跳至

首頁
12

尾頁
   0


洋房

積分: 48


1#
發表於 07-5-24 18:55 |只看該作者

大埔糖水店

大埔邊間食芝麻糊, 腐竹雞蛋糖水係好好味架?

我試過幾間都唔係咁好食...


水晶宮

積分: 61754

hashtag影視迷勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


2#
發表於 07-5-24 19:00 |只看該作者

Re: 大埔糖水店

pugsonic 寫道:
大埔邊間食芝麻糊, 腐竹雞蛋糖水係好好味架?

我試過幾間都唔係咁好食...

我都覺得無咩邊間好食......


男爵府

積分: 5896


3#
發表於 07-5-24 22:20 |只看該作者

Re: 大埔糖水店

你有冇試過陳森記隔離果間心太軟


水晶宮

積分: 61754

hashtag影視迷勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


4#
發表於 07-5-25 07:39 |只看該作者

Re: 大埔糖水店

catcatchong 寫道:
你有冇試過陳森記隔離果間心太軟

我去過, 不過只係食心太軟. 有芝麻糊咩??


伯爵府

積分: 15067


5#
發表於 07-5-25 09:06 |只看該作者

Re: 大埔糖水店

YuYuMother 寫道:
[quote]
catcatchong 寫道:
你有冇試過陳森記隔離果間心太軟

我去過, 不過只係食心太軟. 有芝麻糊咩?? [/quote]

那間野連心太軟都唔惦............


男爵府

積分: 6297


6#
發表於 07-5-25 09:30 |只看該作者

Re: 大埔糖水店

安安 寫道:
[quote]
YuYuMother 寫道:
[quote]
catcatchong 寫道:
你有冇試過陳森記隔離果間心太軟

我去過, 不過只係食心太軟. 有芝麻糊咩?? [/quote]

那間野連心太軟都唔惦............ [/quote]
安安自己整啦!


男爵府

積分: 6297


7#
發表於 07-5-25 09:32 |只看該作者

Re: 大埔糖水店

近日有離誌介紹糖chi豆,唔知掂唔掂?


伯爵府

積分: 15067


8#
發表於 07-5-25 12:35 |只看該作者

Re: 大埔糖水店

felix 寫道:
[quote]
安安 寫道:
[quote]
YuYuMother 寫道:
[quote]
catcatchong 寫道:
你有冇試過陳森記隔離果間心太軟

我去過, 不過只係食心太軟. 有芝麻糊咩?? [/quote]

那間野連心太軟都唔惦............ [/quote]
安安自己整啦! [/quote]

心軟就有我份


水晶宮

積分: 61754

hashtag影視迷勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


9#
發表於 07-5-25 22:39 |只看該作者

Re: 大埔糖水店

安安 寫道:
那間野連心太軟都唔惦............


Agree, 所以我去過一次無再去啦~~~


伯爵府

積分: 15067


10#
發表於 07-5-26 00:00 |只看該作者

Re: 大埔糖水店

YuYuMother 寫道:
[quote]
安安 寫道:
那間野連心太軟都唔惦............


Agree, 所以我去過一次無再去啦~~~ [/quote]

今晚食 rainbow 都唔係太好味


水晶宮

積分: 61754

hashtag影視迷勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


11#
發表於 07-5-26 07:52 |只看該作者

Re: 大埔糖水店

Rainbow 無咁好食啦~~~ 最初開時就唔錯, 而家就.........


男爵府

積分: 8211


12#
發表於 07-5-28 10:20 |只看該作者

Re: 大埔糖水店

安安 寫道:
今晚食 rainbow 都唔係太好味

所以我唔食攞!

唔知幾時先有間真係正既出現呢?!


大宅

積分: 4015


13#
發表於 07-5-31 00:47 |只看該作者

Re: 大埔糖水店

糖chi豆好味! 招牌糖chi豆正足料! 桂花榚好味, 好清香. 仲有d合桃糊及芝麻糊好香, 生磨的!
家齊、家慈囡囡係我的寶貝,兩個都是12月出世  :-)


子爵府

積分: 10056


14#
發表於 07-5-31 14:45 |只看該作者

Re: 大埔糖水店

安安 寫道:
[quote]
YuYuMother 寫道:
[quote]
catcatchong 寫道:
你有冇試過陳森記隔離果間心太軟

我去過, 不過只係食心太軟. 有芝麻糊咩?? [/quote]

那間野連心太軟都唔惦............ [/quote]

係好唔掂.....個心一d都唔軟, 似朱古力蛋糕多小小


水晶宮

積分: 61754

hashtag影視迷勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


15#
發表於 07-5-31 19:20 |只看該作者

Re: 大埔糖水店

蒙妮卡 寫道:
糖chi豆好味! 招牌糖chi豆正足料! 桂花榚好味

Agree, 糖"痴"豆d糖水唔錯~~~ 不過都係叫做OK, 未係好好食. 我仲期待緊間真正好味既糖水舖出現.


複式洋房

積分: 279


16#
發表於 07-6-1 00:20 |只看該作者

Re: 大埔糖水店

有冇試過'表姐'的芒果腸粉,不錯喎


水晶宮

積分: 61754

hashtag影視迷勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


17#
發表於 07-6-1 06:58 |只看該作者

Re: 大埔糖水店

dinner 寫道:
有冇試過'表姐'的芒果腸粉,不錯喎

係邊到架?


大宅

積分: 2854


18#
發表於 07-6-1 08:52 |只看該作者

Re: 大埔糖水店

YuYuMother:

可唔可以幫我留意下" 太湖"游泳班開未???
thx


水晶宮

積分: 61754

hashtag影視迷勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


19#
發表於 07-6-1 08:59 |只看該作者

Re: 大埔糖水店

MonAnson,

Pls check PM.


複式洋房

積分: 279


20#
發表於 07-6-4 13:50 |只看該作者

Re: 大埔糖水店

YuYuMother 寫道:
[quote]
dinner 寫道:
有冇試過'表姐'的芒果腸粉,不錯喎

係邊到架? [/quote]

係昌運,豆漿大王隔離.還有榴槤布丁也不錯

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo