跳至

首頁
12345...8

尾頁
   0


侯爵府

積分: 20529

叻叻勳章 wyeth冷知識勳章 醒目開學勳章 親子達人勳章 畀面勳章


1#
發表於 07-7-10 13:19 |只看該作者
我見有媽媽買, 唔知呢度有無人買呢?
好唔好用架.


侯爵府

積分: 20529

叻叻勳章 wyeth冷知識勳章 醒目開學勳章 親子達人勳章 畀面勳章


2#
發表於 07-7-10 13:21 |只看該作者
呢個:http://www.bumboseat.com/


別墅

積分: 935


3#
發表於 07-7-10 13:30 |只看該作者
我有買呀, 係toyrus買架, 因為阿b條頸未硬, 所以未敢比佢坐住, 只影了幾張相, 不過阿b好似幾舒服咁囉


原文章由 ankle 於 07-7-10 13:19 發表
我見有媽媽買, 唔知呢度有無人買呢?
好唔好用架.


男爵府

積分: 5343


4#
發表於 07-7-10 13:39 |只看該作者
原文章由 李做咩 於 07-7-10 13:30 發表
我有買呀, 係toyrus買架, 因為阿b條頸未硬, 所以未敢比佢坐住, 只影了幾張相, 不過阿b好似幾舒服咁囉


我諗住等亞b條頸夠硬時, 帶佢去試, 睇吓佢鍾唔鍾意~~

全因為你,令我一生都佳美,你令我生命從空虛,化做傳奇,唯獨你是我拯救,我總不至死,直到永遠,從心底讚美!


子爵府

積分: 11633


5#
發表於 07-7-10 13:43 |只看該作者
我都買左張呀,
有時開dvd比包包睇時會比佢坐一陣,
包包坐得好開心架


大宅

積分: 3233


6#
發表於 07-7-10 13:44 |只看該作者
我有買呀,兩個月前已經買左,但bb條頸未硬所以都未比佢坐


男爵府

積分: 7423


7#
發表於 07-7-10 13:45 |只看該作者
買左喇,阿女坐起到睇風景都ok呀,不過要坐起隔離扶住佢條頸


侯爵府

積分: 20529

叻叻勳章 wyeth冷知識勳章 醒目開學勳章 親子達人勳章 畀面勳章


8#
發表於 07-7-10 13:57 |只看該作者
你地買幾錢呀∼∼∼


男爵府

積分: 5906

好媽媽勳章 醒目開學勳章


9#
發表於 07-7-10 13:59 |只看該作者
原文章由 elmolly 於 07-7-10 13:45 發表
買左喇,阿女坐起到睇風景都ok呀,不過要坐起隔離扶住佢條頸


我都有諗住買,等翹翹條項硬左先。


伯爵府

積分: 18610

醒目開學勳章 BK Milk勳章


10#
發表於 07-7-10 14:13 |只看該作者
我都有諗住買,不過近排忙d~未買
e+都成日俾佢自己坐sofa
:mrgreen: 都坐到十秒架!


王國長老

積分: 144537

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 玩具勳章 畀面勳章 叻叻勳章 有「營」勳章 趣教勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 2011至尊種植勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 wyeth冷知識勳章 睛靈勳章 王國長老 遊學勳章 BK猜猜猜慶中秋 冬日勳章 春季勳章 炎夏勳章 秋日勳章 hashtag影視迷勳章


11#
發表於 07-7-10 14:26 |只看該作者
原文章由 最愛小朋友 於 07-7-10 13:43 發表
我都買左張呀,
有時開dvd比包包睇時會比佢坐一陣,
包包坐得好開心架


包包脾仔咁"奀", 好快會唔O岩坐喎...
我有朋友個同事, 細個又係買O左, 3-4個月又係脾仔"太幼", 要到歲零拉高O左"肥"O左先坐到...
            


子爵府

積分: 11633


12#
發表於 07-7-10 14:29 |只看該作者
其實包包每次坐完起身,
隻大脾都會卡住左,不過淨係起身同坐果下有問題,
因為坐好左之後會坐得入d,唔好卡住。
不過每次起身都好攪笑,連人帶椅一齊起

原文章由 小倩 於 10/7/2007 14:26 發表


包包脾仔咁"奀", 好快會唔O岩坐喎...
我有朋友個同事, 細個又係買O左, 3-4個月又係脾仔"太幼", 要到歲零拉高O左"肥"O左先坐到...


子爵府

積分: 13331

好媽媽勳章


13#
發表於 07-7-10 15:12 |只看該作者
我想問下bumbo chair有乜作用, 比bb坐bumbo chair同high chair 有乜分別?


複式洋房

積分: 369


14#
發表於 07-7-10 15:13 |只看該作者
我都驚好快唔啱ar, 我見个腳位咁細........:(

原文章由 最愛小朋友 於 07-7-10 14:29 發表
其實包包每次坐完起身,
隻大脾都會卡住左,不過淨係起身同坐果下有問題,
因為坐好左之後會坐得入d,唔好卡住。
不過每次起身都好攪笑,連人帶椅一齊起


侯爵府

積分: 20529

叻叻勳章 wyeth冷知識勳章 醒目開學勳章 親子達人勳章 畀面勳章


15#
發表於 07-7-10 15:25 |只看該作者
我都覺個腳位太細, 而且又貴, 荷花四百幾蚊,
反斗城三百幾蚊, 不過佢背位好貼,bb可以坐真個身呀,
high chair 坐到成個身曲0左.
坐sofa又怕無承托.


複式洋房

積分: 369


16#
發表於 07-7-10 18:23 |只看該作者
諗諗下佢个腳位係特登整窄o的ga, 咁bb對腳就唔會因向上錫起而坐唔穩..........., 不過, 啱唔啱真係每个b唔同lu

原文章由 ankle 於 07-7-10 15:25 發表
我都覺個腳位太細, 而且又貴, 荷花四百幾蚊,
反斗城三百幾蚊, 不過佢背位好貼,bb可以坐真個身呀,
high chair 坐到成個身曲0左.
坐sofa又怕無承托.


子爵府

積分: 11633


17#
發表於 07-7-10 19:11 |只看該作者
其實你地都唔洗太擔心bb隻脾仔太大會好快唔岩坐架,
因為張bumbo chair 係當bb坐入去既時間,
係會坐得入d同深d架,
而放腳果個位而家都係用黎放小腿,
你地可以睇下張相,坐左落去就好fit,
不過都係起身果下嘛煩d囉!!
包包坐 bumbo chair 的相


男爵府

積分: 7423


18#
發表於 07-7-11 02:09 |只看該作者
其實張bumbo chair個腳位係幾闊架,放對腳落去時將中間舊膠推前d就放到,起身時我係先郁左中間舊膠將對腳鬆左出黎先抱起bb,d膠好軟熟架.


伯爵府

積分: 18610

醒目開學勳章 BK Milk勳章


19#
發表於 07-7-11 09:15 |只看該作者
响沙田買咗喇!
toysrus d color 會齊d
有4隻色~我買咗yellow呀
不過要weekend先俾到少爺仔坐
:lol


大宅

積分: 4385


20#
發表於 07-7-11 11:06 |只看該作者
:tongue: 老公o吾俾買,話驚bb好快唔o岩坐,到時掉o左又o徙錢,放o向屋企又嫌阻定!
只許周官放火 不許百姓點燈

首頁
12345...8

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo