跳至

首頁
1

尾頁
   0


複式洋房

積分: 394


1#
發表於 07-7-18 17:07 |只看該作者
我阿b平時好少飲水呀,我有d咩方法可以令佢飲水呀,佢依家4個半月,係唔係仲可以教到佢飲水既習慣呀!!


大宅

積分: 1993


2#
發表於 07-7-18 17:31 |只看該作者
你可以試下早上先同佢清潔口腔,然後比水佢飲,等一陣再開奶比佢,而兩餐奶之間比水佢飲,睇下佢飲吾飲,要大人習慣做先得架.

原文章由 carmen0510 於 07-7-18 17:07 發表
我阿b平時好少飲水呀,我有d咩方法可以令佢飲水呀,佢依家4個半月,係唔係仲可以教到佢飲水既習慣呀!!


男爵府

積分: 5095

好媽媽勳章


3#
發表於 07-7-19 02:23 |只看該作者

阿b唔飲水點算呀!!

我個b 之前唔肯飲水, 因d 水沒有味道, 我為有 買he??iz bb 蘋果果汁 約50ml 溝 40ml -50 水 個b 非常喜歡,約 一星期一次一茶匙肥仔水(太甜) 溝 50ml 水 , 你考慮試下,


大宅

積分: 2614


4#
發表於 07-7-19 08:55 |只看該作者
我囡囡剛出世時好鍾意飲水,但係到咗三個月左右就死都唔肯飲水,一飲就喊,我99叫我放半teapsoon葡萄靈落d水喥比阿囡飲,但係我怕阿囡會越飲越甜,所以我無做到,我唯有每次開奶就開半安水囉,或者煲d米水比佢飲,依家阿囡六個月佢又開始番肯飲水,每次都可以飲2安,你個b仲細或者你比多少少耐性,可能遲d佢又會飲番水呢


子爵府

積分: 14680


5#
發表於 07-7-19 12:30 |只看該作者
餐同餐之間比佢, 沖完涼又比佢.
初初唔好計較佢飲幾多, 幾啖都好過冇.
等佢習慣下先

如果佢肯飲, 就讚下佢. (佢會知道的)
佢唔肯, 就 '乙水' 下佢, 但唔好鬧佢喎!
慢慢, 應該會 ok.

唔好加任何野落水度呀! 否則, 飲的即係唔係 '水'
或者, 真真真係滴水不沾的話, 就可以先用果汁開稀.
e.g. 初初 50ml 果汁 + 50ml 水
跟住每日/ 每兩日加多 10ml 水而減少10ml 果汁.
等 bb 慢慢適應
但最終目的都係要佢飲清水.

呢一刻可能覺得 bb 唔飲水冇問題

但萬一 bb 病, 飲多 d 水係好重要的.
但到時又先學飲水, 又會太遲.
唔通發燒又成日飲果汁, 送藥又飲果汁咩?


男爵府

積分: 7152

好媽媽勳章


6#
發表於 07-7-19 12:41 |只看該作者
好贊成yau_grace所講,小朋友多數受軟唔受硬,試下一路餵佢飲水一路同佢傾下計、唱下歌、讚下佢氹下佢,盡量令佢係一個舒適的環境飲水。
俾d耐性啦,好習慣係要慢慢培養的:)


男爵府

積分: 6191

好媽媽勳章 醒目開學勳章


7#
發表於 07-7-19 12:57 |只看該作者
yes~~~ 我亞b都唔肯飲水, 但我就堅持係每餐奶前餵佢飲水 (大約都只係飲到半安..:tongue: )... 我亞b都要我氹先肯飲, 唱下歌咁, 佢真係肯同我飲多d喎... 反而鬧佢佢就推樽, 發哂脾氣咁... d亞b真係知架

原文章由 Himby 於 07-7-19 12:41 發表
好贊成yau_grace所講,小朋友多數受軟唔受硬,試下一路餵佢飲水一路同佢傾下計、唱下歌、讚下佢氹下佢,盡量令佢係一個舒適的環境飲水。
俾d耐性啦,好習慣係要慢慢培養的:)
棉花爸...棉花媽...棉花糖(BB糖)...


大宅

積分: 2529


8#
發表於 07-7-19 13:38 |只看該作者
有冇試過用匙羹餵?

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo