跳至

首頁
1

尾頁
   0


子爵府

積分: 13744


1#
發表於 07-8-1 23:32 |只看該作者
教咗bb成個星期bye bye,呢兩日終於有進展,bb手仔少少郁下郁下咁,但仲未識,好過癮....


複式洋房

積分: 206


2#
發表於 07-8-2 22:49 |只看該作者
BB已經識byebye,及"請請"
[url=http://www.TickerFactory.com/]


男爵府

積分: 5308


3#
發表於 07-8-2 23:25 |只看該作者
原文章由 janis7093 於 07-8-2 22:49 發表
BB已經識byebye,及"請請"


我阿b都學識左好耐啦. 仲識拍拍手呀!
分享煮食的樂趣, 是減壓的一種好方法!


伯爵府

積分: 17062

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


4#
發表於 07-8-2 23:31 |只看該作者
我阿b都學識左好耐啦. 仲識拍拍手同請請呀! 而家教緊佢聽電話ga動作, 不過佢仲未識爬, 只會"冷".

,


大宅

積分: 1115


5#
發表於 07-8-2 23:42 |只看該作者
你地BB都好叻呀
我仔仔都未識呀!教佢都無用!因為佢唔肯學
所以唯有由得佢,我唸佢遲早都會識嘅!:loveliness:


伯爵府

積分: 17062

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


6#
發表於 07-8-3 08:15 |只看該作者
原文章由 Owenma123 於 07-8-2 23:42 發表
你地BB都好叻呀
我仔仔都未識呀!教佢都無用!因為佢唔肯學
所以唯有由得佢,我唸佢遲早都會識嘅!:loveliness:


我教囝囝時, 佢都唔係好so我嫁, 不過唔好理佢, 我o係佢面前不斷做同樣ga動作同講動作ga名, 佢雖然即時唔會跟住做, 但係有時我唔叫佢, 佢自己無啦啦會做出來嫁. 請請同拍手就係咁樣訓練出來. 當佢失驚無神做出黎ga時候, 就讚下佢, 同佢一齊做動作, 囝囝好開心嫁.
,


子爵府

積分: 10647


7#
發表於 07-8-3 08:24 |只看該作者
教左伴伴2個月都未識,是旦動2隻手指當係,懶豬囡一名


珍珠宮

積分: 39119

母親節2025勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章 Xmas吸收勳章 有「營」勳章 叻叻勳章 wyeth冷知識勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 陪月勳章 BK Milk勳章


8#
發表於 07-8-13 00:39 |只看該作者
我亞囝早2日識拍手..請請就好早識
旦係BYE BYE 就唔識


大宅

積分: 4290

畀面勳章


9#
發表於 07-8-13 01:15 |只看該作者
原文章由 Owenma123 於 07-8-2 11:42 PM 發表
你地BB都好叻呀
我仔仔都未識呀!教佢都無用!因為佢唔肯學
所以唯有由得佢,我唸佢遲早都會識嘅!:loveliness:


我個仔都係, c 都唔肯學! 到依家仲係一樣野都唔識~


別墅

積分: 994


10#
發表於 07-8-13 05:29 |只看該作者
我地無教過,但係今日行街街時Chloe係咁同d sales姐姐玩,玩完人地同佢bye佢又識得bye,仲側晒頭 Lum人,我地諗可能咁啱掛 但係都bye左有十幾次,唔知算唔算識左??


<a href="http://www.thebump.com/?utm_source=ticker&utm_medium=HTML&utm_campaign=tickers" title="Ovulation Calculator"><img src="http://global.thebump.com/tickers/tt14bac7.aspx" alt=" Baby Birthday T


男爵府

積分: 5227


11#
發表於 07-8-13 08:41 |只看該作者
你地D BB好叻哦, 我甜甜乜都唔識, 淨係識笑~

想問下你地係刻意教BB拜拜/拍手 OR 佢自己無端端學識+鼓勵呢? 我都刻意教BB, 唔知係咪因為o甘樣佢唔識呢?

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo