美容扮靚

跳至

首頁

尾頁
   4


大宅

積分: 2172


1#
發表於 13-12-14 16:15 |只看該作者
有無jm睇過?掂嗎?


大宅

積分: 2172


2#
發表於 13-12-14 16:16 |只看該作者

回覆:有無睇過杜偉雄

排到出街 好誇張


別墅

積分: 536


3#
發表於 13-12-14 17:05 |只看該作者

回覆:有無睇過杜偉雄

副作用勁,反彈得快

點評

siusin617  本人食過⋯我最高由150減到124!
但之後由124慢慢升返宜家160-_-  發表於 14-2-19 10:08
bbkong1121  Agree 有朋友食過  發表於 13-12-17 16:09


大宅

積分: 2172


4#
發表於 13-12-14 17:17 |只看該作者

回覆:Takitaki2013 的帖子

你食幾mg?食幾耐減幾多?



大宅

積分: 1213


5#
發表於 13-12-14 20:36 |只看該作者

回覆:有無睇過杜偉雄

食緊藥時有左,之後返去問佢有關bb要唔要得既問題,點知佢答完好似無答過咁,勁不負責任!我發誓以後都唔會再睇佢!!!

點評

Lingbabe  我完全認同!  發表於 14-2-16 18:57


男爵府

積分: 8532


6#
發表於 13-12-14 20:49 |只看該作者

引用:食緊藥時有左,之後返去問佢有關bb要唔要得

原帖由 Kalaphone 於 13-12-14 發表
食緊藥時有左,之後返去問佢有關bb要唔要得既問題,點知佢答完好似無答過咁,勁不負責任!我發誓以後都唔會 ...
冇錯,最記得我囡岩岩五個月大,就開大人咳水,仲問我bb幾大,又唔話我知佢開大人藥,要問另一位醫生先知!


伯爵府

積分: 18790


7#
發表於 13-12-14 21:06 |只看該作者

引用:有無jm睇過?掂嗎?

原帖由 moon070208 於 13-12-14 發表
有無jm睇過?掂嗎?
試過睇一次佢開啲藥勁大副作用
食左一次又心跳又手震
之後唔敢再食


禁止訪問

積分: 5424


8#
發表於 13-12-15 00:09 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 16464

畀面勳章


9#
發表於 13-12-15 00:42 |只看該作者

引用:有無jm睇過?掂嗎?

原帖由 moon070208 於 13-12-14 發表
有無jm睇過?掂嗎?
我食大碼,過來人!千萬不要吃減肥藥

Be crazy. Be stupid. Be weird. Be whatever. Because life is too short to be anything but happy.


大宅

積分: 2456


10#
發表於 13-12-15 01:31 |只看該作者

回覆:有無睇過杜偉雄

千祈唔好睇佢呀,8年前,我廿幾歲時睇過佢減肥,食左兩星期藥,完全瞓唔到,朋友話我勁殘,個様好似老咗10年咁!身體之後就差咗喇,諗起都怕怕




大宅

積分: 3424


11#
發表於 13-12-15 01:45 |只看該作者
食過1次大碼訓唔到 捱左幾日頂唔順
之後再睇多次叫佢開中碼
訓到但脾氣好差
食左2WEEKS左右

但我呢排減極都無輕
諗緊好無再睇


大宅

積分: 2172


12#
發表於 13-12-15 02:19 |只看該作者

回覆:Herajanie 的帖子

大碼即係幾mg?? 咁你食幾耐減幾多呢? 我今日第一日食 15mg 無咩副作用 心跳手震心情差全部都無 我同醫生講開定安眠藥比我!徐左唔覺肚餓 之外 無咩其他 ?


水晶宮

積分: 57382

好媽媽勳章


13#
發表於 13-12-15 02:20 |只看該作者

回覆:有無睇過杜偉雄

我睇過, 夜晚唔想瞓, 唔想食野, 爆豆豆, 感覺好精神, 但我第三日暈咗


大宅

積分: 2172


14#
發表於 13-12-15 02:20 |只看該作者

引用:食緊藥時有左,之後返去問佢有關bb要唔要得

原帖由 Kalaphone 於 13-12-14 發表
食緊藥時有左,之後返去問佢有關bb要唔要得既問題,點知佢答完好似無答過咁,勁不負責任!我發誓以後都唔會 ...
最尾有無要?


大宅

積分: 2172


15#
發表於 13-12-15 02:21 |只看該作者

引用:我睇過,+夜晚唔想瞓,+唔想食野,+爆豆豆

原帖由 丙丙 於 13-12-15 發表
我睇過, 夜晚唔想瞓, 唔想食野, 爆豆豆, 感覺好精神, 但我第三日暈咗

...
點解暈 食太小?要去醫院嗎?


水晶宮

積分: 57382

好媽媽勳章


16#
發表於 13-12-15 02:25 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+丙丙+於+13-12-15+發表我睇過

原帖由 moon070208 於 13-12-15 發表
點解暈 食太小?要去醫院嗎?
全日感覺唔到餓/要瞓, 傻吓傻吓, 就咁暈咗, 之後醒返, 死返上床瞓, 之後係食喇, 爆瘡到家下


水晶宮

積分: 57382

好媽媽勳章


17#
發表於 13-12-15 02:25 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+moon070208+於+13-12-15+發表

原帖由 丙丙 於 13-12-15 發表
全日感覺唔到餓/要瞓, 傻吓傻吓, 就咁暈咗, 之後醒返, 死返上床瞓, 之後係食喇, 爆瘡到家下 ...
之後無食, 打錯字


大宅

積分: 4712


18#
發表於 13-12-15 02:32 |只看該作者

回覆:有無睇過杜偉雄

食過大碼 成三晚完全訓唔到


男爵府

積分: 6487


19#
發表於 13-12-15 02:34 |只看該作者

引用:食過大碼+成三晚完全訓唔到

原帖由 wingwingin 於 13-12-15 發表
食過大碼 成三晚完全訓唔到
你食咗幾耐?




別墅

積分: 741


20#
發表於 13-12-15 04:16 |只看該作者
係人都可以開減肥藥既醫生, 醫德一定好有問題, 正常病都唔會去搵佢睇

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo