懷孕前後

跳至

首頁
1

尾頁
   0


別墅

積分: 593


1#
發表於 07-6-23 05:56 |只看該作者

我想問你地,陀bb o個陣一日食幾餐???

我想問你地,陀bb o個陣一日食幾餐???
我依傢陀我亞b一日食好多好多餐呀!!!
仲成日覺得口淡淡...
我依傢3個月咋
肥左勁多...
你地陀bb o個陣肥左幾多???
http://hk.myblog.yahoo.com/ericakwan1987


伯爵府

積分: 18610

醒目開學勳章 BK Milk勳章


2#
發表於 07-6-23 06:47 |只看該作者

Re: 我想問你地,陀bb o個陣一日食幾餐???

一日六歺~少食多歺!
不過我都係重咗24LB
阿b滿月時已經輕多咗1LB
:mrgreen:


珍珠宮

積分: 31256


3#
發表於 07-6-23 09:45 |只看該作者

Re: 我想問你地,陀bb o個陣一日食幾餐???

同未大肚時一樣, 大約1300卡路里一日...生時重咗30磅, 滿月可以著番未大肚時有鬆的褲, 2個月可以著番晒貼身裙


大宅

積分: 1774


4#
發表於 07-6-23 10:01 |只看該作者

Re: 我想問你地,陀bb o個陣一日食幾餐???

我陀bb嗰陣, 一日食六餐, 臨生都係肥左26磅, 生完剩返8磅未回, 而家比生完輕左10磅, 以前d裙,褲都有鬆,


複式洋房

積分: 399


5#
發表於 07-6-23 10:05 |只看該作者

Re: 我想問你地,陀bb o個陣一日食幾餐???

有時2餐有時3餐~


大宅

積分: 2487

陪月勳章


6#
發表於 07-6-23 11:02 |只看該作者

Re: 我想問你地,陀bb o個陣一日食幾餐???

我一日食好多餐架..大約六餐左右啦..
因要小食多餐嘛.因我自己唔可以食得太飽架..唔係就會嘔


大宅

積分: 1545


7#
發表於 07-6-23 15:12 |只看該作者

Re: 我想問你地,陀bb o個陣一日食幾餐???

都係3-4餐啦, 無咩唔同,
但係我有左4個月, 一磅都無重過喎,
正唔正常呢??
<a href="http://lilypie.com/"><img src="http://lb2f.lilypie.com/fB9Kp8.png" width="400" height="80" border="0" alt="Lilypie" /></a>


大宅

積分: 1115


8#
發表於 07-6-23 16:09 |只看該作者

Re: 我想問你地,陀bb o個陣一日食幾餐???

正常三餐,到今日為止'24w1d'重左19lbs
http://lb1m.lilypie.com/l0gyp8.png
http://lb2m.lilypie.com/rtFAp8.png


大宅

積分: 1281


9#
發表於 07-6-23 16:56 |只看該作者

Re: 我想問你地,陀bb o個陣一日食幾餐???

好吾穩定喎,現在30.5週已重30lb,有時想食多d,有時又冇胃口


伯爵府

積分: 17739

魅力王子


10#
發表於 07-6-23 17:44 |只看該作者

Re: 我想問你地,陀bb o個陣一日食幾餐???

3-4餐


翡翠宮

積分: 77172

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


11#
發表於 07-6-23 18:31 |只看該作者

Re: 我想問你地,陀bb o個陣一日食幾餐???

3-4餐,肥左差唔多30磅


珍珠宮

積分: 40343

好媽媽勳章 醒目開學勳章 陪月勳章


12#
發表於 07-6-23 19:10 |只看該作者

Re: 我想問你地,陀bb o個陣一日食幾餐???

穎子 寫道:
都係3-4餐啦, 無咩唔同,
但係我有左4個月, 一磅都無重過喎,
正唔正常呢??


我平時都係3-4餐, 仲經常食下午餐和宵夜, 直至3個幾月時都係冇重過(但2個月時輕過3-4磅後來回升). 而家4個半月就重左4磅. 唔知咁正唔正常, 不過阿b正常就得啦!


大宅

積分: 2899


13#
發表於 07-6-24 15:30 |只看該作者

Re: 我想問你地,陀bb o個陣一日食幾餐???

我每日4-5餐,3餐係正餐,其餘2餐是d小食(生果/餅乾/甜品),剛剛24週共重17磅...

http://www.lifeconceptshk.com/


複式洋房

積分: 159


14#
發表於 07-6-25 08:14 |只看該作者

Re: 我想問你地,陀bb o個陣一日食幾餐???

每日2-3餐正餐,勁多小食 生時140磅,重o左30幾磅 生完130磅,現坐月中124磅,繼續努力


別墅

積分: 593


15#
發表於 07-6-25 09:02 |只看該作者

Re: 我想問你地,陀bb o個陣一日食幾餐???

QQ05221 寫道:
每日2-3餐正餐,勁多小食 生時140磅,重o左30幾磅 生完130磅,現坐月中124磅,繼續努力

我依傢3個月咋~~~
我就肥左成10磅度...
好灰呀!!!
醫院d姑娘話我肥得好快~~~
姑娘話唔好傢wow...
http://hk.myblog.yahoo.com/ericakwan1987

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo