
linglingy2k 寫道:
死火啦~~~~~
我都係感冒,但我有食到d藥呀~!!!!
其實我都好驚架,但已經病到五顏六色,又發燒,好驚影響到bb,醫生又話食得喎,咁我就揀左某d藥食囉,食左感冒藥同埋食左幾次收鼻水藥~!!
退燒藥我就唔敢食,我驚勁得滯,而且發燒都只係并發症,我諗感冒好d既時候佢就會退燒,所以冇食~!!
但我見你地個個都冇食,我仲驚呀~!!!!
點算呀~??我d藥會唔會影響到佢架?佢依家腦部發展中喎~!!! :-( :-( :-(


linglingy2k 寫道:
死火啦~~~~~
我都係感冒,但我有食到d藥呀~!!!!
其實我都好驚架,但已經病到五顏六色,又發燒,好驚影響到bb,醫生又話食得喎,咁我就揀左某d藥食囉,食左感冒藥同埋食左幾次收鼻水藥~!!
退燒藥我就唔敢食,我驚勁得滯,而且發燒都只係并發症,我諗感冒好d既時候佢就會退燒,所以冇食~!!
但我見你地個個都冇食,我仲驚呀~!!!!
點算呀~??我d藥會唔會影響到佢架?佢依家腦部發展中喎~!!! :-( :-( :-(
red888 寫道:
hi linglingy2k,
唔洗怕, 我6w個時發燒咗兩日, 終於頂唔住睇醫生, 比個醫生駡到死, 話再拖落去咩抗生素都冇用, 除咗影響自己, 仲會影響bb![]()
佢哋係醫生, 我哋搵得佢, 就要相信佢哋的專業, 我個醫生最後比咗d啱孕婦的抗生素, 我食咗一個療程就好返
[quote]
linglingy2k 寫道:
死火啦~~~~~
我都係感冒,但我有食到d藥呀~!!!!
其實我都好驚架,但已經病到五顏六色,又發燒,好驚影響到bb,醫生又話食得喎,咁我就揀左某d藥食囉,食左感冒藥同埋食左幾次收鼻水藥~!!
退燒藥我就唔敢食,我驚勁得滯,而且發燒都只係并發症,我諗感冒好d既時候佢就會退燒,所以冇食~!!
但我見你地個個都冇食,我仲驚呀~!!!!
點算呀~??我d藥會唔會影響到佢架?佢依家腦部發展中喎~!!! :-( :-( :-(