母乳餵哺

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 1438


1#
發表於 17-7-29 21:54 |只看該作者
食完刺身or其他違例野 幾耐先可以食返人奶?


大宅

積分: 1904


2#
發表於 17-7-30 14:14 |只看該作者
回覆 luluwu721 的帖子

食完魚生可以餵奶, 我覺得仲多會多D TIM
其他野即係咩? 飲左少少酒我照餵, 飲好多就會用D奶沖涼 (所以泵完先飲!!), 咖啡就睇下你個B OK 唔 OK, 我兩個B都飲完唔瞓, 所以我試幾次就唔再飲.


大宅

積分: 1188


3#
發表於 17-8-1 10:39 |只看該作者
均衡飲食 食一次應該唔會有影響呱


大宅

積分: 1438


4#
發表於 17-8-1 10:41 |只看該作者
paulman 發表於 17-7-30 14:14
回覆 luluwu721 的帖子

食完魚生可以餵奶, 我覺得仲多會多D TIM

凍飲 西瓜 涼茶個啲 得吾得?


大宅

積分: 1904


5#
發表於 17-8-1 15:38 |只看該作者
你坐完月食呢D無問題, 主要係自己受唔受得, 唔會影響D奶


大宅

積分: 1438


6#
發表於 17-8-1 18:43 |只看該作者
paulman 發表於 17-8-1 15:38
你坐完月食呢D無問題, 主要係自己受唔受得, 唔會影響D奶

我受得 但涼茶餵人奶吾怕b肚屙?


水晶宮

積分: 52654


7#
發表於 17-8-2 22:02 |只看該作者
我有飲涼茶, 我B無肚屙問題
但未敢食生野, 唔唔乾淨就唔好
酒或辣野等我多數都係汞完後食,
奶茶就無特別啦


大宅

積分: 1438


8#
發表於 17-8-2 22:05 |只看該作者
Chirley 發表於 17-8-2 22:02
我有飲涼茶, 我B無肚屙問題
但未敢食生野, 唔唔乾淨就唔好
酒或辣野等我多數都係汞完後食,

奶茶都可以飲?


水晶宮

積分: 52654


9#
發表於 17-8-3 09:50 |只看該作者
本帖最後由 Chirley 於 17-8-3 09:52 編輯
luluwu721 發表於 17-8-2 22:05
奶茶都可以飲?

我日日最少一杯...之前唔記得睇邊度講話奶茶可以多奶D
我老公有就俾我飲TIM
不過我又好少係汞前飲既..
細仔都八個幾月大, 無咩問題,唔會話訓唔到之類


男爵府

積分: 7520


10#
發表於 17-8-3 18:18 |只看該作者
luluwu721 發表於 17-8-2 22:05
奶茶都可以飲?

可能每個人心中嘅違禁品都唔同
我會將嗰啲所謂毒奶粉分開幾餐
溝落其他人奶俾BB飲


大宅

積分: 1438


11#
發表於 17-8-4 07:06 |只看該作者
bbbbb001 發表於 17-8-3 18:18
可能每個人心中嘅違禁品都唔同
我會將嗰啲所謂毒奶粉分開幾餐
溝落其他人奶俾BB飲

姐係照飲 但無一次過飲晒


男爵府

積分: 7520


12#
發表於 17-8-4 11:49 |只看該作者
luluwu721 發表於 17-8-4 07:06
姐係照飲 但無一次過飲晒

係呀每次飲少少
我理論係咩bb都可以試下,唔需要係0


水晶宮

積分: 55381


13#
發表於 17-8-4 18:21 |只看該作者
本帖最後由 EstrellaDamm 於 17-8-4 18:23 編輯
luluwu721 發表於 17-8-2 22:05
奶茶都可以飲?

我之前全人奶,一路都有飲咖啡或奶茶,每日限一杯。個個B反應未必一樣,最好自己試試先。

我餵母乳冇咩所謂違禁品,只係咖啡因限量,酒類飲品限一份並喺飲用後隔兩三個鐘才餵奶。

首頁
1

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo