跳至

首頁
1

尾頁
   0


複式洋房

積分: 301


1#
發表於 07-7-20 16:11 |只看該作者
患濕疹嬰服中藥吐血 (明報) 07月 20日 星期五 05:05AM 【明報專訊】慈雲山昨凌晨發生嬰兒服中藥後不適事件,一個4個月大患[url=]濕疹
[/url]嬰兒,服用家人所煎的中藥後不適,一度吐血昏迷,家人報警,猶幸嬰兒送院時已回復清醒。有中醫表示,嬰兒一出世便可飲用中藥,但必須注意用藥分量。

事發於昨凌晨零時,居於慈雲山的一個4個月大嬰兒,由於患上濕疹,家人為嬰兒餵服中藥。但服藥後不久,嬰兒嘔吐大作,將服下的中藥吐出。據悉,嬰兒更吐血昏迷。

註冊中醫林孝傑表示,初生嬰兒餵服中藥絕無問題,一出世就可以飲,以前不少家長為了幫初生嬰兒去除「胎毒」(從母體吸收的不良毒素),會以灸甘草、川黃連,用米水煎藥給嬰兒服用,減低患上濕疹、奶癬的風險。林續稱,嬰兒服藥後或會嘔吐,相信今次事件,可能只是藥物夾雜痰涎吐出,非吐血且無礙,但他提醒家長,嬰兒用藥分量不宜過重,約是成年人的三分之一,亦必須由註冊中醫診症開藥。

好彩BB醒返. 不過各位媽媽都要記得用藥小心d啦!

[ 本文章最後由 PigPigMother 於 07-7-20 16:14 編輯 ]


珊瑚宮

積分: 113477

好媽媽勳章


2#
發表於 07-7-20 16:25 |只看該作者
攪錯啊,咁細個 bb 比佢食咩中藥啊


男爵府

積分: 7563

好媽媽勳章 醒目開學勳章


3#
發表於 07-7-20 16:29 |只看該作者
好得人驚呀∼∼∼

昏迷........

點搞架.........
THE CORDS ARE NEVER REALLY CUT.


複式洋房

積分: 301


4#
發表於 07-7-20 16:41 |只看該作者
我唸嗰個媽媽都係想怏D幫個BB醫好D濕疹,所以先俾BB食中藥. 其實我BB都有濕疹,睇咗好幾次西醫都唔好,我都有唸過同BB試吓睇中醫,但係依家唔敢la...


珍珠宮

積分: 37317

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


5#
發表於 07-7-20 17:04 |只看該作者
我好似記得晌BK睇過有人餵BB食中藥﹐但唔記得係邊度。

藥草D藥成份%可能條條草都唔同﹐BB甘細好危險﹐差少少會好易中招。

原文章由 PigPigMother 於 20/7/2007 16:11 發表
患濕疹嬰服中藥吐血 (明報) 07月 20日 星期五 05:05AM 【明報專訊】慈雲山昨凌晨發生嬰兒服中藥後不適事件,一個4個月大患濕疹
嬰兒,服用家人所煎的中藥後不適,一度吐血昏迷,家人報警,猶幸嬰兒送院時已回復 ...


禁止訪問

積分: 9241

睛靈勳章


6#
發表於 07-7-20 17:45 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 5925


7#
發表於 07-7-20 22:33 |只看該作者
係咪d新移民黎架?


別墅

積分: 801


8#
發表於 07-7-21 12:27 |只看該作者
吐血..昏迷...

好得人驚呀
小豬2007年2月16日出左世喇
2007/2/16    3.15 kg  (初生)
2007/4/18    5.45 kg  (2個月零3日) 
2007/5/24    6.64 kg  (3個月零9日)
2007/6/20    7.58 kg  (4個月零5日)
2007/8/20    8.41 kg  (6個月零5日)
2007/9/26    9.00 kg  (7個月11日)
2007/12/24  10.00 kg (10個月零9日)

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo