懷孕前後

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 1664


1#
發表於 07-7-4 20:40 |只看該作者
我生完後到滿月時已經無左個肚腩, 但呢幾日個肚腩突然大左好多, 而家好似有左4-5個月咁.
請問你地點收身架??


複式洋房

積分: 118


2#
發表於 07-7-4 22:55 |只看該作者
咁你由生完到滿月無左個肚腩係點收????
我現在生完2個月多d, 同生前尚欠8磅, 我現在每天做sit-up,
希望可以好d啦.


原文章由 redred1211 於 07-7-4 20:40 發表
我生完後到滿月時已經無左個肚腩, 但呢幾日個肚腩突然大左好多, 而家好似有左4-5個月咁.
請問你地點收身架??


大宅

積分: 1167


3#
發表於 07-7-4 23:13 |只看該作者
我從未瘦番以前感樣…慘…
原文章由 redred1211 於 07-7-4 20:40 發表
我生完後到滿月時已經無左個肚腩, 但呢幾日個肚腩突然大左好多, 而家好似有左4-5個月咁.
請問你地點收身架??


翡翠宮

積分: 77172

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


4#
發表於 07-7-4 23:32 |只看該作者
我都係,生完到而家仲肥左


伯爵府

積分: 17739

魅力王子


5#
發表於 07-7-4 23:35 |只看該作者
breastfeeding~!!


大宅

積分: 1664


6#
發表於 07-7-7 11:32 |只看該作者
原文章由 yeeyan 於 07-7-4 22:55 發表
咁你由生完到滿月無左個肚腩係點收????
我現在生完2個月多d, 同生前尚欠8磅, 我現在每天做sit-up,
希望可以好d啦.


我都唔知呀, 可能我果陣惡露未清, 無進補, 所以就自己收晒掛? 到生完個零月, 惡露清晒, 我一進補, 個肚腩就一日大過一日喇....
我而家同生之前相差20磅左右呀, 我好懶, 乜運動都無做.
到放完產假返工, 我都唔知點算. 無衫著. 以前D衫完全著唔返, 又無理由著返大肚衫者, 好鬼煩呀.......

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo