

起碼無防腐劑, 又唔駛咁甜, 又新鮮. 點都有益d啦. 係呀威馬那一個款的豆漿機很好用呀. 你係淘寶買仲平好多tim.

米米女 寫道:
thx, 原來價錢可以差咁遠, 我之前只係諗街買會多d化學野, 無諗起衛生問題同味濃添.

金豬媽媽,
我睇咗大家另一個topic啦, 威馬係幾位常製豆漿媽媽嘅心水之選, 如果會買, 我都會選佢

[quote]
金豬媽媽 寫道:
想問問各位自製豆漿的媽媽, 你地用緊邊隻豆漿機呀? 我想買一部自己整, 因我老公勁鍾意飲豆漿, 難唔難整架?
[/quote]


別墅

積分: 849


12#
發表於 07-5-29 15:25 |只看該作者

Re: 自製豆漿係平d定貴d?

唔該哂各位媽媽.
我想問"淘寶"係咪即係網上訂購, 有無網址呀, 唔該.

AndyRain 寫道:
起碼無防腐劑, 又唔駛咁甜, 又新鮮. 點都有益d啦. 係呀威馬那一個款的豆漿機很好用呀. 你係淘寶買仲平好多tim.

[quote]
米米女 寫道:
thx, 原來價錢可以差咁遠, 我之前只係諗街買會多d化學野, 無諗起衛生問題同味濃添.

金豬媽媽,
我睇咗大家另一個topic啦, 威馬係幾位常製豆漿媽媽嘅心水之選, 如果會買, 我都會選佢

[quote]
]


超級版主

積分: 55025

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 2018父親節勳章 2018母親節勳章 熱血金章 精緻種植勳章 好媽媽勳章 超級版主 2011至尊種植勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK猜猜猜慶中秋 hashtag影視迷勳章


13#
發表於 07-5-29 18:55 |只看該作者

Re: 自製豆漿係平d定貴d?

我未用過豆漿機,只係用普通攪拌器整,其實都可以唔駛好辛苦架!
1斤豆整到9斤豆漿,想濃d可以整6-7斤(好杰)。豆洗淨浸3小時左右,加水攪1分鐘左右,用普通篩過一過至兩過(用匙協助),再用布隔時就少左好多豆渣唔駛揸得咁辛苦,而豆渣可煮麥皮、薯餅、饅頭、麵包或煎肉餅等。

同埋豆漿煮時要邊煮邊攪,滾左繼續煮多10-15分鐘,凍飲我覺得好味好多。
盡我一己之力,發放正能量!


子爵府

積分: 10132

大廚勳章


14#
發表於 07-5-29 19:40 |只看該作者

Re: 自製豆漿係平d定貴d?

AndyRain 寫道:
起碼無防腐劑, 又唔駛咁甜, 又新鮮. 點都有益d啦. 係呀威馬那一個款的豆漿機很好用呀. 你係淘寶買仲平好多tim.

[quote]
米米女 寫道:
thx, 原來價錢可以差咁遠, 我之前只係諗街買會多d化學野, 無諗起衛生問題同味濃添.

金豬媽媽,
我睇咗大家另一個topic啦, 威馬係幾位常製豆漿媽媽嘅心水之選, 如果會買, 我都會選佢

[quote]
金豬媽媽 寫道:
想問問各位自製豆漿的媽媽, 你地用緊邊隻豆漿機呀? 我想買一部自己整, 因我老公勁鍾意飲豆漿, 難唔難整架?
[/quote][/quote]


How much buy in 淘寶


大宅

積分: 1377


15#
發表於 07-5-29 22:54 |只看該作者

Re: 自製豆漿係平d定貴d?

攪豆的時候需要攪得很碎才可嗎 ? 另外是否用煲魚袋呢 ? 新買回來應怎樣處理才用, 因為我覺新的煲湯袋好似有些槳了的感覺。


超級版主

積分: 55025

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 2018父親節勳章 2018母親節勳章 熱血金章 精緻種植勳章 好媽媽勳章 超級版主 2011至尊種植勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK猜猜猜慶中秋 hashtag影視迷勳章


16#
發表於 07-5-29 23:39 |只看該作者

Re: 自製豆漿係平d定貴d?

Dadapig 寫道:
攪豆的時候需要攪得很碎才可嗎 ? 另外是否用煲魚袋呢 ? 新買回來應怎樣處理才用, 因為我覺新的煲湯袋好似有些槳了的感覺。


當然愈碎愈好,d味先出黎架!
我自己係用舊純綿底衫或未用過ge大塊尿布隔渣。
盡我一己之力,發放正能量!


別墅

積分: 728


17#
發表於 07-5-30 00:31 |只看該作者

Re: 自製豆漿係平d定貴d?

我屋企都有攪拌機呀, 等我過幾日買d豆試下先.

我想問下普通攪拌機, 係指用果汁機(蘋果汁/香蕉汁果類)個d刀片仔, 還是碎肉碎菜(肉/芝士/菜/紅羅白/洋蔥)嘅大刀片架? 因為我部機有2個頭, thx

召藥師 寫道:
我未用過豆漿機,只係用普通攪拌器整,其實都可以唔駛好辛苦架!
1斤豆整到9斤豆漿,想濃d可以整6-7斤(好杰)。豆洗淨浸3小時左右,加水攪1分鐘左右,用普通篩過一過至兩過(用匙協助),再用布隔時就少左好多豆渣唔駛揸得咁辛苦,而豆渣可煮麥皮、薯餅、饅頭、麵包或煎肉餅等。

同埋豆漿煮時要邊煮邊攪,滾左繼續煮多10-15分鐘,凍飲我覺得好味好多。


大宅

積分: 1295


18#
發表於 07-5-30 00:45 |只看該作者

Re: 自製豆漿係平d定貴d?

召藥師,

9斤豆漿 = ??ml
my 普通攪拌器 only have 600ml, how much 豆 should I use?


超級版主

積分: 55025

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 2018父親節勳章 2018母親節勳章 熱血金章 精緻種植勳章 好媽媽勳章 超級版主 2011至尊種植勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK猜猜猜慶中秋 hashtag影視迷勳章


19#
發表於 07-5-30 01:14 |只看該作者

Re: 自製豆漿係平d定貴d?

ss2003 寫道:
召藥師,

9斤豆漿 = ??ml
my 普通攪拌器 only have 600ml, how much 豆 should I use?


1斤=600g,9斤=5400ml,好多架!我上次整半斤豆(300g)做出2000ml左右豆漿,好杰好濃味,不過煲時要小心痴底。

妳可以150g豆浸左先,另外預900-1150ml清水,分2-3次搞就得(大概4杯豆漿)。
盡我一己之力,發放正能量!


超級版主

積分: 55025

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 2018父親節勳章 2018母親節勳章 熱血金章 精緻種植勳章 好媽媽勳章 超級版主 2011至尊種植勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK猜猜猜慶中秋 hashtag影視迷勳章


20#
發表於 07-5-30 01:27 |只看該作者

Re: 自製豆漿係平d定貴d?

米米女 寫道:
我屋企都有攪拌機呀, 等我過幾日買d豆試下先.

我想問下普通攪拌機, 係指用果汁機(蘋果汁/香蕉汁果類)個d刀片仔, 還是碎肉碎菜(肉/芝士/菜/紅羅白/洋蔥)嘅大刀片架? 因為我部機有2個頭, thx

[quote]
召藥師 寫道:
我未用過豆漿機,只係用普通攪拌器整,其實都可以唔駛好辛苦架!
1斤豆整到9斤豆漿,想濃d可以整6-7斤(好杰)。豆洗淨浸3小時左右,加水攪1分鐘左右,用普通篩過一過至兩過(用匙協助),再用布隔時就少左好多豆渣唔駛揸得咁辛苦,而豆渣可煮麥皮、薯餅、饅頭、麵包或煎肉餅等。

同埋豆漿煮時要邊煮邊攪,滾左繼續煮多10-15分鐘,凍飲我覺得好味好多。
[/quote]

我個攪拌器得一種刀片,我諗用生果個d就得(因為我個部平時都係整下豆漿同果蓉。
盡我一己之力,發放正能量!

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo