嬰兒用品

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 1540


1#
發表於 14-3-9 00:07 |只看該作者
而家29w,因為妊娠糖尿,要控制飲食,所以晚上我多數食菜,肉或魚,有時會有湯,飯基本唔食,但近呢個星期開始,半夜成日好肚餓,真係慘,平時如果夜晚肚餓就會飲包鈣思寶,昨晚太肚餓喇,食左一小包芝麻餅加鈣思寶,想問血糖高嘅jm有無同我一樣,你地半夜餓會食咩呀?


男爵府

積分: 9691


2#
發表於 14-3-9 01:12 |只看該作者

引用:而家29w,因為妊娠糖尿,要控制飲食,所以

原帖由 coby2babys 於 14-03-09 發表
而家29w,因為妊娠糖尿,要控制飲食,所以晚上我多數食菜,肉或魚,有時會有湯,飯基本唔食,但近呢個星期 ...
都係鈣思寶同餅乾




大宅

積分: 3157


3#
發表於 14-3-15 16:51 |只看該作者

回覆:而家29w,半夜成日好肚餓

食青瓜同番茄仔。


大宅

積分: 1915


4#
發表於 14-3-17 13:37 |只看該作者
回覆 coby2babys 的帖子

點解唔食飯呢, 歺單係可以食半碗WOR, 我歺歺都有食粉面飯(half)都OK, 你CHECK過唔過未得LOR.


男爵府

積分: 9601

開心吸收勳章 美好大世界2017勳章


5#
發表於 14-3-17 17:24 |只看該作者
coby2babys 發表於 14-3-9 00:07
而家29w,因為妊娠糖尿,要控制飲食,所以晚上我多數食菜,肉或魚,有時會有湯,飯基本唔食,但近呢個星期 ...

我28 w 啦都中了妊娠糖尿, 我朋友叫我唔好飲鈣思寶呀, 但我又暫無半夜肚餓~


大宅

積分: 1540


6#
發表於 14-3-17 17:31 |只看該作者

引用:Quote:coby2babys+發表於+14-3-9+00:07+而

原帖由 pcyan 於 14-03-17 發表
我28 w 啦都中了妊娠糖尿, 我朋友叫我唔好飲鈣思寶呀, 但我又暫無半夜肚餓~ ...
我可以飲,醫院營養師話,其糖粉同奶你一樣,我早上一包,下午茶一包,但要計算碳水化合物的份量


大宅

積分: 1540


7#
發表於 14-3-17 17:34 |只看該作者

引用:回覆+coby2babys+的帖子點解唔食飯呢,+歺單

原帖由 lalakelly 於 14-03-17 發表
回覆 coby2babys 的帖子

點解唔食飯呢, 歺單係可以食半碗WOR, 我歺歺都有食粉面飯(half)都OK, 你CHECK過唔 ...
因為我可能孖啦,一食幾匙羹飯d糖升得好勁,所以我避免長期踏介,晚餐唔食飯,下午有時食幾啖粉或通粉


男爵府

積分: 9601

開心吸收勳章 美好大世界2017勳章


8#
發表於 14-3-17 17:36 |只看該作者
coby2babys 發表於 14-3-17 17:31
我可以飲,醫院營養師話,其糖粉同奶你一樣,我早上一包,下午茶一包,但要計算碳水化合物的份量

...

我未見營養師呀, 下星期先見, 都唔知有咩講~ 好緊張呀~


大宅

積分: 1915


9#
發表於 14-3-18 15:15 |只看該作者
回覆 coby2babys 的帖子

咁營養師有無其他建議? TWINS歺單有唔同嗎?


大宅

積分: 1540


10#
發表於 14-3-18 16:51 |只看該作者

回覆:lalakelly 的帖子

其實殿粉分量可能小d,不過我都差不多捱過喇,5月都生喇,只要我在家煮食一般都冇問題,係有時出街就煩d,間中有一餐半餐好想食都會唔聽話,


首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo