家庭理財

跳至

首頁

尾頁
   26


子爵府

積分: 12592


1#
發表於 14-2-7 21:34 |只看該作者
好早退休(55歲前)唔係指做ftm果種, 係靠投資收入生活唔駛再返工, 我自住樓仲供緊, 打算買多2層樓收租用, 想50前可以退休, 唔知自己做唔做到

有冇人教下路, 買樓收租好定做其他收息投資好?


象牙宮

積分: 222733

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


2#
發表於 14-2-7 22:36 |只看該作者
我老婆一早做左FTM,我現在不做也有足夠资產/收入退休~

秘决係……年青時两夫婦悭家,祗做定期,儲到定夠錢就買樓收租~

.

點評

hksunshine  back to basic, very good  發表於 14-2-10 09:39
nipnam1  認同.其實最簡單的方法,才是最有效.我正向這方向進發.  發表於 14-2-7 23:23
大力理財篇 之 子女理財!

http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=3868590&extra=page%3D1
買基金真係好傷
http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=3294843&extra=page%3D1


象牙宮

積分: 222733

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


3#
發表於 14-2-7 22:38 |只看該作者
仲有我们從沒買過保险/储蓄保/基金/年金~

從未中過招~




大力理財篇 之 子女理財!

http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=3868590&extra=page%3D1
買基金真係好傷
http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=3294843&extra=page%3D1


男爵府

積分: 8044


4#
發表於 14-2-8 01:18 |只看該作者

引用:好早退休(55歲前)唔係指做ftm果種,+係靠投

原帖由 babyballball 於 14-02-07 發表
好早退休(55歲前)唔係指做ftm果種, 係靠投資收入生活唔駛再返工, 我自住樓仲供緊, 打算買多2層樓收租用, 想 ...
努力中,共勉之。



大宅

積分: 1495


5#
發表於 14-2-8 09:23 |只看該作者
回覆 babyballball 的帖子

我父母是這樣.大約55歲前已是退休生活.

後生時好慳,供完一個好細的自住物業,之後買多1個來收租.

平日生活支出主要在食,沒咩雜費.後來我在母親50歲左右已出來做事,有比家用佢.佢仔女多,家用人人比一D,佢就已經夠晒生活了.


子爵府

積分: 12592


6#
發表於 14-2-8 17:43 |只看該作者
大力大力 發表於 14-2-7 22:36
我老婆一早做左FTM,我現在不做也有足夠资產/收入退休~

秘决係……年青時两夫婦悭家,祗做定期,儲到定夠 ...
其實我而家都好慳家, 每月都儲到2-3萬, 而家同你做法一樣, 儲人仔定期, 一夠5成首就買多層收租.不過諗緊分開買2間細單位好, 還是一間大單位收租較有利?

點評

nipnam1  如2個細單位,就可以彈性大D,套現OR換棲都方便D.  發表於 14-2-9 09:23
nipnam1  買2個細單位會較好,因為STAMP DUTY會平好多,同埋2個細單位,你的風險會細D.  發表於 14-2-9 09:22


子爵府

積分: 12592


7#
發表於 14-2-8 17:44 |只看該作者
nipnam1 發表於 14-2-8 09:23
回覆 babyballball 的帖子

我父母是這樣.大約55歲前已是退休生活.
我都好想好似你父母咁, 不過可惜我無仔女無家用收, 唯有買多層樓租金收入多d


男爵府

積分: 9774


8#
發表於 14-2-8 18:01 |只看該作者

引用:Quote:大力大力+發表於+14-2-7+22:36+我老

原帖由 babyballball 於 14-02-08 發表
其實我而家都好慳家, 每月都儲到2-3萬, 而家同你做法一樣, 儲人仔定期, 一夠5成首就買多層收租.不過諗緊分 ...
細單位易出租D



http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=forumdisplay&action=list&fid=10533


子爵府

積分: 12311


9#
發表於 14-2-8 18:10 |只看該作者
真係要兩公婆都好慳~~~儲到錢就買樓收租~~
始於買磚頭最保值~~加油啦~

點評

nipnam1  好認同.  發表於 14-2-9 09:25


男爵府

積分: 9774


10#
發表於 14-2-8 18:10 |只看該作者

回覆:有無人好早退休(55歲前),可否教下路?

我都開始唸退休。之前同老公係享受一族,但而家有左BB, 要作打算。希望10年後帶bb返canada讀書。目標係每年儲多一百萬買收息股,like 3988, 10年後用一千萬收股息作定期收入。現有資金等樓價跌買多兩層500-600呎樓收租。公司交比老臣子打理,一年返香港三至四次。公司利潤就儲起。



http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=forumdisplay&action=list&fid=10533


瑪瑙宮

積分: 139334

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章


11#
發表於 14-2-8 20:18 |只看該作者

回覆:有無人好早退休(55歲前),可否教下路

我老爺奶奶係50歲前退休,靠出租物業生活。
千萬唔好買基金,佢地係基金到蝕左勁多錢

點評

Suissesse    發表於 14-2-14 23:01


大宅

積分: 1223


12#
發表於 14-2-9 01:25 |只看該作者
買樓收租最實際,比咗首期有人同你供樓,供滿之後收到租金夠首期,又再買


子爵府

積分: 12592


13#
發表於 14-2-9 01:40 |只看該作者
我愛Corina 發表於 14-2-8 20:18
我老爺奶奶係50歲前退休,靠出租物業生活。
千萬唔好買基金,佢地係基金到蝕左勁多錢
我無買基金股票, 因唔識驚儲返黎一次蝕晒, 我會好心痛只敢放定期, 我連保險都無....


瑪瑙宮

積分: 139334

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章


14#
發表於 14-2-9 02:05 |只看該作者

引用:Quote:我愛Corina+發表於+14-2-8+20:18+我

原帖由 babyballball 於 14-02-09 發表
我無買基金股票, 因唔識驚儲返黎一次蝕晒, 我會好心痛只敢放定期, 我連保險都無.... ...
佢買時話預計有20%回報(5年),但到期時無回報之餘仲蝕左好多

定期仲穩陣,不過都係買樓好,就算跌都有租金收入


男爵府

積分: 5139


15#
發表於 14-2-9 08:57 |只看該作者
買樓收租有風險,之前我個租客唔交租,搵埋執達利上門個女人就穿條紅裙走出來,話死比我睇.......

點評

gorky  出租樓宇有技巧,做多啲功課  發表於 14-2-9 10:55
nipnam1  比少少錢叫地產AGENT負責埋收租的事宜,根本唔洗自己煩呢D.  發表於 14-2-9 09:25


大宅

積分: 1495


16#
發表於 14-2-9 09:23 |只看該作者
回覆 babyballball 的帖子

你沒仔女養,節省了的錢,根本可以供多一個物業.趁後生捱左出來先啦.

如我唔洗養BB,我都可以供多個物業.

點評

letea  係呀,養阿仔既錢,根本可以供多層樓  發表於 14-2-10 12:05


伯爵府

積分: 16268


17#
發表於 14-2-9 10:58 |只看該作者
慳!從不買保險,自己儲錢,夠首期就買樓,以年租金的8成作供樓,十年八年供滿一個單位。

點評

小僕人  無錯•••慳!  發表於 14-2-9 11:35


伯爵府

積分: 16750

好媽媽勳章 醒目開學勳章


18#
發表於 14-2-9 11:34 |只看該作者
回覆 大力大力 的帖子

買保險真係有時幾x居,最近幫老公取消了三份垃圾保單,個個月比牠吸小數目博你唔覺唔覺已幾年x3!


男爵府

積分: 8044


19#
發表於 14-2-9 12:09 |只看該作者

引用:回覆+大力大力+的帖子買保險真係有時幾x居

原帖由 小僕人 於 14-02-09 發表
回覆 大力大力 的帖子

買保險真係有時幾x居,最近幫老公取消了三份垃圾保單,個個月比牠吸小數目博你唔覺 ...



洋房

積分: 83


20#
發表於 14-2-9 16:52 |只看該作者
小僕人 發表於 14-2-9 11:34
回覆 大力大力 的帖子

買保險真係有時幾x居,最近幫老公取消了三份垃圾保單,個個月比牠吸小數目博你唔覺 ...
可吾以比我地睇睇張單點垃圾

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo