興趣嗜好

跳至

首頁
1

尾頁
   0


男爵府

積分: 9254


1#
發表於 07-8-4 16:31 |只看該作者
你地有無用dc同bb影video呀?有野請教

點樣可以將d real player/quick time movie燒落dvd到睇呀?


珍珠宮

積分: 46799

趣教勳章 畀面勳章 貢獻勳章 大廚勳章 遊學勳章 冬日勳章 春季勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 月餅勳章 開心吸收勳章


2#
發表於 07-8-8 17:16 |只看該作者
can your DC make mpg-4 movie ?? or MOV ??

I donno if you can use movie maker to burn to DVD wor..........I am using Adobe PP2.......can make those into DVD gei.

原文章由 happyvv 於 07-8-4 16:31 發表
你地有無用dc同bb影video呀?有野請教

點樣可以將d real player/quick time movie燒落dvd到睇呀?
Please do not quote any information posted by fungwongphie.
不誠實使用電腦會構成罪行,切勿以身試法。
何謂不誠實使用電腦??


侯爵府

積分: 20653

畀面勳章


3#
發表於 07-8-9 10:54 |只看該作者
原文章由 happyvv 於 07-8-4 16:31 發表
你地有無用dc同bb影video呀?有野請教

點樣可以將d real player/quick time movie燒落dvd到睇呀?


*.mov用呢個轉做mpg/avi, then 用tmpgenc dvd author燒落dvd!
><
><

*.rm/rmvb就用呢個...
><


首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo