跳至

首頁
1

尾頁
   0


別墅

積分: 768


1#
發表於 07-7-15 19:17 |只看該作者
你地bb識爬未, 我bb好懶, 佢唔想(旭), 佢翻身都叫做倒, 我有時同佢練習, 佢都唔係成日做到, 爬就更加未得, 佢都係剛剛識坐, 但仲未穏


男爵府

積分: 8429


2#
發表於 07-7-15 20:01 |只看該作者
原文章由 小齊 於 07-7-15 19:17 發表
你地bb識爬未, 我bb好懶, 佢唔想(旭), 佢翻身都叫做倒, 我有時同佢練習, 佢都唔係成日做到, 爬就更加未得, 佢都係剛剛識坐, 但仲未穏


hi!我阿b都未爬呀!!坐就ok啦!不過都要傍住架!!翻轉bb佢就成個頭爬係到,可能頭重吧!!哈哈~ :-P :lol:


別墅

積分: 616


3#
發表於 07-7-15 22:48 |只看該作者
你BB而家幾大?


原文章由 小齊 於 07-7-15 19:17 發表
你地bb識爬未, 我bb好懶, 佢唔想(旭), 佢翻身都叫做倒, 我有時同佢練習, 佢都唔係成日做到, 爬就更加未得, 佢都係剛剛識坐, 但仲未穏
http://hk.myblog.yahoo.com/hung-marley


大宅

積分: 1220


4#
發表於 07-7-16 10:11 |只看該作者
爬o左2 個星期到, 家o下快o左好多, 重會自己抓住o野企起身, 所以又好多時會跌到. 未會做呢d o野時無咁擔心佢有危險, 依家好驚


別墅

積分: 616


5#
發表於 07-7-16 10:55 |只看該作者
我好明白你的感受...
Welcome to visit Cato's Blog...
你地可以見到佢有幾naughty...................

http://hk.myblog.yahoo.com/hung-cato



原文章由 sanlap 於 07-7-16 10:11 發表
爬o左2 個星期到, 家o下快o左好多, 重會自己抓住o野企起身, 所以又好多時會跌到. 未會做呢d o野時無咁擔心佢有危險, 依家好驚
http://hk.myblog.yahoo.com/hung-marley


大宅

積分: 1379


6#
發表於 07-7-17 15:27 |只看該作者
hungpapa, your BB seems knowing how to walk?? How old is he? When to get birth?


別墅

積分: 616


7#
發表於 07-7-17 16:56 |只看該作者
佢只係識扶住D傢俱行, 20/7 = 9個月, 你BB呢? (睇到你BB張大頭相, 佢好得意, especially,個面珠"dum")
http://hk.myblog.yahoo.com/hung-marley


子爵府

積分: 11569

好媽媽勳章 醒目開學勳章


8#
發表於 07-7-17 17:58 |只看該作者
我個囡吾爬呀,跳左步,反而識得企同埋扶住啲嘢行囉!:tongue:


大宅

積分: 4940


9#
發表於 07-7-17 18:39 |只看該作者
我囡囡識爬喇, 不過都唔算爬得快,
坐都好穏喇, 不過坐唔耐, 一陣就爬去找d櫃呀之類扶住企,
佢好似好鍾意企, 可以企好耐 :loveliness:


大宅

積分: 2734


10#
發表於 07-7-17 21:20 |只看該作者
我個仔同你個女一樣,鍾意行行企企,但就唔鍾意爬.

原文章由 baby-tung 於 07-7-17 17:58 發表
我個囡吾爬呀,跳左步,反而識得企同埋扶住啲嘢行囉!:tongue:


複式洋房

積分: 283


11#
發表於 07-7-17 23:05 |只看該作者
原文章由 小齊 於 07-7-15 19:17 發表
你地bb識爬未, 我bb好懶, 佢唔想(旭), 佢翻身都叫做倒, 我有時同佢練習, 佢都唔係成日做到, 爬就更加未得, 佢都係剛剛識坐, 但仲未穏


我bb開始識爬, 好得意


男爵府

積分: 7164


12#
發表於 07-7-18 10:00 |只看該作者
識得爬,見到我放工立即爬過來
原文章由 Hei9394 於 07-7-17 23:05 發表


我bb開始識爬, 好得意


大宅

積分: 1581


13#
發表於 07-7-18 10:41 |只看該作者
阿仔都係


原文章由 baby-tung 於 07-7-17 17:58 發表
我個囡吾爬呀,跳左步,反而識得企同埋扶住啲嘢行囉!:tongue:


大宅

積分: 1379


14#
發表於 07-7-18 15:30 |只看該作者
識得爬DD and 識得企同埋扶住


別墅

積分: 542


15#
發表於 07-7-18 22:31 |只看該作者
My girl just started to crawl, but been able to stand up holding on to something for few weeks!


洋房

積分: 151


16#
發表於 07-7-19 17:25 |只看該作者
My girl too.
She likes to shuffle her bottom and craw a little bit.
She can pull herself up in her bed now. Whenever my helper goes to check if she's still sleeping, she'd found bb standing there. No one knows how long has she been standing.


原文章由 sa_li 於 07-7-18 22:31 發表
My girl just started to crawl, but been able to stand up holding on to something for few weeks!


大宅

積分: 4111


17#
發表於 07-7-21 12:41 |只看該作者
識向後, 左右移
但未識向前爬
坐已幾穩
企仲學緊

原文章由 小齊 於 07-7-15 19:17 發表
你地bb識爬未, 我bb好懶, 佢唔想(旭), 佢翻身都叫做倒, 我有時同佢練習, 佢都唔係成日做到, 爬就更加未得, 佢都係剛剛識坐, 但仲未穏

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo