跳至

首頁
1

尾頁
   0


洋房

積分: 126


1#
發表於 07-7-1 00:58 |只看該作者

BB仲有幾日就半歲,想戒人奶

請問點樣可以慢慢回奶?

因為BB而家每食得好雜:四餐人奶(泵定),臨


大宅

積分: 2255


2#
發表於 07-7-1 02:09 |只看該作者

Re: BB仲有幾日就半歲,想戒人奶

我個婦產科醫生開回奶丸比我食囉...


民房

積分: 81


3#
發表於 07-7-6 13:53 |只看該作者
我個b月尾都快半歲,我也打算停餵,會係呢幾個星期慢慢減少pump既次數同量,希望個身體慢慢適應,同埋聽人講藥材鋪好似有d收奶茶,加埋食乳鴒,吾知得吾得呢?

其他有經驗的媽咪可否比d意見啊!




洋房

積分: 126


4#
發表於 07-7-7 23:37 |只看該作者
多謝大家的意見。唔食得唔得?其實係咪食淡豆鼓、乳鴿和豬肝就得呢?


原文章由 piyoelsie 於 07-7-6 13:53 發表
我個b月尾都快半歲,我也打算停餵,會係呢幾個星期慢慢減少pump既次數同量,希望個身體慢慢適應,同埋聽人講藥材鋪好似有d收奶茶,加埋食乳鴒,吾知得吾得呢?

其他有經驗的媽咪可否比d意見啊!


首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo