跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 1476


1#
發表於 07-6-6 11:59 |只看該作者

pump出來架人奶放雪櫃後,用甚麼方法溫熱?

各位:
1.若人奶放在雪櫃上層(會結冰的),解凍過程及溫熱的步驟怎樣?
2.人奶放在普通格,解凍過程及溫熱的步驟怎樣?
謝謝


男爵府

積分: 6881

畀面勳章


2#
發表於 07-6-6 14:13 |只看該作者

Re: pump出來架人奶放雪櫃後,用甚麼方法溫熱?

我平時都係用暖奶器或用滾水(快d)座番熱d奶。


大宅

積分: 1476


3#
發表於 07-6-6 14:22 |只看該作者

Re: pump出來架人奶放雪櫃後,用甚麼方法溫熱?

DalaDala
甚麼是暖奶器?如果放係冰格架,咁點做呢?
遲D要返工,依家儲定D奶。


珍珠宮

積分: 38078

好媽媽勳章


4#
發表於 07-6-6 17:26 |只看該作者

Re: pump出來架人奶放雪櫃後,用甚麼方法溫熱?



珍珠宮

積分: 38078

好媽媽勳章


5#
發表於 07-6-6 17:27 |只看該作者

Re: pump出來架人奶放雪櫃後,用甚麼方法溫熱?

盈日 寫道:
各位:
1.若人奶放在雪櫃上層(會結冰的),解凍過程及溫熱的步驟怎樣?
2.人奶放在普通格,解凍過程及溫熱的步驟怎樣?
謝謝

1. 如果係冰奶, 預知會用的, 我會早一日放在雪櫃下格解凍. 無論有冇預早解凍, 到食時我都係用座奶器 (baby food warmer, 有好多牌子, 如nuk, care, avent等)座熱.
我仲買了一個煮食用計時器, 頭幾次留意eg.3安奶要幾耐先座到夠熱, 咁以後座3安奶就用計時器計時, 咁就冇咁易overheat d奶. 座到夠熱俾bb飲之前要好似試奶粉咁倒少少在手腕度測試熱度.
2. 在雪櫃下格無需解凍, 要飲之前由雪櫃取出, 直接放入座奶器/熱水.


珍珠宮

積分: 38078

好媽媽勳章


6#
發表於 07-6-6 17:31 |只看該作者

Re: pump出來架人奶放雪櫃後,用甚麼方法溫熱?

bk


大宅

積分: 1476


7#
發表於 07-6-6 18:48 |只看該作者

Re: pump出來架人奶放雪櫃後,用甚麼方法溫熱?

amypekkle 寫道:
bk

點解?
唔該哂你 amypekkle


珍珠宮

積分: 38078

好媽媽勳章


8#
發表於 07-6-6 22:19 |只看該作者

Re: pump出來架人奶放雪櫃後,用甚麼方法溫熱?

amypekkle 寫道:
bk

盈日 寫道:
點解?

因為bk short short地, 我post完後見到出左個有問題的版面. 於是我按"refresh"再post多次. 原來第一次已經post到, 所以同一個post我出了兩次, 咁我咪bk囉. :mrgreen:


大宅

積分: 1476


9#
發表於 07-6-6 22:44 |只看該作者

Re: pump出來架人奶放雪櫃後,用甚麼方法溫熱?

amypekkle
你第二胎都係仔仔呀?
兩個小朋友長得很像
左邊兩幅圖戴著翅膀的小朋友,是否同一個人?


男爵府

積分: 6881

畀面勳章


10#
發表於 07-6-6 23:05 |只看該作者

Re: pump出來架人奶放雪櫃後,用甚麼方法溫熱?

盈日, 我諗amypekkle都講得幾清楚, 暖奶器就好似一個恆溫盛水器咁, 放d水入面等佢熱住個奶樽, 你可以去荷花、吉之島、永安等買。我而家用緊care, 我唔鍾意, 因為冇開關掣, 條電線又短, 結果我老公要換個有開關掣既蘇頭...

放o係冰格都係一樣, 不過要座耐少少。唔知會唔會, 但我會小心座得太熱會破壞左一d營養。


珍珠宮

積分: 38078

好媽媽勳章


11#
發表於 07-6-7 15:01 |只看該作者

Re: pump出來架人奶放雪櫃後,用甚麼方法溫熱?

盈日 寫道:
你第二胎都係仔仔呀?
兩個小朋友長得很像
左邊兩幅圖戴著翅膀的小朋友,是否同一個人?

盈日,
我第二胎係囡囡來的. 不過妹妹個樣同哥哥好似, 再著埋藍色衫, 就好似男仔.
我簽名檔最左邊的是我囝囝一歲前影的相 (約8個月大), 另一個小天使係佢的女朋友仔:mrgreen:. 佢地都係0409 (2004年9月出世的)小朋友來的.

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo