樓市動向

跳至

首頁
1

尾頁
   0


複式洋房

積分: 156


1#
發表於 14-3-16 08:38 |只看該作者
1)若我已簽S &,本身兩個人名,但在想落一個人名,可以嗎?
2) 若6.8M 樓,我俾40%首期,銀行內部壓測是否仍然是5.15厘?或可以降低一些?謝謝




男爵府

積分: 6248


2#
發表於 14-3-16 08:43 |只看該作者

回覆:jk228 的帖子

好似5.25


複式洋房

積分: 156


3#
發表於 14-3-16 11:05 |只看該作者

回覆:kaka1226 的帖子

請問5.25是那間銀行?




複式洋房

積分: 156


4#
發表於 14-3-16 11:05 |只看該作者

回覆:jk228 的帖子

中銀壓測只去到3厘左右





禁止訪問

積分: 8242


5#
發表於 14-3-16 11:10 |只看該作者

引用:中銀壓測只去到3厘左右 +

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


複式洋房

積分: 156


6#
發表於 14-3-16 11:32 |只看該作者

回覆:mrkokubo 的帖子

係2.15加3,你啱




禁止訪問

積分: 8242


7#
發表於 14-3-16 12:04 |只看該作者

引用:係2.15加3,你啱 +

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 6786


8#
發表於 14-3-17 10:34 |只看該作者
jk228 發表於 14-3-16 08:38
1)若我已簽S &,本身兩個人名,但在想落一個人名,可以嗎?
2) 若6.8M 樓,我俾40%首期,銀行內部壓測是否仍 ...

樓主講的, 係「臨時合約」, 定係已上律師樓俾左大訂, 簽了「正式合約」?
如果臨約話, 對家都仲未找律師做正約的話, 你試下透過AGENT 問下業主可否簽過一份新的臨約.
如已俾大訂簽正約就應該無彎轉了.

壓測係 + 3%, 邊個問銀行都係咁講架喇, 但「降低一D」/「計高一D收入」呢D做法, 銀行一般唔會同個客講到咁出面....

你都係俾多D資料間銀行, 問清楚你一個人的收入係咪過到啦.....


複式洋房

積分: 156


9#
發表於 14-3-17 12:49 |只看該作者

回覆:qq_baba 的帖子

Very detailed and informative! Thx
我自己都計過,大約38%,加刻五厘就43%,希望未過啦




首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo