跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 1914


1#
發表於 07-7-14 15:12 |只看該作者
你地有冇俾果汁阿B飲?


複式洋房

積分: 212


2#
發表於 07-7-16 17:21 |只看該作者
有a...橙汁...隔d汁出尼...如大酸就add水...bb都好中意ga...用匙餵tim....


禁止訪問

積分: 1783


3#
發表於 07-7-16 17:26 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


侯爵府

積分: 20366


4#
發表於 07-7-16 17:28 |只看該作者
唔得嫁...醫生話 BB 而家唔食得橙住嫁...越遲食越好 wo

我比過 Heniz "bear 梨" 汁, 自制 carrot, 自制apple juice.. 佢都唔係好 like... 不過醫生話唔 like 都要keep 住比 BB try, 不過唔好迫佢... 如果唔係大左好易偏食...

原文章由 KarenUng 於 07-7-16 17:21 發表
有a...橙汁...隔d汁出尼...如大酸就add水...bb都好中意ga...用匙餵tim....

[ 本文章最後由 RonicaKwok 於 07-7-16 17:45 編輯 ]


大宅

積分: 2038


5#
發表於 07-7-16 17:39 |只看該作者
係呀, 醫生話一歲前唔好比bb飲橙汁呀... 我上星期試過比bb 飲明治隻apple+carrot juice, 佢唔肯飲呀, 結果益左我宅公, 激死我:tongue:
當你見到天上星星,可有想起哥哥...


複式洋房

積分: 361


6#
發表於 07-7-16 18:17 |只看該作者
我都係俾PEAR JUICE 佢飲咋,佢好LIKE 飲架WOR , 飲到停唔到口,不過醫生話唔好咁早俾ORANGE JUICE 佢飲,驚會敏感 ~~


大宅

積分: 3129


7#
發表於 07-7-16 18:25 |只看該作者
我尋日先第一次俾 "嘉寶牌 蘋果汁"囡囡飲, 一安水 + 一安果汁, 勁快咁飲晒呀
[url=http://www.baby-gaga.com/][/img]寶寶,願你身體健康,心靈快樂,向美麗前景踏出信心的步伐.</b>


侯爵府

積分: 23656

2011至尊種植勳章 畀面勳章


8#
發表於 07-7-16 18:33 |只看該作者
我想問開始時應該俾幾多bb飲呀?


禁止訪問

積分: 2987

醒目開學勳章


9#
發表於 07-7-16 18:56 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2565


10#
發表於 07-7-16 19:58 |只看該作者
一開始時要將果汁溝稀, 1/3果汁, 2/3水, 如果飲左幾日無問題, 就1/2果汁, 1/2水, 再無問題就2/3果汁, 1/3水, 都無問題就可以全果汁..依個係醫生教既方法..
至於比幾多佢飲, 最初都係試幾啖, 呀b都未必肯飲太多, 之後無問題就可以飲多d, 慢慢咁加上去囉...

原文章由 雪~bb 於 07-7-16 18:33 發表
我想問開始時應該俾幾多bb飲呀?


珊瑚宮

積分: 113477

好媽媽勳章


11#
發表於 07-7-17 00:33 |只看該作者
我淨係買咗一大堆明治,雪印,森永,和光堂 d JUICE 比 bb 飲咋


大宅

積分: 2614


12#
發表於 07-7-17 09:20 |只看該作者
我有比過新鮮自己咋既apple汁阿囡飲,佢都好like好快飲晒


大宅

積分: 2393

好媽媽勳章 醒目開學勳章


13#
發表於 07-7-17 22:56 |只看該作者
咁係用奶樽餵定係用spoon餵呀

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo