懷孕前後

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 1914


1#
發表於 07-6-18 20:33 |只看該作者

沒有登記可以在政府生產嗎?

我一直睇開私家,本來一直打算在私家生,所以一直沒有在政府或健康院登記或做產檢,我想問如果依家我想去政府生,可不可以在作動時就咁去政府醫院生?醫院會唔會唔收?

係咪內地產婦先要登記?香港人隨時可以去生的嗎?


大宅

積分: 2737

好媽媽勳章


2#
發表於 07-6-19 11:32 |只看該作者

Re: 沒有登記可以在政府生產嗎?

hi.litehoilun. You can go to goverment hospital,you must bring your information with hosiptal.they need clear your background.


大宅

積分: 4187


3#
發表於 07-6-19 15:28 |只看該作者

Re: 沒有登記可以在政府生產嗎?

littlehoilun,

如果touchwood你生既時候有咩事,
之前又無去政府check過,佢真係一d record都無,
對你自己同bb無著數者...
不如你而家想去政府生既,
試下去政府排期啦...
不過,我之前去排廣華就聽姑娘答人,
要8-10月生既都full booking,
叫人去另一間醫院問~
如果你真係作動先去醫院,
我估你都要好似內地產婦咁...入急症佢先會收你喇~
因為佢都要預番床位俾登記左既人架嘛!


別墅

積分: 528


4#
發表於 07-6-20 09:10 |只看該作者

Re: 沒有登記可以在政府生產嗎?

littlehoilun,
我估你都要入急症喇, 今年d醫院好full呀!!


大宅

積分: 3579


5#
發表於 07-6-20 09:26 |只看該作者

Re: 沒有登記可以在政府生產嗎?

你一定要至少去公立睇一次。

其實你可以叫你c+醫生寫張referral比你,跟住你攞住張referral到你區的醫院去排期,到時詳細情形,你便可問果到d醫生,護士。


珍珠宮

積分: 34146


6#
發表於 07-6-20 11:48 |只看該作者

Re: 沒有登記可以在政府生產嗎?

我個同事無BOOK政府,一心諗住私家生,點知肚痛(因為第一胎,佢唔知係作動)去左睇急症,就係政府生左!


大宅

積分: 1914


7#
發表於 07-6-20 17:29 |只看該作者

Re: 沒有登記可以在政府生產嗎?

謝謝各位,到時我看看情況如何啦,其實因為屋企有點事,想省點錢!


大宅

積分: 3932


8#
發表於 07-6-20 18:16 |只看該作者

Re: 沒有登記可以在政府生產嗎?

其實等作動入急症室係有危險性的,最近有2個大陸孕婦就是想等作動入急症室,可是bb過了預產期2星期先作動,結果bb因為過熟(胎盤失去功用)而救唔返了,所以要想清楚呀!
如果已經在政府醫院登記了的人,就不會有此問題,因為過了預產期醫院會安排催生的


大宅

積分: 1914


9#
發表於 07-6-20 20:41 |只看該作者

Re: 沒有登記可以在政府生產嗎?

candypoon 寫道:
其實等作動入急症室係有危險性的,最近有2個大陸孕婦就是想等作動入急症室,可是bb過了預產期2星期先作動,結果bb因為過熟(胎盤失去功用)而救唔返了,所以要想清楚呀!
如果已經在政府醫院登記了的人,就不會有此問題,因為過了預產期醫院會安排催生的


噢,我仍會keep住返私家醫生度產檢,所以應該唔會有問題,謝謝你。


男爵府

積分: 5707


10#
發表於 07-6-25 09:51 |只看該作者

Re: 沒有登記可以在政府生產嗎?

littlehoilun 寫道:
謝謝各位,到時我看看情況如何啦,其實因為屋企有點事,想省點錢!


你係香港人去健康院.政府e院檢查係唔駛$,我果時都係政府/私家兩邊睇,而且如果你早產,都最好去政府到生,因為呀b可能要住一排e院,如果私家就一定好貴囉($1xxx/日),我個私家e生都係咁講,不過我都係私家到生!!!


男爵府

積分: 8044

認識瑞士牛牛第一回 育兒性格勳章 我的育兒心得勳章 貓狗褓姆 爸B勳章 BK Milk勳章


11#
發表於 07-6-25 10:22 |只看該作者

Re: 沒有登記可以在政府生產嗎?

如果你都諗住轉去政府生, 不如去健康院 or 政府e院登記左先啦, 帶埋你響私家個d檢查同report/ u/s 相等比佢地做返個record 啦.
            

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo