跳至

首頁
1

尾頁
   0


複式洋房

積分: 334


1#
發表於 07-5-18 09:41 |只看該作者

有無媽咪小朋友係k1~k3有無興趣包班一齊學英文,外藉老師教授!

因為如果自己報就$155一堂,若自己組班6個就除開每人9拾幾蚊1堂,內容我問過係同


珍珠宮

積分: 41176

畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章


2#
發表於 07-5-18 16:52 |只看該作者

Re: 有無媽咪小朋友係k1~k3有無興趣包班一齊學英文,外藉老師教授!

前年我都自己攪過.

話時話, 差一年都好緊要, 就得大既細既聽唔明, 就得細既, 大既又好悶. 反而讀小學高年班既差一年又冇問題.

同埋你要搵成6個夾, 時間都好難就.

所以第一件事你要定左時間先.

我舊年係網上搵個讀 Int’l School 既 teenage, 佢8歲去 Canada讀書之後回港. 佢D英語係外國口音. 只係冇課程, 純粹陪小朋友玩同傾計, HK$80/hr/2 students. (價錢係我定, 佢覺得OK send e-mail 比我既. 我2個小朋友一見佢就自動轉台.

唔使叫我介紹, 佢暑假後去 USA 讀 U


複式洋房

積分: 334


3#
發表於 07-5-19 14:08 |只看該作者

Re: 有無媽咪小朋友係k1~k3有無興趣包班一齊學英文,外藉老師教授!

其實佢係一間專間學英文中心,不過如果自己報就$177一堂,地址:大埔噓嗰間外買pizza 隔離個間就係!!


男爵府

積分: 8211


4#
發表於 07-5-21 10:28 |只看該作者

Re: 有無媽咪小朋友係k1~k3有無興趣包班一齊學英文,外藉老師教授!

tiffanyyip,
你小朋友幾大呀?


男爵府

積分: 6836


5#
發表於 07-6-4 00:58 |只看該作者

Re: 有無媽咪小朋友係k1~k3有無興趣包班一齊學英文,外藉老師教授!

ian723
HK$80/hr/2 students...好抵喎!今年仲有冇?


男爵府

積分: 8211


6#
發表於 07-6-4 10:10 |只看該作者

Re: 有無媽咪小朋友係k1~k3有無興趣包班一齊學英文,外藉老師教授!

cheukwing媽咪 寫道:
ian723
HK$80/hr/2 students...好抵喎!今年仲有冇?

wingma,
你仲想搵多個英文班比wingwing讀呀?


男爵府

積分: 6836


7#
發表於 07-6-4 22:58 |只看該作者

Re: 有無媽咪小朋友係k1~k3有無興趣包班一齊學英文,外藉老師教授!

Littlepigpig 寫道:
[quote]
cheukwing媽咪 寫道:
ian723
HK$80/hr/2 students...好抵喎!今年仲有冇?

wingma,
你仲想搵多個英文班比wingwing讀呀?[/quote]

見咁抵,當傾下計,有人同佢玩下都好呀!

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo