嬰兒醫護

跳至

首頁
1

尾頁
   0


男爵府

積分: 8049


1#
發表於 07-6-7 11:55 |只看該作者

有沒有介食手指的"手指水"

我仔仔現在一歲兩個月, 想同佢介食手指 ~ 我知道藥房有一些比小朋友搽在手指的藥水(基本上不算是藥)是很苦的 想問下有沒有媽媽試過?成不成功?是什麼牌子?
Don't worry!Be happy!


珍珠宮

積分: 42559

叻叻勳章 wyeth冷知識勳章 2011至尊種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章


2#
發表於 07-6-7 12:45 |只看該作者

Re: 有沒有介食手指的"手指水"

隻手指水叫 bite-x 呀

我見過萬寧都有售, 荷花就一定有.


複式洋房

積分: 407


3#
發表於 07-6-7 13:20 |只看該作者

Re: 有沒有介食手指的"手指水"

點用法? 對bb有無害處? 有無人用過呀? work 吾work 呢?


侯爵府

積分: 23818

好媽媽勳章


4#
發表於 07-6-7 15:57 |只看該作者

Re: 有沒有介食手指的"手指水"

冇用o架....唔好買呀.....
係....頭果一兩日bb真係因為手指苦而唔啜,但慢慢佢就會習慣o左d苦味,就算搽o左手指水都照啜可也...... 仲有,佢會苦到嘔o架......以上全是我個仔o既經驗.....


男爵府

積分: 8049


5#
發表於 07-6-7 16:18 |只看該作者

Re: 有沒有介食手指的"手指水"

子峰mama 寫道:
冇用o架....唔好買呀.....
係....頭果一兩日bb真係因為手指苦而唔啜,但慢慢佢就會習慣o左d苦味,就算搽o左手指水都照啜可也...... 仲有,佢會苦到嘔o架......以上全是我個仔o既經驗.....

甘點算呀? 點介食手指呀?請教!請教!
因大囡細時只是食奶咀, 同囡囡介時只要狠心唔比奶咀佢, 就可以, 但食手指 ~ 點介??
Don't worry!Be happy!


複式洋房

積分: 407


6#
發表於 07-6-7 17:20 |只看該作者

Re: 有沒有介食手指的"手指水"

我都想知呀! 因為細b成日都啜手指, 坐bb車, 睇電視, 坐係度無野做, 半途啜住訓, 他隻手指公開始紅同有印了, :-(


男爵府

積分: 5632


7#
發表於 07-6-8 11:17 |只看該作者

Re: 有沒有介食手指的"手指水"

我姪女用辣椒油介食手指, one take ok.


侯爵府

積分: 23818

好媽媽勳章


8#
發表於 07-6-8 13:47 |只看該作者

Re: 有沒有介食手指的"手指水"

其實都唔洗刻意同佢戒啦,啜手指只不過係佢地成長o既過程,當然,亦唔可以助視不理,每當見到佢啜o既時候咪拎開佢隻手再輕打一下話唔準,久而久之就唔啜o架喇,我個仔差唔多2歲果陣都開始冇啜啦....,如果佢真係啜得好緊要,試下用紗布綁住佢隻手指公睇下得唔得.....


複式洋房

積分: 109


9#
發表於 07-6-10 14:48 |只看該作者

Re: 有沒有介食手指的"手指水"

要留意介食手指的"手指水"是要兩歲才用得的.


大宅

積分: 1631


10#
發表於 07-6-11 12:57 |只看該作者

Re: 有沒有介食手指的"手指水"

子峰mama 寫道:
冇用o架....唔好買呀.....
係....頭果一兩日bb真係因為手指苦而唔啜,但慢慢佢就會習慣o左d苦味,就算搽o左手指水都照啜可也...... 仲有,佢會苦到嘔o架......以上全是我個仔o既經驗.....

My baby too, not working ar...苦到嘔 , 嘔完又食過, 搵自己來挍....

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo