立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
大宅
積分: 1438
積分: 1904
積分: 1188
paulman 發表於 17-7-30 14:14 回覆 luluwu721 的帖子 食完魚生可以餵奶, 我覺得仲多會多D TIM
paulman 發表於 17-8-1 15:38 你坐完月食呢D無問題, 主要係自己受唔受得, 唔會影響D奶
水晶宮
積分: 52654
Chirley 發表於 17-8-2 22:02 我有飲涼茶, 我B無肚屙問題 但未敢食生野, 唔唔乾淨就唔好 酒或辣野等我多數都係汞完後食,
luluwu721 發表於 17-8-2 22:05 奶茶都可以飲?
男爵府
積分: 7520
bbbbb001 發表於 17-8-3 18:18 可能每個人心中嘅違禁品都唔同 我會將嗰啲所謂毒奶粉分開幾餐 溝落其他人奶俾BB飲
luluwu721 發表於 17-8-4 07:06 姐係照飲 但無一次過飲晒
積分: 55381
發表回覆 回帖後跳轉到最後一頁
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy