在職全職

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 1635


1#
發表於 07-8-20 23:03 |只看該作者
我bb now 4個月大多o的啦, 4月中出世

妳地呢?:mrgreen:


複式洋房

積分: 143


2#
發表於 07-8-21 03:05 |只看該作者
hello june june, 我阿b 2個月大啲. 唔知點解無乜做咗人阿媽既感覺, 你有無同感呢?


大宅

積分: 1635


3#
發表於 07-8-21 10:16 |只看該作者
點解ar? 妳唔係自己一手一腳揍ge咩??

now自己一個帶bb出街可以應付自如嗎? 我就行街都重ok, 但食飯就.........煩o的, 佢cry, 我就好難食....

原文章由 大丸 於 07-8-21 03:05 發表
hello june june, 我阿b 2個月大啲. 唔知點解無乜做咗人阿媽既感覺, 你有無同感呢?


大宅

積分: 1664


4#
發表於 07-8-21 12:50 |只看該作者
我都係新手媽媽, 我個BB而家就快三個月大.
我一個人帶佢出街會好狼狽, 所以我都係等老公休息或有其他人幫手至會帶BB出街.


大宅

積分: 1383

好媽媽勳章


5#
發表於 07-8-21 13:36 |只看該作者
JUNEJUNE*

嗨..我BB 3個半月大,,5月頭出世
我自己1手1腳湊B,,系全職媽媽*
另外我而家同BB出街都可以應付自如啦暫時,,,
可能因為佢仲細同我地成日都躝街,,慣左=]


複式洋房

積分: 143


6#
發表於 07-8-21 13:58 |只看該作者
hello june june, 阿b係我自己湊, 不過就係唔知點解會無做人阿媽既感覺. 其實係醫院個時已經係咁, 唔知會唔會因為我係開刀, 成日都覺得自己無出過咩力阿b就出咗世. 希望遲啲會好啲.
至於, 出街方面, 我頂多用車仔帶佢去隔離個公園行吓. 要去遠啲既, 就要等c6係度先得law.


大宅

積分: 1635


7#
發表於 07-8-21 14:07 |只看該作者
Hazel,

係咪得妳同妳BB躝街AR , 又幾叻叻WOR, 我都成日躝街GA, O係HOME都唔知做咩好, 好悶GA, 出街BB都開心O的 , 我NOW就學習緊帶埋佢一齊吃飯..., 有時好TROUBLE GA真係..., 我個B會行行下街尖叫及喊GA, 可能有時想訓OR想食... , 妳個B會嗎?

原文章由 hazel_hei 於 07-8-21 13:36 發表
JUNEJUNE*

嗨..我BB 3個半月大,,5月頭出世
我自己1手1腳湊B,,系全職媽媽*
另外我而家同BB出街都可以應付自如啦暫時,,,
可能因為佢仲細同我地成日都躝街,,慣左=]


大宅

積分: 1635


8#
發表於 07-8-21 14:13 |只看該作者
大丸 & REDRED,

可能妳地個BB重細少少, 係要一段時間去熟習下帶BB出街GA LA... , 我都係2個月起就帶BB出街街咋....

大丸,
好多人都選擇開刀GA LA, 妳陀住佢十個月GA WOR, 點會冇做媽媽咁感覺AR? 開刀傷口會痛GA WOR..., 防且妳唔覺自己湊BB 辛苦 GA咩... 有時都好累下....

原文章由 大丸 於 07-8-21 13:58 發表
hello june june, 阿b係我自己湊, 不過就係唔知點解會無做人阿媽既感覺. 其實係醫院個時已經係咁, 唔知會唔會因為我係開刀, 成日都覺得自己無出過咩力阿b就出咗世. 希望遲啲會好啲.
至於, ...


複式洋房

積分: 143


9#
發表於 07-8-21 15:26 |只看該作者
hello june june, 我都明你講既嘢, 有時就係自己諗錯咗一邊law. 湊BB當然辛苦, 仲要做家務, 加上訓得唔好, 超累呀:-(


大宅

積分: 1383

好媽媽勳章


10#
發表於 07-8-21 15:26 |只看該作者
原文章由 junejune123 於 07-8-21 14:07 發表
Hazel,

係咪得妳同妳BB躝街AR , 又幾叻叻WOR, 我都成日躝街GA, O係HOME都唔知做咩好, 好悶GA, 出街BB都開心O的 , 我NOW就學習緊帶埋佢一齊吃飯..., 有時好TROUBLE GA真係..., 我個B會行行下街 ...


有時系自己1個啦,,有時會同埋男友/屋企人
系架,,因為都唔知做咩好,,日日系屋企都系甘樣過
不如出去行下 我B都會架,,有時系車車度抱佢抱住佢會嗌
因為想撩人講野=] 喊就唔會囉..
你住邊架?我地BB都差唔多大
不如MSN傾牙:[email protected]


別墅

積分: 560


11#
發表於 07-8-21 15:45 |只看該作者

hi

hihi,
我啱啱做媽咪喇,仔仔而家2個半月
好多野要學


禁止訪問

積分: 1703


12#
發表於 07-8-21 23:21 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2569


13#
發表於 07-8-22 01:28 |只看該作者
我都係新手mami,b哥3.5個月~~
一路都係自己湊...
不過而家搵緊工人,如果佢幫到手我就會番工...


大宅

積分: 1635


14#
發表於 07-8-22 16:51 |只看該作者
有時都有諗好唔好請工人, 自己番工ga? 妳呢點解咁選擇ar?

妳地平時o係home做咩ar? 我o係home就會好lazy ga la, 有時訓下覺重有上bk...


原文章由 panmung 於 07-8-22 01:28 發表
我都係新手mami,b哥3.5個月~~
一路都係自己湊...
不過而家搵緊工人,如果佢幫到手我就會番工...


大宅

積分: 2569


15#
發表於 07-8-23 02:37 |只看該作者
我請工人主要係整親手,朝朝起身都好痛,屈唔到隻手,幫bb沖涼就好辛苦啦~~
平時我要執屋,拖地......要等b哥訓左先我先會去沖涼,洗奶樽...我老公又要我等佢番,不過佢唔叫我都會等...係拍拖到而家都係咁...佢最近要成5-6am要番到黎...等得黎都7點先可以訓,咁我邊有精神ar...咁工人咪會餵7:30am餐奶,我可以訓囉~佢幫左我10日,真係好好多,隻手都無咁痛啦~~不過佢而家要出境先,好似係要等visa...我都唔知,佢要9月尾先再番黎...隻手又痛啦~~

[quote]原文章由 junejune123 於 07-8-22 16:51 發表
有時都有諗好唔好請工人, 自己番工ga? 妳呢點解咁選擇ar?

妳地平時o係home做咩ar? 我o係home就會好lazy ga la, 有時訓下覺重有上bk...


大宅

積分: 1635


16#
發表於 07-8-24 22:42 |只看該作者
o華, 妳等老公等得咁night, 邊有精神照顧bb ar, 一定要人接手先得wor....

妳老公做咩ar? 係咪開night ar? 咁night先收工ge...

原文章由 panmung 於 07-8-23 02:37 發表
我請工人主要係整親手,朝朝起身都好痛,屈唔到隻手,幫bb沖涼就好辛苦啦~~
平時我要執屋,拖地......要等b哥訓左先我先會去沖涼,洗奶樽...我老公又要我等佢番,不過佢唔叫我都會等...係拍拖到而家都係咁...佢最近要成5-6 ...


大宅

積分: 2569


17#
發表於 07-8-25 00:35 |只看該作者
就算唔等佢,我都想做番野...不過都想睇住工人一排先...如果佢ok我先會番工~~
佢用食ga,要埋埋數同鎖門先走得,所以咪咁晏囉~~
如果唔等佢,基本上我地係唔會見到面...咁等佢呢d時間咪上網lor~
原文章由 junejune123 於 07-8-24 22:42 發表
o華, 妳等老公等得咁night, 邊有精神照顧bb ar, 一定要人接手先得wor....

妳老公做咩ar? 係咪開night ar? 咁night先收工ge...


大宅

積分: 1635


18#
發表於 07-8-27 22:13 |只看該作者
唉!

我老公都係晚晚好night番, 番到lei就訓覺, 我覺得home好似係佢ge酒店咁..., 我重覺得自己好似係一個單親媽咪tim...:cry: :cry: :cry:

妳地有冇咁ge情況ar??

原文章由 panmung 於 07-8-25 00:35 發表
就算唔等佢,我都想做番野...不過都想睇住工人一排先...如果佢ok我先會番工~~
佢用食ga,要埋埋數同鎖門先走得,所以咪咁晏囉~~
如果唔等佢,基本上我地係唔會見到面...咁等佢呢d時間咪上網lor~
...


大宅

積分: 4315


19#
發表於 07-8-27 22:54 |只看該作者
我都係新手媽媽,b女3個月大。我一早請咗個工人因為要返工,但放完產假被公司抄咗:-( 。而家唯有做住全職媽媽先,諗住唔中六合彩就過埋年先搵工。
不過我唔係好慣日日喺屋企,有時好鬼悶,好似好無用咁......唉!


大宅

積分: 2569


20#
發表於 07-8-28 01:07 |只看該作者
我老公咪又係咁~~
我都成日話佢...(雖然佢做野都辛苦)我同佢講我o岩o岩生完你就成日唔o係屋企,我好似無老公咁,成日都嘈ga啦!!佢話番到黎比30分鐘我同個仔~~
大佬呀~~b哥訓左覺,唔通叫醒佢咩~~之後我諗3分鐘都無~~


原文章由 junejune123 於 07-8-27 22:13 發表
唉!

我老公都係晚晚好night番, 番到lei就訓覺, 我覺得home好似係佢ge酒店咁..., 我重覺得自己好似係一個單親媽咪tim...:cry: :cry: :cry:

妳地有冇咁ge情況ar??

...

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo