跳至

首頁
12

尾頁
   0


男爵府

積分: 6598

醒目開學勳章


1#
發表於 07-6-28 01:44 |只看該作者

你地bb識企未呀?(扶住野黎企)

hihi, long time no see, 打聲招呼先~

你地bb扶住d野既話, 識唔識企呀?
我個囡識企呀...好開心呀!


男爵府

積分: 5731


2#
發表於 07-6-28 01:48 |只看該作者

Re: 你地bb識企未呀?(扶住野黎企)

話係呀, AA媽媽long time no see, 好忙咩, 做咩咁耐都唔黎傾計呀??
我呀b只係識扶住我企.

AA媽媽 寫道:
hihi, long time no see, 打聲招呼先~

你地bb扶住d野既話, 識唔識企呀?
我個囡識企呀...好開心呀!


男爵府

積分: 6598

醒目開學勳章


3#
發表於 07-6-28 01:58 |只看該作者

Re: 你地bb識企未呀?(扶住野黎企)

係呀, 日頭好鬼多野做, 你地d topic眨下眼就已經傾咗好多版咯, 都跟唔切...所以都少咗上黎囉~

我upload咗段短片係youtube呀, 俾你地睇丫。
↓↓↓↓↓
<<click here>>

(我幅三點式入面個bb, 而家話咁快就識企...d時間真係眨下眼就過)


禁止發言

積分: 21629

醒目開學勳章 畀面勳章


4#
發表於 07-6-28 09:42 |只看該作者

Re: 你地bb識企未呀?(扶住野黎企)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 3972


5#
發表於 07-6-28 10:15 |只看該作者

Re: 你地bb識企未呀?(扶住野黎企)

雷何門氐~~~~~~我收到你pm呀~~~~~!!
可唔可以call我呀~~~~
我msn左比你架~~~!!


大宅

積分: 3361


6#
發表於 07-6-28 10:17 |只看該作者

Re: 你地bb識企未呀?(扶住野黎企)

AA 媽....

MISS U AR !!!


大宅

積分: 2776

最關心BB問題熱投勳章 BK Milk勳章


7#
發表於 07-6-28 10:52 |只看該作者

Re: 你地bb識企未呀?(扶住野黎企)

AA媽

係咪要d校服 .............. l lost your phone no., please check PM for my MSN or call me.........今個 Sat. 係今生家長日
[url=http://tickers.families.com][/url


男爵府

積分: 6598

醒目開學勳章


8#
發表於 07-6-28 15:35 |只看該作者

Re: 你地bb識企未呀?(扶住野黎企)


男爵府

積分: 6598

醒目開學勳章


9#
發表於 07-6-28 15:37 |只看該作者

Re: 你地bb識企未呀?(扶住野黎企)

HIHI

ANA, 咁咪即係大anthea掛住細anthea囉?

Ester, 我留咗pm俾你, 你見字call我丫...

maggie, 我今日稍後call你丫...

***
各位, 仲有一段片呀, 係妹妹自己坐起身

<<click here>>


禁止發言

積分: 21629

醒目開學勳章 畀面勳章


10#
發表於 07-6-28 16:55 |只看該作者

Re: 你地bb識企未呀?(扶住野黎企)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 11166


11#
發表於 07-6-28 17:47 |只看該作者

Re: 你地bb識企未呀?(扶住野黎企)

你個女好正喎,快d帶佢出嚟比 d ee見下啦,眨下眼就半年啦,婷婷仲未識企
未經本人許可, 不得轉載


大宅

積分: 2080


12#
發表於 07-6-28 22:21 |只看該作者

Re: 你地bb識企未呀?(扶住野黎企)

亞囡今日都識企左一陣咁多~~


子爵府

積分: 14598


13#
發表於 07-7-4 09:25 |只看該作者
我個baby都可以自己扶住企la!呵~呵~~呵~~~ !不過向前扒唔係好得,向後就叻啲,可以成個b入咗梳化底,淨喺個頭仔喺梳化出面~ ...


禁止發言

積分: 537


14#
發表於 07-7-4 11:30 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


洋房

積分: 137


15#
發表於 07-7-5 17:01 |只看該作者
Ginnie依家好鍾意企啦!有時同佢玩殭屍跳,都不知幾開心ga!
仲有佢鍾意坐學行車,望得遠d,又可以四面八方咁睇下、八下.....不過未識gam學行車上o既制,所以就坐唔耐啦!
\\(^_^) 我叫Ginnie,爹地幫我起o既,細細個面就紅bobo,所以媽咪都叫我「蘋果小公主」喔!2006年11月2日出世,嬤嬤話我小氣,所以我35週半就出來見呢個世界啦!唔好見我人仔細細,我發起脾氣係聲“大大”喔!開心時就會笑到“ka ka”聲............. :-D


大宅

積分: 1513


16#
發表於 07-7-5 18:30 |只看該作者
好鍾意企同跳,成日〝蝦〞落地行見到公園就一定要落地開心到大叫


複式洋房

積分: 418


17#
發表於 07-7-15 00:38 |只看該作者
Ameka十多日前識得自己坐起身,點知隔一日仲扶住張床仔企埋起身,耐唔時仲膽生毛咁放開兩隻手,睇少陣都唔得呀!不過見佢有進步都好開心既。


禁止訪問

積分: 2980

好媽媽勳章


18#
發表於 07-7-19 10:33 |只看該作者

BB識扶住床仔企起身喇!

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1432


19#
發表於 07-7-19 11:33 |只看該作者
快0的較低張床佢啦"...

原文章由 rubyho_o 於 07-7-19 10:33 發表
:-P BB識扶住床仔企起身喇!以後更加唔得閒咯!
http://i198.photobucket.com/albums/aa185/rubyho_o/DSC00501.jpg


大宅

積分: 1317


20#
發表於 07-7-19 11:45 |只看該作者
AA媽媽loooooooooooooooong time no see
快d報名參加1216party:D
Little Boxer媽咪

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo