跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 3362

好媽媽勳章 畀面勳章


1#
發表於 07-5-24 14:49 |只看該作者

攞出世紙每日是否有Quota(沙田)?

我打算明天幫亞B攞出世紙(沙田), 出生登記處是否每日有限Quota?


民房

積分: 29


2#
發表於 07-5-24 15:00 |只看該作者

Re: 攞出世紙每日是否有Quota(沙田)?

好似冇限,你可以1:00前去到,


男爵府

積分: 7613

好媽媽勳章


3#
發表於 07-5-24 15:04 |只看該作者

Re: 攞出世紙每日是否有Quota(沙田)?

我係21號先幫bb攞咗,我個日八點九去到,夾埋我先得三個人整,朝日無乜人喎,反而隔離整證件(回鄉證個邊),就多人得好厲害。


大宅

積分: 3362

好媽媽勳章 畀面勳章


4#
發表於 07-5-24 15:06 |只看該作者

Re: 攞出世紙每日是否有Quota(沙田)?

Thanks! 我打算明天下午攞. 是否帶父母結婚証書及身份証正本便可, 要不要帶BB出院証明?


男爵府

積分: 7613

好媽媽勳章


5#
發表於 07-5-24 15:09 |只看該作者

Re: 攞出世紙每日是否有Quota(沙田)?

父母結婚証書及父母身份証正本,仲有要帶錢,一張$140,兩張$280,過咗42日另外要俾$140


男爵府

積分: 7423


6#
發表於 07-5-24 15:13 |只看該作者

Re: 攞出世紙每日是否有Quota(沙田)?

有Quota架, 不過我果日成11:30去到都無乜人.


洋房

積分: 121


7#
發表於 07-5-24 15:27 |只看該作者

Re: 攞出世紙每日是否有Quota(沙田)?

有quota? 請問知唔知大約幾多呢?
我都係聽日去攞.


大宅

積分: 4724


8#
發表於 07-5-24 15:47 |只看該作者

Re: 攞出世紙每日是否有Quota(沙田)?

callyan 寫道:
Thanks! 我打算明天下午攞. 是否帶父母結婚証書及身份証正本便可, 要不要帶BB出院証明?


BB出院証明唔洗拎既。但最好出世後1個星期先去拎,等醫院send d資料過去出生註冊處。


複式洋房

積分: 267


9#
發表於 07-5-24 15:59 |只看該作者

Re: 攞出世紙每日是否有Quota(沙田)?

我地唔見左結婚証書… 又就黎生得…只帶父母身份証正本Ok or not?


王國長老

積分: 144537

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 玩具勳章 畀面勳章 叻叻勳章 有「營」勳章 趣教勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 2011至尊種植勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 wyeth冷知識勳章 睛靈勳章 王國長老 遊學勳章 BK猜猜猜慶中秋 冬日勳章 春季勳章 炎夏勳章 秋日勳章 hashtag影視迷勳章


10#
發表於 07-5-24 22:25 |只看該作者

Re: 攞出世紙每日是否有Quota(沙田)?

chanpauline 寫道:

BB出院証明唔洗拎既。但最好出世後1個星期先去拎,等醫院send d資料過去出生註冊處。


响政府醫院O既2星期呀... 仲要去你生O個間醫院O既屬區出生註冊處攞...

Cally, 你去沙田, 係咪响威院生?
            


男爵府

積分: 5104


11#
發表於 07-5-25 02:00 |只看該作者

Re: 攞出世紙每日是否有Quota(沙田)?

I WENT TO WEST KOWLOON ONE IN AFTERNOON AND STILL OK. MARRIAGE CERT MUST BRING WITH PARENTS ID CARDS. NO NEED TO BRING BB
希望勉勵一些有任何困難的人,要勇敢一些,有能力幫人就去幫,不開心時不要怪這怪那,上班時不要推卸責任! From myself, 兔唇mama

鏗鏗MUM: 人窮,慾望琳瑯,不爽不吃;志不窮,路途瞭闊,不吐不快 : )


伯爵府

積分: 18610

醒目開學勳章 BK Milk勳章


12#
發表於 07-5-25 11:10 |只看該作者

Re: 攞出世紙每日是否有Quota(沙田)?

dont worry about the quota thing
I can still get the birth cert after 3pm at ST
:mrgreen:


複式洋房

積分: 397


13#
發表於 07-5-25 15:00 |只看該作者

Re: 攞出世紙每日是否有Quota(沙田)?

兩張? 請問點解要lor兩張既?

pomanc 寫道:
父母結婚証書及父母身份証正本,仲有要帶錢,一張$140,兩張$280,過咗42日另外要俾$140


大宅

積分: 4724


14#
發表於 07-5-25 15:12 |只看該作者

Re: 攞出世紙每日是否有Quota(沙田)?

小倩 寫道:
[quote]
chanpauline 寫道:

BB出院証明唔洗拎既。但最好出世後1個星期先去拎,等醫院send d資料過去出生註冊處。


响政府醫院O既2星期呀... 仲要去你生O個間醫院O既屬區出生註冊處攞...

Cally, 你去沙田, 係咪响威院生?[/quote]

o我...原來要2個星期。我唔記得左tim


王國長老

積分: 144537

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 玩具勳章 畀面勳章 叻叻勳章 有「營」勳章 趣教勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 2011至尊種植勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 wyeth冷知識勳章 睛靈勳章 王國長老 遊學勳章 BK猜猜猜慶中秋 冬日勳章 春季勳章 炎夏勳章 秋日勳章 hashtag影視迷勳章


15#
發表於 07-5-25 15:55 |只看該作者

Re: 攞出世紙每日是否有Quota(沙田)?

KeiB 寫道:
兩張? 請問點解要lor兩張既?


因為正本會keep响政府度, 我O地自己攞O既係副本... 小朋友攞咩証件 & 申請學校都要帶出世紙, 成日拎出拎入好易"殘", 依家攞多張士啤, 唔使第日補領 (補領好貴O架嘛)... 仲有, 如果阿B唔係响自己屋企湊, 最好俾一個copy照顧者keep (如婆婆/ 麻麻), 自己响公司又keep一張... 有咩冬瓜豆腐都會隨時有出世紙可以同佢睇醫生用...
            


伯爵府

積分: 18610

醒目開學勳章 BK Milk勳章


16#
發表於 07-5-25 19:18 |只看該作者

Re: 攞出世紙每日是否有Quota(沙田)?

小倩 寫道:

因為正本會keep响政府度, 我O地自己攞O既係副本... 小朋友攞咩証件 & 申請學校都要帶出世紙, 成日拎出拎入好易"殘", 依家攞多張士啤, 唔使第日補領 (補領好貴O架嘛)... 仲有, 如果阿B唔係响自己屋企湊, 最好俾一個copy照顧者keep (如婆婆/ 麻麻), 自己响公司又keep一張... 有咩冬瓜豆腐都會隨時有出世紙可以同佢睇醫生用...



I got 3!!!
:mrgreen:


複式洋房

積分: 397


17#
發表於 07-5-25 23:11 |只看該作者

Re: 攞出世紙每日是否有Quota(沙田)?

I see. 唔該哂小倩

小倩 寫道:
[quote]
KeiB 寫道:
兩張? 請問點解要lor兩張既?


因為正本會keep响政府度, 我O地自己攞O既係副本... 小朋友攞咩証件 & 申請學校都要帶出世紙, 成日拎出拎入好易"殘", 依家攞多張士啤, 唔使第日補領 (補領好貴O架嘛)... 仲有, 如果阿B唔係响自己屋企湊, 最好俾一個copy照顧者keep (如婆婆/ 麻麻), 自己响公司又keep一張... 有咩冬瓜豆腐都會隨時有出世紙可以同佢睇醫生用...[/quote]


大宅

積分: 3362

好媽媽勳章 畀面勳章


18#
發表於 07-5-26 00:04 |只看該作者

Re: 攞出世紙每日是否有Quota(沙田)?

小倩,

係呀, 我係威記生的................
我今日下午2點巳經到左沙田攞左出世紙, 大約有6, 7人左右, 都唔係等好耐, 我攞左2張......


大宅

積分: 3135


19#
發表於 07-7-18 12:02 |只看該作者

急問!出世紙 & 其它出入境証件?!

想問生完之後(私家醫院)最快幾耐可以去攞出世紙? 系未即刻可以攞到? 攞到出世紙之後如果想帶阿b出入境(返大陸), 仲洗唔洗申請身份証或其它証件? 要幾耐啊?! ~~急問!

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo