嬰兒用品

跳至

首頁
1

尾頁
   0


男爵府

積分: 9930


1#
發表於 14-3-28 17:41 |只看該作者
我囝而家食粥食 100ml 左右,用食物磨研盒(贈品約 150ml)裝,細細個連羹仔。

我見大多數品牌出嘅 BB 碗(有防滑底嗰種)都大大個,點解嘅?

睇中一款想買,但想問下 BB 用咁大個碗嘅原因,說服家人點解要買咁大個


大宅

積分: 4541


2#
發表於 14-3-28 17:48 |只看該作者

回覆:KLDC 的帖子

佢地初初學自己食飯仔嗰陣,未係好叻,手未必咁快對得準個碗嘛,所以整大個啲囉。(我估!)


男爵府

積分: 9930


3#
發表於 14-3-28 19:19 |只看該作者

引用:佢地初初學自己食飯仔嗰陣,未係好叻,手未

原帖由 rilakkuma8899 於 14-03-28 發表
佢地初初學自己食飯仔嗰陣,未係好叻,手未必咁快對得準個碗嘛,所以整大個啲囉。(我估!)

...
有道理哦!
如果我買咗,咪有排先用得…

我囝而家7個月,
其實大約要幾大學自己動手吃?


大宅

積分: 4541


4#
發表於 14-3-28 21:17 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+rilakkuma8899+於+14-03-28+

原帖由 KLDC 於 14-03-28 發表
喔 有道理哦!
如果我買咗,咪有排先用得…
7個月無咁快呀,起碼1歲先俾佢試啦,唔使咁心急!咁細個啲隻手都未夠力!



大宅

積分: 2532


5#
發表於 14-3-28 21:56 |只看該作者
回覆 KLDC 的帖子

我BB,14.5月開始想自己用匙羮,但仲未handle到。你可參考下幾時買碗比BB^ ^


公爵府

積分: 27735


6#
發表於 14-3-28 21:56 |只看該作者

回覆:KLDC 的帖子

係唔係容易攤凍咧?我估~
或者容易羅,啱小朋友食




大宅

積分: 1447


7#
發表於 14-3-29 00:48 |只看該作者

回覆:BB 食量細,但個碗咁大嘅!?

你bb仲細吧,我仔歲半,而家一個大人碗既飯只剛剛好,真係唔好睇少佢地食量!




男爵府

積分: 9739


8#
發表於 14-3-29 02:20 |只看該作者

回覆:BB 食量細,但個碗咁大嘅!?

我女六個幾月已經食300ml粥




禁止訪問

積分: 341


9#
發表於 14-3-29 10:14 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2863


10#
發表於 14-3-29 16:31 |只看該作者

回覆:BB 食量細,但個碗咁大嘅!?

請問各位點去量度bb食幾多ml粥?


男爵府

積分: 9930


11#
發表於 14-3-29 16:47 |只看該作者

回覆:momoko224 的帖子

我分幾次裝 D 暖粥落食物盒(驚攤凍),
每次都係差不多份量(盒有條界線),
然後用水量吓大約多少 ml,
再 X 番佢食咗幾多轉。

近排亞囝食少咗( 140ml➘80~100ml),
應該因為 D 粥煲得杰。


侯爵府

積分: 22202

馬年勳章 父親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 BK Milk勳章


12#
發表於 14-3-30 21:53 |只看該作者
因為bb大d有時會用手搶個碗。個碗大d,只裝半碗,無咁易燙瀉


公爵府

積分: 25484

認識瑞士牛牛第二回 好媽媽勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


13#
發表於 14-3-31 02:17 |只看該作者
KLDC 發表於 14-3-28 19:19
喔 有道理哦!
如果我買咗,咪有排先用得…
我仔6個月開始食粥時食少少,但好快就食到好多
我買TT牌大大隻嗰隻碗,佢都起碼食到半碗(大約一隻大人碗)至2/3碗

俾佢學自己食冇咁快,我仔9個月時我俾過隻匙佢學拎
點知佢一下塞落個口,篤到喉嚨反胃,好危險
所以都係遲D先再慢慢教佢


男爵府

積分: 7594


14#
發表於 14-3-31 09:22 |只看該作者
我女一歲巳食150ml爛飯,14+月巳自己用spoon食

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo