AndyRain 寫道:
起碼無防腐劑, 又唔駛咁甜, 又新鮮. 點都有益d啦. 係呀威馬那一個款的豆漿機很好用呀. 你係淘寶買仲平好多tim.
[quote]
米米女 寫道:
thx, 原來價錢可以差咁遠, 我之前只係諗街買會多d化學野, 無諗起衛生問題同味濃添.
金豬媽媽,
我睇咗大家另一個topic啦, 威馬係幾位常製豆漿媽媽嘅心水之選, 如果會買, 我都會選佢![]()
![]()
[quote]
金豬媽媽 寫道:
想問問各位自製豆漿的媽媽, 你地用緊邊隻豆漿機呀? 我想買一部自己整, 因我老公勁鍾意飲豆漿, 難唔難整架?
召藥師 寫道:
我未用過豆漿機,只係用普通攪拌器整,其實都可以唔駛好辛苦架!
1斤豆整到9斤豆漿,想濃d可以整6-7斤(好杰)。豆洗淨浸3小時左右,加水攪1分鐘左右,用普通篩過一過至兩過(用匙協助),再用布隔時就少左好多豆渣唔駛揸得咁辛苦,而豆渣可煮麥皮、薯餅、饅頭、麵包或煎肉餅等。
同埋豆漿煮時要邊煮邊攪,滾左繼續煮多10-15分鐘,凍飲我覺得好味好多。
米米女 寫道:
我屋企都有攪拌機呀, 等我過幾日買d豆試下先.
我想問下普通攪拌機, 係指用果汁機(蘋果汁/香蕉汁果類)個d刀片仔, 還是碎肉碎菜(肉/芝士/菜/紅羅白/洋蔥)嘅大刀片架? 因為我部機有2個頭, thx
[quote]
召藥師 寫道:
我未用過豆漿機,只係用普通攪拌器整,其實都可以唔駛好辛苦架!
1斤豆整到9斤豆漿,想濃d可以整6-7斤(好杰)。豆洗淨浸3小時左右,加水攪1分鐘左右,用普通篩過一過至兩過(用匙協助),再用布隔時就少左好多豆渣唔駛揸得咁辛苦,而豆渣可煮麥皮、薯餅、饅頭、麵包或煎肉餅等。
同埋豆漿煮時要邊煮邊攪,滾左繼續煮多10-15分鐘,凍飲我覺得好味好多。