跳至

首頁
1

尾頁
   0


複式洋房

積分: 137


1#
發表於 14-3-5 01:39 |只看該作者
我嘅case background:
~老公係AU citizen
~我拎HK passport
~BB 4月會喺HK出世

打算年半至兩年後移民去Sydney, 有以下疑問:
1) 我同BB應該喺HK申請vistor visa再去到Syd先申請TR/PR/any visa? Or 喺HK已經要申請定? Which way is better?
2) 其實BB係咪一去到已經可以申請成為Citizen and enjoy all benefits incl medicare and education? Where can find those info.?
3) 估計開頭冇咁快搵到工, 咁我地一家三口可以申請d咩allowances?
4) 老公係咪全程都要留喺AU? 老公留喺AU嘅時間長短會否影響我同BB嘅visa status and benefits?

唔該曬大家 🙏🙏🙏




子爵府

積分: 10776


2#
發表於 14-3-6 06:26 |只看該作者

引用:我嘅case+background:~老公係AU+citizen~我

原帖由 Slovesyd 於 14-03-05 發表
我嘅case background:
~老公係AU citizen
~我拎HK passport
bb 一出世就可以去澳洲領事管搞澳洲passport
而你可以係香港申請配偶簽證先過去
都要等一段時間(我唔太清楚等幾耐 但應該半年左右?)


子爵府

積分: 14716

馬年勳章 母親節2025勳章 親子王國15週年勳章


3#
發表於 14-3-6 08:18 |只看該作者
本帖最後由 Lower_Primary 於 14-3-6 08:20 編輯

1) 我同BB應該喺HK申請vistor visa再去到Syd先申請TR/PR/any visa? Or 喺HK已經要申請定? Which way is better? BB 應該喺 HK 澳洲領事館可以拿到 citizenship by decent,跟手可攞埋護照


2) 其實BB係咪一去到已經可以申請成為Citizen and enjoy all benefits incl medicare and education? 係 citizen 就係 Where can find those info.? 既然你老公係公民,點解你唔問老公 or 領事館



3) 估計開頭冇咁快搵到工, 咁我地一家三口可以申請d咩allowances? 吓!

點評

Slovesyd  我個屎佬乜都係知一半, 係喺度問下大家仲好!
記得以前喺Syd讀書住Homestay果陣, 個mama成日同我講d人生好多小朋友, 就係為左d福利, 仲有d人明明有Full time唔做走去做Part time, 甚至乜都唔做, 不過我又冇硏究過實質   發表於 14-3-6 18:06
goosema  我比你個"吓"笑左  發表於 14-3-6 13:39


子爵府

積分: 12175


4#
發表於 14-3-6 13:48 |只看該作者

回覆:Slovesyd 的帖子

即係c6留喺HK工作,你同bb過唻澳洲申請福利?

計到咁盡顧住個家散呀!



點評

Slovesyd  唔係呀! 佢會一齊過Syd, 不過佢屋企做d小生意, 怕到時仲有手尾要佢跟要佢返HK, 可能兩三星期啦  發表於 14-3-6 17:57


子爵府

積分: 14716

馬年勳章 母親節2025勳章 親子王國15週年勳章


5#
發表於 14-3-6 14:34 |只看該作者
goosema 我比你個 吓 笑左 發表於 半小時前

是否太直接?


大宅

積分: 3158


6#
發表於 14-3-7 08:54 |只看該作者

回覆:打算移民去Sydney

而家好多津貼都冇啦, 所以D人先想做ftm...




翡翠宮

積分: 92484

畀面勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


7#
發表於 14-3-7 12:03 |只看該作者

引用:goosema++我比你個+吓+笑左++發表於+半小時

原帖由 Lower_Primary 於 14-03-06 發表
goosema 我比你個 吓 笑左 發表於 半小時前

是否太直接?
直接而到point



任何地方同樣的你,
有人把你抬得很高,
有人把你眨得很低,
有價值的東西,
只有在懂價值的人面前才有價值!
不要管別人怎麼看,
關鍵是自己怎樣看自己~


翡翠宮

積分: 92484

畀面勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


8#
發表於 14-3-7 12:09 |只看該作者

引用:我嘅case+background:~老公係AU+citizen~我

原帖由 Slovesyd 於 14-03-05 發表
我嘅case background:
~老公係AU citizen
~我拎HK passport
其實allowance 個個case唔同,最好就問centrelink!你響度問都未必有確實既答案



任何地方同樣的你,
有人把你抬得很高,
有人把你眨得很低,
有價值的東西,
只有在懂價值的人面前才有價值!
不要管別人怎麼看,
關鍵是自己怎樣看自己~


伯爵府

積分: 19037

馬年勳章 2026勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 2018父親節勳章 2018母親節勳章 2018復活節勳章 瞓得好勳章 開心吸收勳章


9#
發表於 14-3-7 14:11 |只看該作者
Slovesyd 發表於 14-3-5 01:39
我嘅case background:
~老公係AU citizen
~我拎HK passport
http://www.humanservices.gov.au/customer/information-in-your-language/chinese


複式洋房

積分: 137


10#
發表於 14-3-7 22:59 |只看該作者

回覆:打算移民去Sydney

Thx so much everyone, 等我努力刨下d info先!! 👍




伯爵府

積分: 19784


11#
發表於 14-3-9 17:54 |只看該作者
你老公如果返到 AUS 無工,佢係 CITIZEN 有得搵 CENTRELINK 幫手,但你話佢有小生意?海外資產都計,所以失業援助應該無
優悠在澳洲

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo