嬰兒醫護

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 2309


1#
發表於 07-6-10 13:39 |只看該作者

BB增磅很少,怎算?

BB巳2個月1星期大了,出世時3.56KGS,現只有5KGS,比起同樣2個月的BB輕很多,她是吃森永奶粉的,每天吃5-6餐,每次約100-140ml,平時睡得很少, 很醒睡的,脾氣有時很大。
怎樣令她肥些及睡得好?
-gaga.com/t/catcatard20070330_-8_My+child+is.png[/img][/url]


男爵府

積分: 6716


2#
發表於 07-6-10 15:29 |只看該作者

Re: BB增磅很少,怎算?

我個b同你果個1樣大,佢都係食森永架,出世果陣3.355kg,而家都係得11磅,不過佢食奶既次數同份量仲小過你,你個b既情況我果個都有架,佢d脾氣係時時都甘大,甘健康院既姑娘話佢重得ok就算架喇...佢食得小唔肯食都冇辦法


男爵府

積分: 6535


3#
發表於 07-6-10 16:23 |只看該作者

Re: BB增磅很少,怎算?

bb睡得好, 訓得多自然先可以長肉的,
所以妳令bb多睡覺..bb心情自然好的.

加上bb生長正常, 身體健康, 增磅少, 唔係代表唔健康的.
我囡囡都係同樣比起其他bb都係一樣, 比較輕,
現在都好健康呀 ~
晴晴囡囡出世於2005年4月7日出生的  :-)
晴晴的網頁


大宅

積分: 4724


4#
發表於 07-6-10 16:55 |只看該作者

Re: BB增磅很少,怎算?

我bb出世時2.76kgs,一個月時食A+去健康院磅10.8lbs,第二個月再磅11.8lbs,重左1磅炸。佢都係唔食奶,1日最多食20oz左右。但其實佢有玩,有便便,又訓得既話,佢唔食都無辦法。


大宅

積分: 4735


5#
發表於 07-6-11 10:26 |只看該作者

Re: BB增磅很少,怎算?

脾氣大吾會係bb覺得熱或者凍呀
bb好怕熱架∼食奶要好大力,食到成頭汗就無心機食架喇
訓覺試下比d輕柔音樂佢聽下丫∼

其實你bb體重每個月增長一磅都好正常丫,我之前睇書講話初生bb生長頭幾個月係一磅之後就會減慢為半磅一個月架
[img][/img][size=xx-large]ahhhhhh~~

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo