興趣嗜好

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 1396


1#
發表於 07-6-27 00:24 |只看該作者

邊間商業寬頻口碑好?


大宅

積分: 4109


2#
發表於 07-6-27 00:38 |只看該作者

Re: 邊間商業寬頻口碑好?

網上行商業寬頻不錯。


大宅

積分: 2088


3#
發表於 07-6-27 01:48 |只看該作者

Re: 邊間商業寬頻口碑好?

商業寬頻間間都差不多,但要睇下申請前的跟進服務同事後服務。


大宅

積分: 1396


4#
發表於 07-6-27 23:29 |只看該作者

Re: 邊間商業寬頻口碑好?

申請前的跟進服務 同事後服務
可否講詳細點?


大宅

積分: 2088


5#
發表於 07-6-28 01:00 |只看該作者

Re: 邊間商業寬頻口碑好?

講個實例:我有一個客要搬遷寬頻同升級服務咁咪同個九倉經理傾可唔可以免搬遷費(因為升級服務有可能豁免搬遷費),佢乜都應承,點知到搬遷前一日同你講你搬去個地方做唔到畀你要遲兩星期,我同佢講唔緊要我會將所有額外費用由你公司出,包括師傅人工、OT費用、因未能在到期日而延遲搬遷費用、到期日不能完成要罰款費用等,佢話轉頭覆我,不用兩分鐘講無問題會預期搬遷,到當日大家都唸到事情去到幾爛而最後真的要兩星期先可解決,這兩星期都搵唔到個經理。


大宅

積分: 1396


6#
發表於 07-6-28 23:47 |只看該作者

Re: 邊間商業寬頻口碑好?

九倉, 我好似未聽過有人讚過.

先兩年公司話宣傳電話費超"平", 噤米試下將一個唔多重要既電話試下轉law, 轉之前已醒目再三聯絡, 及致電pccw知會定, 約好當日前一天再電聯confirm, 點知等左整日都無晒聲氣, 打去追又tor我, 把幾火米唔理, 好彩pccw又無跟進.

點知, 半年後收到九倉電話問我係唔係轉台wor, , 火都黎la, 我話你地D服務遲半年呀 .

後來重哀, 發信要我俾錢, 話申請左唔要service要賠wor, 死唔死

我狂投訴, 前後一共超過七/次名職員接聽; 為免食死貓, 我每次都"""很詳細"""講個case, 但每次都話要內部查證件事, 仲第二次發信吹我交$$$

我最後一次打上投訴, 話明搵最大個件, 然後講底我個tel.no., 無再重申件case, 然後話: 洗唔洗我同佢地賣免費廣告, 係xx周刊講單case... 云云

最後收到"""轄免"""信law, 幾恩賜呀 :evil: :evil: :evil:

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo