嬰兒用品

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 2856


1#
發表於 14-3-19 10:13 |只看該作者
自初生起已依健康院書仔指示用濕綿抺口,之後試過用多款bb牙刷,依家已有牙仔。但從來抺牙抺口都如同打仗,投晒降
請問大家如何是好?




別墅

積分: 716


2#
發表於 14-3-19 12:03 |只看該作者
me too.........我都想知~~結果直頭我已冇再同BB抹口啦~~


子爵府

積分: 13655


3#
發表於 14-3-19 12:31 |只看該作者
一早放棄了

點評

jksd  X2  發表於 14-3-20 10:20


男爵府

積分: 8951


4#
發表於 14-3-19 17:10 |只看該作者

引用:自初生起已依健康院書仔指示用濕綿抺口,之

原帖由 宮二 於 14-03-19 發表
自初生起已依健康院書仔指示用濕綿抺口,之後試過用多款bb牙刷,依家已有牙仔。但從來抺牙抺口都如同打仗, ...
我都日日俾個仔咬,無計,口腔衛生好重要!



大宅

積分: 2354


5#
發表於 14-3-19 22:44 |只看該作者

回覆:宮二 的帖子

我囡囡之前係百佳買個隻2歲用0即牙刷,唔肯用,日日好似打架咁,前幾日係惠康買隻3歲用0即超軟毛又得WO,E架一路唱歌一路擦好開心,你都換隻牙刷試下啦,面包超人都好用,以前759有,E架話唔會再入貨唔知去邊買low




大宅

積分: 3446


6#
發表於 14-3-19 23:00 |只看該作者

回覆:一歲bb擦牙問題

我仔出世到而家日日抹,係吾係幾like架喇,不過都冇計衛生啲好啲,而家1歲未用牙刷,諗住出多幾隻牙先比佢用,我都係買面包超人牙刷




禁止訪問

積分: 91


7#
發表於 14-3-19 23:05 |只看該作者

引用:自初生起已依健康院書仔指示用濕綿抺口,之

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1683


8#
發表於 14-3-19 23:06 |只看該作者

回覆:一歲bb擦牙問題

我都係用759 麵包超人, 好好用!
每次擦完我都讚佢叻叻, 又會比佢揸住牙刷我再捉住佢隻手刷, so far 我仔ok, 唔再抗拒, 仲識得刷2 下(p.s 我仔14個月大)


伯爵府

積分: 18832


9#
發表於 14-3-19 23:53 |只看該作者

引用:我都係用759+麵包超人,+好好用!每次擦完我

原帖由 灝灝媽咪 於 14-03-19 發表
我都係用759 麵包超人, 好好用!
每次擦完我都讚佢叻叻, 又會比佢揸住牙刷我再捉住佢隻手刷, so far 我仔ok, ...
好叻仔啵,咁細肯比你教


禁止訪問

積分: 341


10#
發表於 14-3-20 09:43 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 16456

想生BB熱投 BK Milk勳章


11#
發表於 14-3-20 10:40 |只看該作者
我囝初初都唔肯, 但自從用左韓國果枝PORORO牙膏後, 佢就見到枝牙刷就E起啲牙...

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo