跳至

首頁
1

尾頁
   0


民房

積分: 5


1#
發表於 10-1-15 10:00 |只看該作者
請問咁多位媽咪知唔知麗城安得兒和聖文嘉那個k1比較好 ? 前兩天都收到電話話要去interview. 安得兒in 好, 已經收了a.m. 聖文嘉要p.m

1)安得兒地方比較大, 多d活動空間 但好像舊一點
2)聖文嘉有外籍老師, 但地方細D

很難選擇, 所以想請問咁多位媽咪既意見. Many Thanks.


民房

積分: 31


2#
發表於 10-1-20 14:57 |只看該作者

回覆 1# nataliebb001 的文章

兩間都收左我仔仔, 我自己都未決定讀邊間好d, 但我問過安得兒, 佢地都有外籍老師架, 不過就一個week一日, 另外, 佢地仲有一個abc miss及國語老師日日都係學校...


複式洋房

積分: 103


3#
發表於 10-1-20 19:55 |只看該作者
唔好意思....安得兒係邊架....


複式洋房

積分: 289


4#
發表於 10-1-21 14:37 |只看該作者
原帖由 tsftsf 於 10-1-20 19:55 發表
唔好意思....安得兒係邊架....


好開心近期聽到好多媽咪問安德兒好唔好, 現在我想分享心得給大家:

安德兒名字好新, 但其實在麗城區已經有20 history, 之前名稱叫聖安德. 但因為要apply N1, 所以就更改名. 我仔仔就是讀第一年安德兒的N1.

我最初和大家想發一樣, 這麼細間好似聖文嘉好啲, 但基於聖文嘉收仔仔讀PM, 但我唔想之後我就幫仔仔去了安德兒.

但我都無想過仔仔返了一個星期後就能介DIAPER, 之後日日放完學就同我唱兒歌. 而且啲老師好有經驗 (可能年紀比較大) 和好有愛心. 但之後九龍塘有一間好有名既學校收了阿仔讀K1, 我既心得只能分享到這裡.











子爵府

積分: 14799

環保接龍勳章 畀面勳章


5#
發表於 10-1-21 15:21 |只看該作者
原帖由 tsftsf 於 10-1-20 19:55 發表
唔好意思....安得兒係邊架....

係麗城.....我今日去了interview...個主任都好有心機介紹校舍...我之前都有去過聖文嘉interview...好多人..個校舍係細d...但真係好多人報...查實佢好多人報...所以收咗一批大b.....我地細b未冇份...後來去了安德兒同保良局報名...c6鍾意安德兒多d....話地方大....有分男女toilet...安xx收了小bN班...保XX未有INTERVIEW...但你報聖文嘉個間係幼兒園定還是中英個間...如果係中英交個間多D人識同埋出名好學術...

[ 本帖最後由 SAGO 於 10-1-21 16:01 編輯 ]


男爵府

積分: 7285


6#
發表於 10-1-21 16:20 |只看該作者
原帖由 KRISTYCHUNG 於 10-1-21 02:37 PM 發表


好開心近期聽到好多媽咪問安德兒好唔好, 現在我想分享心得給大家:

安德兒名字好新, 但其實在麗城區已經有20 history, 之前名稱叫聖安德. 但因為要apply 有N1班, 所以就更改名. 我仔仔就是讀第一年安德兒的N1.
...


hello, 即是你囝囝係上年N1呀? 同我囝囝係同班呀!

其實我覺得安得兒都唔錯, 雖然說不上是出名學校, 但囝囝真的在學校裡學到不同的事! 我有兩個朋友, 應該二月插班N1! 而另一個朋友前一排去in, 學校的主任仲記得囝囝呀 (因我朋友話佢地返荃浸, 而主任知道我都係, 所以問我朋友識唔識我囝囝)!! 雖然學校的老師比較年長, 但總好過年年轉, 而家我囝囝轉了另一間幼稚園讀K1, 教我囝囝的外籍老師已經轉第三個啦, 真係擔心!!

可能你會問點解我覺得安得兒好但又轉去另一間K1 (並不是名校), 其實只因為我已經plan左囝囝入邊間小學, 我而家選擇的K1, 入那間小學的機會大點!


複式洋房

積分: 289


7#
發表於 10-1-21 16:46 |只看該作者
原帖由 kerrykevin 於 10-1-21 16:20 發表


hello, 即是你囝囝係上年N1呀? 同我囝囝係同班呀!

其實我覺得安得兒都唔錯, 雖然說不上是出名學校, 但囝囝真的在學校裡學到不同的事! 我有兩個朋友, 應該二月插班N1! 而另一個朋友前一排去in, 學校的主任仲記得囝 ...



係呀, 我個囝和妳個囝是同班同學.
而且我們係荃灣廣場都撞過, 兩個小孩仲玩得好開心.
原來囝囝轉了荃浸呀,之前聽妳講荊免堂都幾好.
WHY要轉呀!


男爵府

積分: 7285


8#
發表於 10-1-22 15:12 |只看該作者
原帖由 KRISTYCHUNG 於 10-1-21 04:46 PM 發表



係呀, 我個囝和妳個囝是同班同學.
而且我們係荃灣廣場都撞過, 兩個小孩仲玩得好開心.
原來囝囝轉了荃浸呀,之前聽妳講荊免堂都幾好.
WHY要轉呀! ...


我唔係轉左荃浸呀, 只係我教會返荃浸咋


子爵府

積分: 14799

環保接龍勳章 畀面勳章


9#
發表於 10-1-28 16:33 |只看該作者
原帖由 kerrykevin 於 10-1-21 16:20 發表


hello, 即是你囝囝係上年N1呀? 同我囝囝係同班呀!

其實我覺得安得兒都唔錯, 雖然說不上是出名學校, 但囝囝真的在學校裡學到不同的事! 我有兩個朋友, 應該二月插班N1! 而另一個朋友前一排去in, 學校的主任仲記得囝 ...

可唔可以分享下你轉咗邊間幼稚園...PLAN更邊間小學...我個B來年入N班....想有小小意見...THANKS


男爵府

積分: 7285


10#
發表於 10-1-28 17:22 |只看該作者
原帖由 SAGO 於 10-1-28 04:33 PM 發表

可唔可以分享下你轉咗邊間幼稚園...PLAN更邊間小學...我個B來年入N班....想有小小意見...THANKS


我囝囝而家讀荊冕堂士德 (大窩口), 我plan入葵涌的仁立, 不過我住的地方入荃灣區, 到時唔知入唔入到仁立呀!


子爵府

積分: 14799

環保接龍勳章 畀面勳章


11#
發表於 10-1-28 17:56 |只看該作者
原帖由 kerrykevin 於 10-1-28 17:22 發表


我囝囝而家讀荊冕堂士德 (大窩口), 我plan入葵涌的仁立, 不過我住的地方入荃灣區, 到時唔知入唔入到仁立呀!

好多人都係咁plan....希望你成功.... 我家小b...2010去安得兒讀n班....但都唔知會升咩小一....因為間學校好新...而且佢地n班有3班...其實佢真係預d人n2會轉校讀.....我c6都有想過2011讀其他k1....唔知有冇安得兒k2 or k3家長分享下....升咩小學

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo