自由講場

跳至

首頁
12

尾頁
   0


水晶宮

積分: 74328


1#
發表於 07-6-30 16:52 |只看該作者

奶奶成日話我個女瘦!

奶奶係一個好鍾意彈三彈四既人.
佢上到來我屋企,就成日彈我間屋細.其實,未有阿女時,兩公婆住三間房兩個廁所既單位,有幾細即?奶奶屋企四個人都係住咁上下地方乍!
依家呢,就轉話題,次次見親就話我個女瘦!
瘦咩即!阿女不知幾健康,8個月大啦,打咁多次針,燒都無發一次,從來無病/作過病,食得瞓得,只係因為好動,無時停,所以肉地結實唔肥!
頂!真係氣頂!
我咪同我老公投訴囉,點知佢打電話鬧奶奶!
我都唔知好嬲定好笑!
洗唔洗咁直呀!好仔兩頭瞞咪算囉!依家奶奶實有條刺啦!
都唔知老公有無爆我出來,話我唔鍾意添!


伯爵府

積分: 17739

魅力王子


2#
發表於 07-6-30 16:57 |只看該作者

Re: 奶奶成日話我個女瘦!

many 99 look like this,no need care.....

my mami also always say my son thin><


男爵府

積分: 6987

畀面勳章


3#
發表於 07-6-30 16:58 |只看該作者

Re: 奶奶成日話我個女瘦!

以前我d姑9會幫99兜架,佢會話呀媽講反話,係呀係呀,瘦d瘦d,不過你老公又直左d既,我老公又係0廿,攪到而家大家都有條刺,不過佢吾攪我,我又吾會攪佢.


公爵府

積分: 29922

醒目開學勳章 畀面勳章


4#
發表於 07-6-30 17:00 |只看該作者

Re: 奶奶成日話我個女瘦!

我呀媽都成日話我呀仔瘦..


男爵府

積分: 6987

畀面勳章


5#
發表於 07-6-30 17:02 |只看該作者

Re: 奶奶成日話我個女瘦!

自己呀媽講,同人地呀媽講,永遠都係兩會事.


禁止訪問

積分: 2729


6#
發表於 07-6-30 17:07 |只看該作者

Re: 奶奶成日話我個女瘦!

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


洋房

積分: 400


7#
發表於 07-6-30 18:27 |只看該作者

Re: 奶奶成日話我個女瘦!

嘩!你老公好型喎!


侯爵府

積分: 24623

好媽媽勳章 畀面勳章


8#
發表於 07-6-30 18:31 |只看該作者

Re: 奶奶成日話我個女瘦!

我除左99之外(佢無野好講佢孫女仲瘦過我仔)
我身邊個個都話我仔瘦.


公爵府

積分: 29642

父親節2025勳章 母親節2025勳章 2023年兔年勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 認識瑞士牛牛第一回 好媽媽勳章 環保接龍勳章 陪月勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


9#
發表於 07-6-30 19:01 |只看該作者

Re: 奶奶成日話我個女瘦!

個個99都是這樣的


水晶宮

積分: 61910


10#
發表於 07-6-30 19:04 |只看該作者

Re: 奶奶成日話我個女瘦!

eyan 寫道:
自己呀媽講,同人地呀媽講,永遠都係兩會事.



禁止訪問

積分: 25495


11#
發表於 07-6-30 19:11 |只看該作者

Re: 奶奶成日話我個女瘦!

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 4234

好媽媽勳章


12#
發表於 07-6-30 19:14 |只看該作者

Re: 奶奶成日話我個女瘦!

有時候唔洗咁執著~~不過你老公好攪笑~做人仔點解打去鬧自己阿媽~~

我每次聽完奶奶d 說話都會捉住老公申,老公就會安慰返我,但一定唔會打去罵自己阿媽囉!!你老公好型

我成日都俾人話熹熹瘦~~咁又點呀~佢高緊係瘦啦~佢父母都係瘦人,佢令令丁丁肥施大隻先得人驚!!

無論世界點變都好~媽媽永遠都愛熹熹同楓楓
熹熹豬2006年4月10日出世.楓楓豬2008年2月4日.
健康才是財富~希望2隻豬身體健康^-^


侯爵府

積分: 20803

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章


13#
發表於 07-6-30 19:14 |只看該作者

Re: 奶奶成日話我個女瘦!

個個99都係咁 我就當聽唔到 總之我個仔食得


禁止訪問

積分: 25495


14#
發表於 07-6-30 19:26 |只看該作者

Re: 奶奶成日話我個女瘦!

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 2729


15#
發表於 07-6-30 19:43 |只看該作者

Re: 奶奶成日話我個女瘦!

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 4234

好媽媽勳章


16#
發表於 07-6-30 19:44 |只看該作者

Re: 奶奶成日話我個女瘦!

ha8mo 寫道:
我知道我老豆亂up的話
我會鬧佢喎
不過盡量克制囉
[quote]
寶寶儀 寫道:
有時候唔洗咁執著~~不過你老公好攪笑~做人仔點解打去鬧自己阿媽~~
[/quote]

我咁大個女都唔會罵自己阿爸阿媽,無論佢地講既說話幾難聽~~冇計,鬼叫佢生我出黎~養到我咁大粒!!

我而家成日都俾屋企人話攪到囝囝咁瘦,有時候都唔開心架,但都會係咁唉回應佢,"得啦,我會俾多d粥佢食"
每一個星期返去都會重復~~
有時候聽到d好難頂既說話都唔會罵只會同佢講道理,不過都係唔聽

可能我細個比較壞,但有樣野係宗旨,唔可以罵父母!
無論世界點變都好~媽媽永遠都愛熹熹同楓楓
熹熹豬2006年4月10日出世.楓楓豬2008年2月4日.
健康才是財富~希望2隻豬身體健康^-^


珊瑚宮

積分: 113477

好媽媽勳章


17#
發表於 07-6-30 19:54 |只看該作者

Re: 奶奶成日話我個女瘦!

最緊要健康咪得囉,要咁肥做乜喎..........做豬咩


水晶宮

積分: 64943

叻叻勳章 畀面勳章


18#
發表於 07-6-30 21:56 |只看該作者

Re: 奶奶成日話我個女瘦!


唉...個個99都係咁架啦...我6299咪又係成日都話我個囡瘦...而身邊個個都係話岩岩好...唔算瘦...ok啦...我都想個囡嘟番dd...不過佢成日都唔食肉...我都唔知可以點...佢對肉簡直好似人地食魚吐骨咁...少少dd都唔得!!

次次去親佢度...瘦就一定成日講...又會成日話我唔帶呢樣唔帶果樣...又成日講番自己以前點點點揍細路...點叻點叻...又勁情緒化...少少野就嬲...dd野就唔鍾意...飲茶自己早到個幾鐘就要我地即到...又唔諗下我地住邊...成日係我地面前講其他人(包括佢自己個女)是非...係人地面前就講我地是非...永遠有佢岩冇人岩...佢心情好都仲好dd...心情唔好我就c得...冇錯...佢係幫我地好多...但係唔代表我成日都要受佢氣囉!!! 如果唔係我62成日想見下個孫...我真係想少d出去架!!! 佢身體唔多好...所以我盡量忍佢...忍忍忍忍忍!!!!!! 呢個愛心既功課...真係一d都唔易學!!!! 呻完!! :-|


侯爵府

積分: 20043


19#
發表於 07-6-30 22:04 |只看該作者

Re: 奶奶成日話我個女瘦!

我個62同埋99成日都話我個寶貝女好瘦,我聽慣


公爵府

積分: 25476

好媽媽勳章 2011精緻種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


20#
發表於 07-6-30 22:05 |只看該作者

Re: 奶奶成日話我個女瘦!

唔係喎, 99 講錯野, 老公有責任要俾佢知, 好過佢繼續亂 up 攪到大家唔開心. 如果只係啞忍, 通常會得寸進尺.

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo