跳至

首頁
1

尾頁
   0


用戶要求終止服務

積分: 42699

好媽媽勳章


1#
發表於 07-7-18 23:20 |只看該作者
3月頭生左阿B,黎左2次M都好準時,但今次過左十幾日都未黎......
我生完之後都不設防,但我用棒棒check過好多次都係neg,
究竟今次乜野事?係唔係應該睇下醫生?


大宅

積分: 2325


2#
發表於 07-7-19 10:05 |只看該作者
我都係3月頭生, 黎第二次m果時都遲左成個幾星期, 果時我都好似你咁擔心架, 可能生完呢身體既生理始終未穩定, 所以應該冇問題, 但如果你真係好擔心既都可以去睇下醫生安心d lor...

原文章由 B媽-Blue 於 07-7-18 23:20 發表
3月頭生左阿B,黎左2次M都好準時,但今次過左十幾日都未黎......
我生完之後都不設防,但我用棒棒check過好多次都係neg,
究竟今次乜野事?係唔係應該睇下醫生?


複式洋房

積分: 242

好媽媽勳章


3#
發表於 07-7-19 12:03 |只看該作者
會唔會d棒棒唔準呀! 買第二隻牌子再試多次啦! 如果再係咁,我見意你都係睇醫生好d


大宅

積分: 1825


4#
發表於 07-7-19 12:04 |只看該作者
我計埋今次已經黎左4次..頭2次都好算正常.只係相差1日.但第3次就早左7日.今次又比上一次早左4日!都唔知係咪真係唔正常...唉...:-( :-( :-( :-( :-( 到底而家係咪會咁樣嫁!


用戶要求終止服務

積分: 42699

好媽媽勳章


5#
發表於 07-7-21 01:18 |只看該作者
今日玥check都係冇,應該冇架
可能我呢排忙又多野煩(阿b厭奶又過"un"),再加上壓力所以遲左啦


大宅

積分: 1825


6#
發表於 07-7-21 12:54 |只看該作者
壓力都會令到咁樣嫁!你試下放鬆自己....如果過多幾日都仲未黎..就去睇醫生..同佢講遲左好多黎..佢應該會比D通經丸你...食!!!但如果你係想生多個..就要快D去清楚D LA!

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo