跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 1070


1#
發表於 14-1-25 02:53 |只看該作者
請問其實13年出世嘅BB要開后報N班未ar?

thanks


別墅

積分: 830


2#
發表於 14-1-26 01:08 |只看該作者

回覆:chris802403 的帖子

PUSH! PUSH!
我個都係13 B~~




別墅

積分: 882


3#
發表於 14-1-27 18:57 |只看該作者

回覆:N班

已經開始




侯爵府

積分: 23806

陪月勳章


4#
發表於 14-1-28 08:43 |只看該作者

回覆:chris802403 的帖子

要睇你心儀的學校而定,
有 d 一出世就要報,
有 d 剛剛開始,
你由你心儀果 d 開始逐間上佢地網頁 check 或打電話去問。



複式洋房

積分: 239


5#
發表於 14-1-29 16:59 |只看該作者
我剛報左5間啦 !!!!
有D就重存開始報...有D係有出世紙就要報果D...我地已經係好遲了...


大宅

積分: 1434


6#
發表於 14-1-29 18:20 |只看該作者

回覆:N班

又唔洗咁擔心,大多數學校唔係先到先得,所以係睇in嘅表現


禁止訪問

積分: 751


7#
發表於 14-1-29 22:37 |只看該作者

引用:又唔洗咁擔心,大多數學校唔係先到先得,所

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1434


8#
發表於 14-1-30 10:57 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+yanduckduck+於+14-01-29+發

原帖由 wnhlyt521 於 14-01-29 發表
唔知幾時 in 呢?如果得果一歲,都唔知識 d 乜? 點 in 呀?
其實大b去in著數d,我大囡7月出世,去in剩係識拎放玩具,識指邊個係阿爸阿媽,但年頭出世果d,已識認顏色型狀,所以好多學收大b多,就算肯收細b,都係下午班


禁止訪問

積分: 751


9#
發表於 14-1-30 15:26 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+wnhlyt521+於+14-01-29+發表

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo