跳至

首頁
1

尾頁
   0


禁止訪問

積分: 2397


1#
發表於 07-9-20 11:15 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 8294


2#
發表於 07-9-20 12:52 |只看該作者
我地諗住落樓下咋, 如果有時間可能去睇吓花燈會咁啦, 不過唔知高山劇場依傢仲有無攪呢


洋房

積分: 206


3#
發表於 07-9-20 12:58 |只看該作者
可能會去樓下會所攪的中秋晚會, 到時應該會見到好多bb, 又可以同其他人傾下bb野


別墅

積分: 839


4#
發表於 07-9-20 14:04 |只看該作者
今個星期6會去樓下會所攪的中秋晚會, 中秋book咗黃金海岸住一晚賞月, 唔知亞b會唔會訓唔慣呢. 同埋沖涼唔知點呢, 有無人有經驗分享.


禁止訪問

積分: 2397


5#
發表於 07-9-20 14:19 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1726


6#
發表於 07-9-20 14:41 |只看該作者
原文章由 hiunam116 於 07-9-20 11:15 發表
有無些方便的地方呢??
因為我地個bb係八個月,咩都仲未識..點算又想同佢開開心心過中秋喎.....
大家有咩提意呀??



我地就book咗船去追月

martse


複式洋房

積分: 372


7#
發表於 07-9-20 14:52 |只看該作者
我都要諗諗先...平日要返工都好少帶bb出街街


別墅

積分: 926


8#
發表於 07-9-20 16:01 |只看該作者
我今日已經買左好多燈籠佈置屋企, 中秋果日會係屋企bbq同埋賞月. 希望果日好天啦
原文章由 hiunam116 於 07-9-20 11:15 發表
有無些方便的地方呢??
因為我地個bb係八個月,咩都仲未識..點算又想同佢開開心心過中秋喎.....
大家有咩提意呀??


男爵府

積分: 9622

醒目開學勳章


9#
發表於 07-9-20 19:46 |只看該作者
同表姐表哥一家去Disneyhotel食自助餐


男爵府

積分: 5499


10#
發表於 07-9-20 22:33 |只看該作者
I have no idea!
原文章由 jl118 於 07-9-20 19:46 發表
同表姐表哥一家去Disneyhotel食自助餐
http://i92.photobucket.com/albums/l29/chrisyam/Christmas/160711198.gif


男爵府

積分: 8294


11#
發表於 07-9-21 01:48 |只看該作者
哇好開心呀, 我都好想咁呀

原文章由 wuleung 於 07-9-20 16:01 發表
我今日已經買左好多燈籠佈置屋企, 中秋果日會係屋企bbq同埋賞月. 希望果日好天啦


別墅

積分: 900


12#
發表於 07-9-21 11:16 |只看該作者
我哋屋苑今晚有中秋活動,一家人湊吓熱鬧囉!!!


大宅

積分: 2614


13#
發表於 07-9-21 12:14 |只看該作者
我會同阿囡係屋企樓下嗰個公園喥過中秋,年年都好多小朋友係喥玩非常熱鬧,等我帶埋d生菓月餅燈籠去同阿囡玩先。


男爵府

積分: 8294


14#
發表於 07-9-21 15:23 |只看該作者
我樓下都係喎

原文章由 yatyat07 於 07-9-21 12:14 發表
我會同阿囡係屋企樓下嗰個公園喥過中秋,年年都好多小朋友係喥玩非常熱鬧,等我帶埋d生菓月餅燈籠去同阿囡玩先。


大宅

積分: 2436

好媽媽勳章 畀面勳章


15#
發表於 07-9-22 21:36 |只看該作者
我大女兒讀果間小學係星期一晚有中秋迎月活動,到時一家人會湊吓熱鬧既...


大宅

積分: 3331


16#
發表於 07-9-22 23:36 |只看該作者
我會去長洲同朋友bbq.
我有二個小寶貝, 歡迎入黎探下我對豬仔豬女~~ : http://hk.myblog.yahoo.com/alicechan914/


複式洋房

積分: 320


17#
發表於 07-9-25 03:47 |只看該作者
要上班, sad


男爵府

積分: 6983

畀面勳章 環保接龍勳章


18#
發表於 07-9-25 07:12 |只看該作者
去我99個亞媽到(迪迪太婆)成村人食飯,同做個去比人玩 因太多人個女一定:-( :-( :-( 又貼身膏藥咁


首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo