跳至

首頁
12

尾頁
   0


男爵府

積分: 5134


1#
發表於 07-7-17 11:55 |只看該作者
Book 左啦... Book 左啦...book左阿仔半歲生日去影樓影相啦...唔知到時阿仔笑得靚唔靚仔呢? (book911日元朗影)

佢仲有叫我幫佢賣下廣告咁添...(我叫佢俾優惠我,佢叫我幫佢post埋上0703)

123 studio

Plan A $388 5個造型 38張相(沒有hardcopy的,只有softcopy)


男爵府

積分: 9254


2#
發表於 07-7-17 11:58 |只看該作者
嘩!咁快要book架?我諗住等bb大d先影呀


男爵府

積分: 5134


3#
發表於 07-7-17 12:01 |只看該作者
heee...我做乜都心急過人嘛...糊仔都食左幾日lu...你話我呢個阿媽幾心急丫....

原文章由 happyvv 於 07-7-17 11:58 發表
嘩!咁快要book架?我諗住等bb大d先影呀


公爵府

積分: 29293


4#
發表於 07-7-17 12:04 |只看該作者
你真係好快手. 不過咁早book, 到時亞仔識唔識坐. 識坐影會cute點

原文章由 Kirin_Lui 於 07-7-17 12:01 發表
heee...我做乜都心急過人嘛...糊仔都食左幾日lu...你話我呢個阿媽幾心急丫....


侯爵府

積分: 23660


5#
發表於 07-7-17 12:17 |只看該作者
原文章由 emeraldlam 於 07-7-17 12:04 發表
你真係好快手. 不過咁早book, 到時亞仔識唔識坐. 識坐影會cute點


嘩, 你甘快book既? 因為 123 studio 係其中一個我打算半歲 party 既其中一個sponsor 喎!!


公爵府

積分: 29293


6#
發表於 07-7-17 12:22 |只看該作者
jjwmkk

我之前join 0407party, 佢地有english time tim

原文章由 jjwmkk 於 07-7-17 12:17 發表


嘩, 你甘快book既? 因為 123 studio 係其中一個我打算半歲 party 既其中一個sponsor 喎!!


男爵府

積分: 5134


7#
發表於 07-7-17 12:24 |只看該作者
o係?唔緊要...我cancel左去...用老公名義再book過都一樣o者...hahaha

原文章由 jjwmkk 於 07-7-17 12:17 發表


嘩, 你甘快book既? 因為 123 studio 係其中一個我打算半歲 party 既其中一個sponsor 喎!!


侯爵府

積分: 23660


8#
發表於 07-7-17 12:33 |只看該作者
原文章由 Kirin_Lui 於 07-7-17 12:24 發表
o係?唔緊要...我cancel左去...用老公名義再book過都一樣o者...hahaha


hold住先! 等我問一問佢地先!!!


男爵府

積分: 5134


9#
發表於 07-7-17 12:36 |只看該作者
yes of course

原文章由 jjwmkk 於 07-7-17 12:33 發表


hold住先! 等我問一問佢地先!!!


子爵府

積分: 14437


10#
發表於 07-7-17 12:59 |只看該作者
好快手喎! 咁快就BOOK定!
咁我之前幫襯過喎,仲有無多D JETSO 架?
我&老公個肚仲幫佢地買埋廣告添!


侯爵府

積分: 23660


11#
發表於 07-7-17 13:02 |只看該作者
原文章由 艾莉 於 07-7-17 12:59 發表
好快手喎! 咁快就BOOK定!
咁我之前幫襯過喎,仲有無多D JETSO 架?
我&老公個肚仲幫佢地買埋廣告添!



喂, 甘就由艾莉同123 studio傾好喎! 你威脅佢地, 如果唔比 jet so, 你就收返你個大肚(一家三口) 既廣告費!!

可以叫佢地當日里我地party 影相, 0610 就係甘做!!!


別墅

積分: 860


12#
發表於 07-7-17 13:26 |只看該作者
English time 呀
咪勁sell嘢??





原文章由 emeraldlam 於 07-7-17 12:22 發表
jjwmkk

我之前join 0407party, 佢地有english time tim


侯爵府

積分: 23660


13#
發表於 07-7-17 13:45 |只看該作者
原文章由 sandy66 於 07-7-17 13:26 發表
English time 呀
咪勁sell嘢??
http://www.hk-laufamily.com/_1876.gif


English time 係乜里架??


男爵府

積分: 6191

好媽媽勳章 醒目開學勳章


14#
發表於 07-7-17 13:50 |只看該作者
好似disney & noddy 嗰d兒童英文教材囉...

原文章由 jjwmkk 於 07-7-17 13:45 發表


English time 係乜里架??
棉花爸...棉花媽...棉花糖(BB糖)...


侯爵府

積分: 23660


15#
發表於 07-7-17 13:55 |只看該作者
原文章由 棉花糖媽媽 於 07-7-17 13:50 發表
好似disney & noddy 嗰d兒童英文教材囉...


棉花糖ma, 你又上里 "留意" 我喇?? 哈!!!

英文教材, 無興趣.


男爵府

積分: 6191

好媽媽勳章 醒目開學勳章


16#
發表於 07-7-17 13:57 |只看該作者
Yes... Hello 呀 ~~

原文章由 jjwmkk 於 07-7-17 13:55 發表


http://www.hk-laufamily.com/_1879.gif 棉花糖ma, 你又上里 "留意" 我喇?? 哈!!!

英文教材, 無興趣.
棉花爸...棉花媽...棉花糖(BB糖)...


別墅

積分: 860


17#
發表於 07-7-17 17:51 |只看該作者
我都冇興趣,所以冇謂同English Time囉sponsorship啦!費時到時佢地即場攞晒我地D contacts之後有排煩!




原文章由 jjwmkk 於 07-7-17 13:55 發表


http://www.hk-laufamily.com/_1879.gif 棉花糖ma, 你又上里 "留意" 我喇?? 哈!!!

英文教材, 無興趣.


侯爵府

積分: 23660


18#
發表於 07-7-17 21:07 |只看該作者
原文章由 sandy66 於 07-7-17 17:51 發表
我都冇興趣,所以冇謂同English Time囉sponsorship啦!費時到時佢地即場攞晒我地D contacts之後有排煩!



子爵府

積分: 14437


19#
發表於 07-7-18 09:36 |只看該作者
原文章由 jjwmkk 於 07-7-17 13:02 發表



喂, 甘就由艾莉同123 studio傾好喎! 你威脅佢地, 如果唔比 jet so, 你就收返你個大肚(一家三口) 既廣告費!!

可以叫佢地當日里我地party 影相, 0610 就係甘做!!!

XDDDDDDDDDDDD
其實之前佢地問左我地放係佢地個網得唔得既, 我地應承左.
不過俾佢地黎影我地GATHERING D 相都唔錯呀, 咁咪可以全世界大合照, 唔會淨係得媽咪& BB囉


別墅

積分: 636


20#
發表於 07-7-18 10:03 |只看該作者
XDDDDDDDDDDDD
其實之前佢地問左我地放係佢地個網得唔得既, 我地應承左.
不過俾佢地黎影我地GATHERING D 相都唔錯呀, 咁咪可以全世界大合照, 唔會淨係得媽咪& BB囉 [/quote]

都真係唔錯喎

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo