自由講場

跳至

首頁

尾頁
   2


別墅

積分: 622


1#
發表於 14-3-1 17:18 |只看該作者
話說我接個女放學
距離放學仲有啲啲時間
走去超級市場買啲嘢啦
揀完嘢咪排隊俾錢囉
嗰間嘢個收銀台係一條隊排幾個courter
自己上前去個啲
到我喇 行上前去
行左幾步 仲有兩步就到
有位婆婆從反方向一個箭步就企係收銀台前
放低佢嘅東西
當時我跟她對望了一眼
心諗:算了吧 是一位婆婆 而且佢嘅東西唔多
我應該仲趕到接女 而且後面排緊隊啲人應該係見唔度 或無所謂 總之無人出聲
我停留係距離兩步的位置 諗住下一個到我嘛
行返去條隊頭位好似有啲奇怪
佢理所當然地無理我啦
當佢伸手入手袋(斷估係拎錢啦)
收銀姐姐請婆婆排隊
婆婆拿起她的東西 我咪上前囉
我覺得我無權代表仲排緊隊嘅五、六個人話讓婆婆先
點知 佢一路行去排隊 一路提高聲線
“我手痛放低啲嘢姐,使唔使咁樣「掘」住我呀”;
“而家我唔知要排隊咩,咁樣恰阿婆”;
“我有話我唔排隊咩,使唔使咁惡「掘」住我”;
不停重重覆覆呢幾句說話
期間有另外一啲顧客搭嗲“算啦,而家啲人係咁”(有幾位都係婆婆)
我忍 我忍 我忍忍忍
直至我離開超級市場 以我嘅聽力再聽唔到佢嘅聲音

如果你哋遇到咁嘅情況
你哋會反擊嗎


男爵府

積分: 5811

BK Milk勳章


2#
發表於 14-3-1 17:30 |只看該作者
本帖最後由 vivi2008 於 14-3-1 17:30 編輯

[size=15.199999809265137px]我會反擊架![size=15.199999809265137px]D 婆仔成日持老賣老,
[size=15.199999809265137px]最乞人憎!!
[size=15.199999809265137px]我會令轉面問後面 D 亞婆,
[size=15.199999809265137px]你話梗我呀?
[size=15.199999809265137px]你都有讓佢啦,

仲想點?


大宅

積分: 4541


3#
發表於 14-3-1 17:35 |只看該作者

回覆:你哋會反擊嗎

啲老人家好多都係禁,我會由佢當敬老

點評

cherrie_q    發表於 14-3-1 18:38


公爵府

積分: 25047


4#
發表於 14-3-1 17:38 |只看該作者

回覆:你哋會反擊嗎

我會忍左佢算,呢d阿婆一同佢嘈,佢就好多個怨住你嘈。


8-)


水晶宮

積分: 53981

畀面勳章 叻叻勳章 有「營」勳章 wyeth冷知識勳章 環保接龍勳章 BK猜猜猜慶中秋


5#
發表於 14-3-1 17:38 |只看該作者

回覆:你哋會反擊嗎

吾會理佢,又得佢自言自語


大宅

積分: 1113


6#
發表於 14-3-1 17:40 |只看該作者

回覆:你哋會反擊嗎

D婆仔費時同佢嘈,你唔夠佢理


別墅

積分: 530


7#
發表於 14-3-1 17:40 |只看該作者

回覆:你哋會反擊嗎

我唔會,佢擺明反客為主,扮俾人蝦!
如果我同佢嘈,咁我咪同佢一般見識!

點評

Snoopy211    發表於 14-3-2 09:59
柏架山莊  認同  發表於 14-3-2 09:52
kkan    發表於 14-3-1 19:05
maiarmaiar  我都係咁諗  發表於 14-3-1 17:43


男爵府

積分: 5183


8#
發表於 14-3-1 17:42 |只看該作者

回覆:maiarmaiar 的帖子

持老賣老 樓主,老咗千奇唔好做依種人好討厭


別墅

積分: 622


9#
發表於 14-3-1 17:42 |只看該作者

回覆:gomuicircle 的帖子

我就係以為自己讓左佢係敬老
仲要俾人以為我恰阿婆先嬲


男爵府

積分: 5127


10#
發表於 14-3-1 17:45 |只看該作者
唔會, 明眼人都睇到發生乜事. 佢係跌落地乸翻渣沙, 由佢.

點評

maiarmaiar  我諗淨係得個收銀姐姐知  發表於 14-3-1 17:47


大宅

積分: 1079


11#
發表於 14-3-1 17:50 |只看該作者

回覆:你哋會反擊嗎

唔會反,我只會好有禮貌既語氣話:阿婆你先啦,我諗(呢句大聲啲)後面排既都唔會介意讓你老人家先既。




禁止訪問

積分: 33048


12#
發表於 14-3-1 17:52 |只看該作者

引用:話說我接個女放學距離放學仲有啲啲時間走去

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


翡翠宮

積分: 84607

牛年勳章


13#
發表於 14-3-1 17:55 |只看該作者

回覆:你哋會反擊嗎

一開始就應該叫阿婆去排隊,反正尼啲恃老賣老既阿婆實會閙人,我會先發制人囉




別墅

積分: 622


14#
發表於 14-3-1 17:57 |只看該作者

引用:唔會反,我只會好有禮貌既語氣話:阿婆你先

原帖由 啤啤媽 於 14-03-01 發表
唔會反,我只會好有禮貌既語氣話:阿婆你先啦,我諗(呢句大聲啲)後面排既都唔會介意讓你老人家先既。:funny ...
後面五、六個人起碼有三個都係婆婆


伯爵府

積分: 18779


15#
發表於 14-3-1 17:58 |只看該作者
唔會反擊,唔會出聲,唔會望,因為佢係阿婆,你講咩都錯~
快d 走~


伯爵府

積分: 15717

2018復活節勳章 開心吸收勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


16#
發表於 14-3-1 18:03 |只看該作者

回覆:你哋會反擊嗎

我性格比較火爆,我會反擊,最憎人持老賣老,我會話“婆婆,個收銀點知你手痛積,你如果大大聲講,我手痛,我相信排我後面嗰d婆婆都唔會反對,讓你囉,後面嗰d婆婆無事無幹都排隊,下次你大大聲,咪比人誤會你打尖”


大宅

積分: 1660


17#
發表於 14-3-1 18:05 |只看該作者

回覆:maiarmaiar 的帖子

我會話:

後面啲人應該唔介意你喺度排隊等比錢
我都唔介意嫁
婆婆你手痛放低野咋?
咁你抖下拉

跟住我會行前lol


禁止訪問

積分: 15491


18#
發表於 14-3-1 18:09 |只看該作者

回覆:你哋會反擊嗎

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


別墅

積分: 622


19#
發表於 14-3-1 18:15 |只看該作者

引用:如果我無掘佢而佢屈我,我會出聲話佢! +

原帖由 walnutman0509 於 14-03-01 發表
如果我無掘佢而佢屈我,我會出聲話佢!
對望左一眼
我認為自己絕無一絲兇狠
或者有啲愕然掛


大宅

積分: 2176


20#
發表於 14-3-1 18:19 |只看該作者

回覆:你哋會反擊嗎

唔會反擊,啲無理嘅阿婆咩都鬧餐飽,當佢唱歌就算!




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo