跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 1160


1#
發表於 07-5-15 13:13 |只看該作者

傷風感冒點算呀!

我今日發覺自己有傷風感冒呀,我現在可以點呀,睇醫生又唔食得藥,點算...有無人可以教吓我點做好?

唔該晒


大宅

積分: 1838


2#
發表於 07-5-15 13:23 |只看該作者

Re: 傷風感冒點算呀!

我初初發現有bb都係咁, 醫生唔開藥,但我知道有醫生肯開的, 不過我都係冇試, 其實你現在只可以飲多些水,同睡覺多一點,咁先快些好的~~~
「教養孩童,使他走當行的道,就是到老他也不偏离」(箴22:6)


大宅

積分: 1160


3#
發表於 07-5-15 13:36 |只看該作者

Re: 傷風感冒點算呀!

多謝你的意見,就算醫生肯開藥,為左個bb,都唔想食。
希望飲多d水,會無事啦。

呀...可樂加薑得唔得呢?


洋房

積分: 302


4#
發表於 07-5-15 13:56 |只看該作者

Re: 傷風感冒點算呀!

Hello, 我家姐佢啲同事都話有少少咩唔妥, 就食定康鈣C, 好駛得架喎, 啱啱我老公都病完, 我都諗住食定打定底


大宅

積分: 1838


5#
發表於 07-5-15 15:02 |只看該作者

Re: 傷風感冒點算呀!

孕婦不可以飲可樂的
「教養孩童,使他走當行的道,就是到老他也不偏离」(箴22:6)


別墅

積分: 517

畀面勳章


6#
發表於 07-5-15 15:27 |只看該作者

Re: 傷風感冒點算呀!

hi~~我自己就食奇異果, 一次過食三個,

跟住訓佢一覺, 即刻好返好多...我就真係幾work,

希望你都一樣!

我都覺得, 就算醫生開藥, 我都唔想食
❤。◕‿◕我有兩粒小糖果, 每天開心在一起!!!◕‿◕ღ・.。.✿


大宅

積分: 1446


7#
發表於 07-5-15 17:19 |只看該作者

Re: 傷風感冒點算呀!

死火啦~~~~~

我都係感冒,但我有食到d藥呀~!!!!
其實我都好驚架,但已經病到五顏六色,又發燒,好驚影響到bb,醫生又話食得喎,咁我就揀左某d藥食囉,食左感冒藥同埋食左幾次收鼻水藥~!!
退燒藥我就唔敢食,我驚勁得滯,而且發燒都只係并發症,我諗感冒好d既時候佢就會退燒,所以冇食~!!
但我見你地個個都冇食,我仲驚呀~!!!!

點算呀~??我d藥會唔會影響到佢架?佢依家腦部發展中喎~!!! :-( :-( :-(

<img src="http://lb3f.lilypie.com/ab6wp8.png" width="400" height="80" border="0" alt="Lilypie Third Birthday tickers" />


大宅

積分: 1216


8#
發表於 07-5-15 17:44 |只看該作者

Re: 傷風感冒點算呀!

hi linglingy2k,

唔洗怕, 我6w個時發燒咗兩日, 終於頂唔住睇醫生, 比個醫生駡到死, 話再拖落去咩抗生素都冇用, 除咗影響自己, 仲會影響bb

佢哋係醫生, 我哋搵得佢, 就要相信佢哋的專業, 我個醫生最後比咗d啱孕婦的抗生素, 我食咗一個療程就好返

linglingy2k 寫道:
死火啦~~~~~

我都係感冒,但我有食到d藥呀~!!!!
其實我都好驚架,但已經病到五顏六色,又發燒,好驚影響到bb,醫生又話食得喎,咁我就揀左某d藥食囉,食左感冒藥同埋食左幾次收鼻水藥~!!
退燒藥我就唔敢食,我驚勁得滯,而且發燒都只係并發症,我諗感冒好d既時候佢就會退燒,所以冇食~!!
但我見你地個個都冇食,我仲驚呀~!!!!

點算呀~??我d藥會唔會影響到佢架?佢依家腦部發展中喎~!!! :-( :-( :-(


大宅

積分: 4722


9#
發表於 07-5-15 17:59 |只看該作者

Re: 傷風感冒點算呀!

發燒吾食退燒藥高温影響到 BB 仲幣!!! 依句係我第一胎時係醫院發高燒入院婦產科醫生講嘅! 我嗰時慘到要打抗生素針入靜脈度,其實醫生知我地 pregnant 開嘅藥一定對孕婦安全, 如果吾放心可以再上網查!
linglingy2k 寫道:
死火啦~~~~~

我都係感冒,但我有食到d藥呀~!!!!
其實我都好驚架,但已經病到五顏六色,又發燒,好驚影響到bb,醫生又話食得喎,咁我就揀左某d藥食囉,食左感冒藥同埋食左幾次收鼻水藥~!!
退燒藥我就唔敢食,我驚勁得滯,而且發燒都只係并發症,我諗感冒好d既時候佢就會退燒,所以冇食~!!
但我見你地個個都冇食,我仲驚呀~!!!!

點算呀~??我d藥會唔會影響到佢架?佢依家腦部發展中喎~!!! :-( :-( :-(


大宅

積分: 1216


10#
發表於 07-5-15 18:37 |只看該作者

Re: 傷風感冒點算呀!

Agree

smallfish123 寫道:
發燒吾食退燒藥高温影響到 BB 仲幣!!! 依句係我第一胎時係醫院發高燒入院婦產科醫生講嘅! 我嗰時慘到要打抗生素針入靜脈度,其實醫生知我地 pregnant 開嘅藥一定對孕婦安全, 如果吾放心可以再上網查!


別墅

積分: 924


11#
發表於 07-5-17 04:19 |只看該作者

Re: 傷風感冒點算呀!

醫生開既藥, 佢知道你有BB, D藥一定對孕婦安全。成藥就危險好多! 唔好亂食!! :evil:

唔好飲可樂呀!! 可樂有Caffeine咖啡因!! 同飲咖啡/茶一樣對BB唔好!!


大宅

積分: 1446


12#
發表於 07-5-18 18:21 |只看該作者

Re: 傷風感冒點算呀!

明白晒~!!
但因為d細菌太勁,到依家都未好,所以今日去左睇中醫,希望可以快d清左底佢~

<img src="http://lb3f.lilypie.com/ab6wp8.png" width="400" height="80" border="0" alt="Lilypie Third Birthday tickers" />


大宅

積分: 3202


13#
發表於 07-6-2 11:30 |只看該作者

Re: 傷風感冒點算呀!

請問你睇邊個醫生, 係否normal家庭醫生就得??

i"m now sick, but after eating the medicine still cough and not ok....can u introduce yours to me, tks.
red888 寫道:
hi linglingy2k,

唔洗怕, 我6w個時發燒咗兩日, 終於頂唔住睇醫生, 比個醫生駡到死, 話再拖落去咩抗生素都冇用, 除咗影響自己, 仲會影響bb

佢哋係醫生, 我哋搵得佢, 就要相信佢哋的專業, 我個醫生最後比咗d啱孕婦的抗生素, 我食咗一個療程就好返

[quote]
linglingy2k 寫道:
死火啦~~~~~

我都係感冒,但我有食到d藥呀~!!!!
其實我都好驚架,但已經病到五顏六色,又發燒,好驚影響到bb,醫生又話食得喎,咁我就揀左某d藥食囉,食左感冒藥同埋食左幾次收鼻水藥~!!
退燒藥我就唔敢食,我驚勁得滯,而且發燒都只係并發症,我諗感冒好d既時候佢就會退燒,所以冇食~!!
但我見你地個個都冇食,我仲驚呀~!!!!

點算呀~??我d藥會唔會影響到佢架?佢依家腦部發展中喎~!!! :-( :-( :-(
[/quote]


別墅

積分: 910

好媽媽勳章


14#
發表於 07-6-2 11:41 |只看該作者

Re: 傷風感冒點算呀!

我上星期都發燒感冒, 去了法國睇, 醫生俾了panadol及喉糖我, 話d藥對阿b無害我至肯食 . 最後食了panadol先退燒. 我一退燒就唔敢再吃藥, 但d感冒都未清得了, 都幾辛苦.

但為了阿b, 我都係唔好食咁多藥, 等自己慢慢好算了. 但發燒一定要食藥, 唔可以唔食.


大宅

積分: 2950


15#
發表於 07-6-4 12:55 |只看該作者

Re: 傷風感冒點算呀!

睇中醫應該更加更加留意添呀…
妳知D山草藥o既野好危險架嘛....最怕係果個中醫冇料到…
一陣亂咁開中藥就怕怕…
其實如果懷孕期間呢,我都係信西醫多過中醫的。
但信得過都冇問題o既。

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo