跳至

首頁
1

尾頁
   0


複式洋房

積分: 283


1#
發表於 07-8-7 02:13 |只看該作者
是不是有問題


公爵府

積分: 26949

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


2#
發表於 07-8-7 02:18 |只看該作者
我個澄澄都係出一隻,係正常架,唔一定會2隻一齊出架,有d會一歲後先出牙tim架,放心~

[/url]


大宅

積分: 2084


3#
發表於 07-8-7 07:29 |只看該作者
係呀, 我個b都係出左一隻牙咋, d 人都話係正常喎. 唔使擔心.

原文章由 natalielin 於 07-8-7 02:18 發表
我個澄澄都係出一隻,係正常架,唔一定會2隻一齊出架,有d會一歲後先出牙tim架,放心~
兒女是耶和華所賜的產業;所懷的胎是他所給的賞賜。詩 127:3教養孩童,使他走當行的道,就是到老他也不偏離。箴 22:6


男爵府

積分: 6836


4#
發表於 07-8-7 10:50 |只看該作者
inin都係出左一隻牙咋,


複式洋房

積分: 418


5#
發表於 07-8-7 12:13 |只看該作者
朗朗8個月出第一隻牙, 出晒成隻咁滯, 9個半月再出第二隻, ok噃~~

原文章由 cheukwing媽咪 於 07-8-7 10:50 發表
inin都係出左一隻牙咋,


男爵府

積分: 6483


6#
發表於 07-8-13 02:26 |只看該作者
我健健都試過出完一只先一只.佢8個月第7只牙仔出完.到9個月先出第8只牙仔


大宅

積分: 2507


7#
發表於 07-8-13 09:09 |只看該作者
晞晞都係8個月個時出左半隻,
到差唔多9個月出第二隻時,
第一隻先一齊生長
第二隻出左之後
上顎門牙就兩隻一齊出
而家佢9個半月有4隻牙啦
所以唔洗擔心呀^^

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo