自由講場

跳至

首頁
1

尾頁
   0


子爵府

積分: 11325


1#
發表於 07-7-3 14:39 |只看該作者
而家每個topic最update既post都放到最後既???
可唔可以好似以前咁呢, 將新post放最前呢??


男爵府

積分: 6809


2#
發表於 07-7-3 14:43 |只看該作者
我都好唔慣:(


原文章由 mirandalaw 於 07-7-3 14:39 發表
而家每個topic最update既post都放到最後既???
可唔可以好似以前咁呢, 將新post放最前呢??


水晶宮

積分: 54483

2018復活節勳章 hashtag影視迷勳章 好媽媽勳章 畀面勳章


3#
發表於 07-7-3 14:46 |只看該作者
原文章由 mirandalaw 於 07-7-3 14:39 發表
而家每個topic最update既post都放到最後既???
可唔可以好似以前咁呢, 將新post放最前呢??


Why change to this....


禁止訪問

積分: 20403


4#
發表於 07-7-3 14:48 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


瑪瑙宮

積分: 131843

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 BK Milk勳章


5#
發表於 07-7-3 14:48 |只看該作者
點解仲衰過以前既...... 睇C人呀


男爵府

積分: 8049


6#
發表於 07-7-3 14:50 |只看該作者
原文章由 991129 於 07-7-3 14:46 發表


Why change to this....


這是最大的問題
Don't worry!Be happy!


大宅

積分: 4939


7#
發表於 07-7-3 14:54 |只看該作者
雖然好唔慣.但bk快左好多.


子爵府

積分: 11325


8#
發表於 07-7-3 15:13 |只看該作者
原文章由 柚子 於 07-7-3 14:54 發表
雖然好唔慣.但bk快左好多.


我又唔覺快左喎
同以前差不多咋喎

仲有, 點解我每次close左個ie都要重新login既? (以前唔洗架喎)


男爵府

積分: 5286


9#
發表於 07-7-3 23:06 |只看該作者
好唔慣tim


子爵府

積分: 13830


10#
發表於 07-7-3 23:07 |只看該作者
原文章由 howto 於 07-7-3 23:06 發表
好唔慣tim


me too!


水晶宮

積分: 61910


11#
發表於 07-7-3 23:07 |只看該作者
原文章由 mirandalaw 於 07-7-3 15:13 發表


我又唔覺快左喎
同以前差不多咋喎

仲有, 點解我每次close左個ie都要重新login既? (以前唔洗架喎)


我都發覺係呀

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo