自由講場

跳至

首頁
12

尾頁
   1


禁止訪問

積分: 11507


1#
發表於 14-1-12 21:51 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


公爵府

積分: 25684

2026勳章 2025中秋節勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 畀面勳章


2#
發表於 14-1-12 21:55 |只看該作者

回覆:獎門人⋯好悶d人

其實好悶羅做嚟做去都係個d 野,又太低俗,無睇好耐


禁止訪問

積分: 11507


3#
發表於 14-1-12 21:58 |只看該作者

引用:其實好悶羅做嚟做去都係個d+野,又太低俗,

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


瑪瑙宮

積分: 145167

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


4#
發表於 14-1-12 22:00 |只看該作者

引用:點解同一輯可以見3次以上洪天明、梁靖琪、

原帖由 冬瓜盅 於 14-01-12 發表
點解同一輯可以見3次以上洪天明、梁靖琪、湯盈盈,乜電視台冇藝員架咩?



...
全部自家人


緣是天意,份是人為,有緣相遇者,珍惜緣份的來臨


禁止訪問

積分: 5512

畀面勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


5#
發表於 14-1-12 22:01 |只看該作者

回覆:獎門人⋯好悶d人

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 17755


6#
發表於 14-1-12 22:05 |只看該作者

回覆:獎門人⋯好悶d人

終於做完!!!

點評

imconfusing    發表於 14-1-12 22:07


水晶宮

積分: 70251

熱血勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


7#
發表於 14-1-12 22:05 |只看該作者

引用:點解同一輯可以見3次以上洪天明、梁靖琪、

原帖由 冬瓜盅 於 14-01-12 發表
點解同一輯可以見3次以上洪天明、梁靖琪、湯盈盈,乜電視台冇藝員架咩?



...
忍埋佢,今集係最後一集喇


珍珠宮

積分: 37631


8#
發表於 14-1-12 22:06 |只看該作者

引用:終於做完!!!

原帖由 sueyee 於 14-01-12 發表
終於做完!!!
真係越做越唔掂




珊瑚宮

積分: 114350

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 HiPP勳章(1) 育兒性格勳章 最關心BB問題熱投勳章 開心吸收勳章


9#
發表於 14-1-12 22:07 |只看該作者

引用:點解同一輯可以見3次以上洪天明、梁靖琪、

原帖由 冬瓜盅 於 14-01-12 發表
點解同一輯可以見3次以上洪天明、梁靖琪、湯盈盈,乜電視台冇藝員架咩?



...
咪係囉 成日都係呢幾個


禁止訪問

積分: 42056


10#
發表於 14-1-12 22:07 |只看該作者

回覆:獎門人⋯好悶d人

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 45586

畀面勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


11#
發表於 14-1-12 22:08 |只看該作者

回覆:獎門人⋯好悶d人

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 15337


12#
發表於 14-1-12 22:08 |只看該作者

引用:其實好悶羅做嚟做去都係個d+野,又太低俗,

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 17755


13#
發表於 14-1-12 22:10 |只看該作者

引用:同一時段做running+man+就好

原帖由 yh114 於 14-01-12 發表
同一時段做running man 就好
唔好running man做其他韓國綜藝都好。


伯爵府

積分: 17755


14#
發表於 14-1-12 22:12 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+sueyee+於+14-01-12+發表終於

原帖由 loer_er 於 14-01-12 發表
真係越做越唔掂
其實最睇唔順眼係成日浪費食物。成日玩完就打和,都唔知玩黎做乜。


禁止訪問

積分: 8626


15#
發表於 14-1-12 22:16 |只看該作者

回覆:獎門人⋯好悶d人

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 34788


16#
發表於 14-1-12 22:21 |只看該作者

回覆:獎門人⋯好悶d人

我個個星期都睇,幾好笑丫,唔洗諗野一家人大笑一下

點評

in.carry  me 2, 扮聲好好笑,hehehaha一小時0K 吖  發表於 14-1-13 01:49


禁止訪問

積分: 11507


17#
發表於 14-1-12 22:30 |只看該作者

引用:我個個星期都睇,幾好笑丫,唔洗諗野一家人

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


水晶宮

積分: 61761


18#
發表於 14-1-12 22:41 |只看該作者

回覆:獎門人⋯好悶d人

投先知係最後一集,有一種甩難的感覺(雖然我幾欣賞張繼聰和祖藍的演藝能力)


珍珠宮

積分: 36394


19#
發表於 14-1-12 22:48 |只看該作者
係啦, 請唔到嘉賓咁, 所以都係時候要 "完"


禁止訪問

積分: 11507


20#
發表於 14-1-12 22:51 |只看該作者

引用:係啦,+請唔到嘉賓咁,+所以都係時候要+\"完\"

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo