跳至

首頁
12

尾頁
   0


民房

積分: 67


1#
發表於 07-5-21 16:05 |只看該作者

你地bb在肚裡有無打c egg?

各位,

我的預產期係8月9日,囡囡,我的bb成日在肚裡規律地一下一下咁,每次大約維持5分鐘左右,有些人說她是在打c egg,你地有無咁既情況?


民房

積分: 43


2#
發表於 07-5-21 16:15 |只看該作者

Re: 你地bb在肚裡有無打c egg?

我都有咁ge情況出現過
不過我都分唔清是bb轉身定打c egg
幾日就會有一次出現,但無5分鍾咁耐
wriyan 寫道:
各位,

我的預產期係8月9日,囡囡,我的bb成日在肚裡規律地一下一下咁,每次大約維持5分鐘左右,有些人說她是在打c egg,你地有無咁既情況?


男爵府

積分: 6469


3#
發表於 07-5-21 19:53 |只看該作者

Re: 你地bb在肚裡有無打c egg?

唔止c egg,仲打關斗添!


大宅

積分: 1407


4#
發表於 07-5-22 16:06 |只看該作者

Re: 你地bb在肚裡有無打c egg?

me 2!!! 日日個肚都好似有龍捲風咁!!!

行行豬 寫道:
唔止c egg,仲打關斗添!

小Panda
黎睇下ALVIN小豬B之家BLOG啦http://hk.myblog.yahoo.com/alvinleung0708


民房

積分: 12


5#
發表於 07-5-22 16:16 |只看該作者

Re: 你地bb在肚裡有無打c egg?

我個BB好像都沒有打c egg,的感覺啵,最多,就好像在肚裏摸來摸去,有時就踢下踢下咋

小Panda 寫道:
me 2!!! 日日個肚都好似有龍捲風咁!!!

[quote]
行行豬 寫道:
唔止c egg,仲打關斗添!
[/quote]


子爵府

積分: 14116


6#
發表於 07-5-22 16:26 |只看該作者

Re: 你地bb在肚裡有無打c egg?

有呀, 打得好密, 每日都feel 到幾次, 好有規律一下一下咁, 每次維持2-3分鐘左右


複式洋房

積分: 154


7#
發表於 07-5-23 00:12 |只看該作者

Re: 你地bb在肚裡有無打c egg?

有呀,早幾晚訓覺時 feel 到佢打 c egg 呀 ^^

唔知打左幾耐呀, feel feel o下 都訓左喇


複式洋房

積分: 146


8#
發表於 07-5-26 15:28 |只看該作者

Re: 你地bb在肚裡有無打c egg?

我都有呀, 如果當bb 郁o既時候整到你好急尿, 同埋郁得好有節奏, 哥種就係打c egg 喇~~


大宅

積分: 1407


9#
發表於 07-5-28 16:04 |只看該作者

Re: 你地bb在肚裡有無打c egg?

我個b踢我無咩規律,唔似打c egg, 不過佢真係好似旋風咁, 成日都踢到我唔舒服架,踢到床/sofa都震,老公仲問我仔仔踢你呀, 咁大力既, 張床都震...
小Panda
黎睇下ALVIN小豬B之家BLOG啦http://hk.myblog.yahoo.com/alvinleung0708


洋房

積分: 218


10#
發表於 07-5-28 20:56 |只看該作者

Re: 你地bb在肚裡有無打c egg?

我仲有幾日就28週, 但一直以來阿b都好少郁, 每一日都淨係個肚皮有幾下輕微既跳動, 但一日都唔會多過10下

我從來到未試過阿b郁得好勁既感覺, 但個肚又會一日一日咁大, 我都唔知點解我阿b咁懶


大宅

積分: 1407


11#
發表於 07-5-29 14:07 |只看該作者

Re: 你地bb在肚裡有無打c egg?

20884141:

其實bb踢得咁大力, 有時我都痛架.
所以唔緊要啦, bb細力踢你都係鍚住你姐, 最重要bb健康就ok啦.
ps. 同你一樣, 我都就快28w喇

20884141 寫道:
我仲有幾日就28週, 但一直以來阿b都好少郁, 每一日都淨係個肚皮有幾下輕微既跳動, 但一日都唔會多過10下

我從來到未試過阿b郁得好勁既感覺, 但個肚又會一日一日咁大, 我都唔知點解我阿b咁懶
小Panda
黎睇下ALVIN小豬B之家BLOG啦http://hk.myblog.yahoo.com/alvinleung0708


民房

積分: 12


12#
發表於 07-5-29 15:15 |只看該作者

Re: 你地bb在肚裡有無打c egg?

我今日都28W啦,今日覺得BB好像開始入盆啦,他郁咯時,唔系系個肚下邊唔系系左邊或右邊,而是在上邊啦,不過,今日BB就好像比以前少郁左


小Panda 寫道:
20884141:

其實bb踢得咁大力, 有時我都痛架.
所以唔緊要啦, bb細力踢你都係鍚住你姐, 最重要bb健康就ok啦.
ps. 同你一樣, 我都就快28w喇

[quote]
20884141 寫道:
我仲有幾日就28週, 但一直以來阿b都好少郁, 每一日都淨係個肚皮有幾下輕微既跳動, 但一日都唔會多過10下

我從來到未試過阿b郁得好勁既感覺, 但個肚又會一日一日咁大, 我都唔知點解我阿b咁懶
[/quote]


大宅

積分: 1407


13#
發表於 07-5-31 16:03 |只看該作者

Re: 你地bb在肚裡有無打c egg?

monica,

好似係架,人地話如果bb入左盆就會郁少d,因為佢已經無咩位郁. 不過原來咁早入架咩,我個b仲日日踢得好勁喎,好似打泰拳咁! 有時就好似swimming咁.
小Panda
黎睇下ALVIN小豬B之家BLOG啦http://hk.myblog.yahoo.com/alvinleung0708


大宅

積分: 1013


14#
發表於 07-6-5 17:28 |只看該作者

Re: 你地bb在肚裡有無打c egg?

我個b 都係勁郁. 有時打開件衫黎睇, 好明顯睇到好似有隻小魔怪0向個肚入面蠕動咁.
該用戶已被刪除

15#
發表於 07-6-7 23:57 |只看該作者

Re: 你地bb在肚裡有無打c egg?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


別墅

積分: 812


16#
發表於 07-6-9 12:28 |只看該作者

Re: 你地bb在肚裡有無打c egg?

我現在30W, 發覺BB郁多了, 尤其喜歡我上床後, 不知是否壓著她, 令她不舒服正在抗議呢?


別墅

積分: 599


17#
發表於 07-7-4 00:53 |只看該作者
原文章由 ChuChu0808 於 07-5-22 16:26 發表
有呀, 打得好密, 每日都feel 到幾次, 好有規律一下一下咁, 每次維持2-3分鐘左右


yes me too started from 32w.. 幾日一至兩次, 每次3-4分鐘... 好搞笑


大宅

積分: 1727


18#
發表於 07-7-4 14:54 |只看該作者
基本上我個B每日都會打嗝,都好幾分鐘o架...好似o尋晚佢又打嗝,我老公即刻走唻聽,佢話聽到佢咯咯聲喎....hahahaha


大宅

積分: 1407


19#
發表於 07-7-4 14:58 |只看該作者
我近呢個week終於都feel到佢打c egg.
佢打得都幾密架喎, 每次又打得耐, 佢會唔會好辛苦架?
小Panda
黎睇下ALVIN小豬B之家BLOG啦http://hk.myblog.yahoo.com/alvinleung0708


民房

積分: 67


20#
發表於 07-7-4 15:03 |只看該作者
我而家35週了,bb日日都打egg, 夜晚不停動, 好似玩過山車咁, 搞到我失眠左成個星期~希望bb出世後夜晚會訓覺啦....唔我就慘喇~~

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo