跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 2495


1#
發表於 07-6-6 20:43 |只看該作者

B FREE

想問下呢其實亞b一出生我買左b free比亞女用, 用左一個月, 但係唔知點解佢用b free要食成粒鐘先食完, 後來我媽咪叫我用番傳統個隻又真係半個鐘內食哂, b free我有跟佢月份買個咀架bo, 係咪我亞b唔like用個個咀呢?宜家3個半月lu, 唔好轉反好d係咪呢?


複式洋房

積分: 241


2#
發表於 07-6-7 10:49 |只看該作者

Re: B FREE

我個女之前都係用 B-FREE,直至兩個多d左近開始越食越慢,而且成日漏奶,有時見佢猛吸但都只係食得好少,以為個 Level one 奶咀flow太慢,於是換個Level two,邊知又太快。我個女早陣子重試過噴奶(噴泉式


大宅

積分: 2877


3#
發表於 07-6-7 12:15 |只看該作者

Re: B FREE

我個bb都有用b free 奶樽,第一次都有嘖奶情況,可能唔習個奶咀,之後就冇問題飲奶同掃風仲好快添,我個朋友都係咁講,不過聽你講應該係用咗啡色奶咀,因為個隻比較軟身,我個朋友都試過,換咗普通奶咀就冇事,你可以試下。


大宅

積分: 2495


4#
發表於 07-6-7 13:04 |只看該作者

Re: B FREE

忌廉貓:

你個D問題同我原全一樣, 但係我又見有人話好BO, 我都以為係我個女問題唔合佢用, 我一個月就唔得LA, D問題都係個D LAW, 我家姐又買左成SET新架, 佢咪平D賣番出去LAW~


複式洋房

積分: 241


5#
發表於 07-6-7 15:06 |只看該作者

Re: B FREE

mooncyn,

我唔係用啡色奶咀,不過我已經換

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo