自由講場

跳至

首頁

尾頁
   2


翡翠宮

積分: 78292


1#
發表於 14-3-18 20:45 |只看該作者
今天去政府醫院產檢,醫生話睇我以前既record(我大女足月出世5磅3)再加現在既生長趨勢,我黎緊個b都應該係輕磅b(不足3kg), 係咁就建議我食阿士匹靈。下次產檢再check 如果唔太理想就會建議我入院。

想問有無人食過,效果如何?負作用除了胃痛,還有什麼呢? 或者會唔會食多d野個b就會大d重d呢?

先謝過回覆


珍珠宮

積分: 43547

好媽媽勳章


2#
發表於 14-3-18 21:08 |只看該作者

回覆:有無人大肚時食過阿士匹靈?

我兩個女都係跟唔到生長線,但醫生無叫我食阿士匹靈喎,淨係叫我食多d牛肉




男爵府

積分: 7790


3#
發表於 14-3-18 21:10 |只看該作者
試下食多D花膠同飲大肚婆奶粉,幫助長胎


珍珠宮

積分: 47707


4#
發表於 14-3-18 21:11 |只看該作者

回覆:有無人大肚時食過阿士匹靈?

應該無問題
我生完,距話如我想懷第二胎,要每日一粒
因為第一胎我有妊娠毒血症



禁止發言

積分: 10367


5#
發表於 14-3-18 21:15 |只看該作者

回覆:有無人大肚時食過阿士匹靈?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


水晶宮

積分: 50564

好媽媽勳章 醒目開學勳章 睛靈勳章


6#
發表於 14-3-18 21:19 |只看該作者

回覆:有無人大肚時食過阿士匹靈?

我係本身長期食藥,有咗都冇停亞士匹靈!呀囡出世得5.2磅,可能係嘔到生嘅原因!


珍珠宮

積分: 43251

虎到金來勳章


7#
發表於 14-3-18 21:23 |只看該作者
如果食亞士匹靈有胃痛,可以叫醫生開胃藥,我有朋友好似你咁嘅CASE,佢都有胃藥一齊食!


翡翠宮

積分: 78292


8#
發表於 14-3-18 21:25 |只看該作者

引用:我係本身長期食藥,有咗都冇停亞士匹靈!呀

原帖由 kai3028 於 14-03-18 發表
我係本身長期食藥,有咗都冇停亞士匹靈!呀囡出世得5.2磅,可能係嘔到生嘅原因!

...
我就快4個月,雖未至於日日嘔但都嘔到宜家,無食慾,我比未陀之前仲輕


翡翠宮

積分: 78292


9#
發表於 14-3-18 21:26 |只看該作者

引用:如果食亞士匹靈有胃痛,可以叫醫生開胃藥,

原帖由 SARIDON 於 14-03-18 發表
如果食亞士匹靈有胃痛,可以叫醫生開胃藥,我有朋友好似你咁嘅CASE,佢都有胃藥一齊食! ...
thx, 問下私家醫生食埋胃藥得唔得先


翡翠宮

積分: 78292


10#
發表於 14-3-18 21:26 |只看該作者

引用:我兩個女都係跟唔到生長線,但醫生無叫我食

原帖由 blackypurin 於 14-03-18 發表
我兩個女都係跟唔到生長線,但醫生無叫我食阿士匹靈喎,淨係叫我食多d牛肉



...
牛肉呀


翡翠宮

積分: 78292


11#
發表於 14-3-18 21:27 |只看該作者

引用:試下食多D花膠同飲大肚婆奶粉,幫助長胎

原帖由 Yuchingmum 於 14-03-18 發表
試下食多D花膠同飲大肚婆奶粉,幫助長胎
花膠唔係補充骨膠架咩?


翡翠宮

積分: 78292


12#
發表於 14-3-18 21:29 |只看該作者

引用:應該無問題我生完,距話如我想懷第二胎,要

原帖由 BIGPAT 於 14-03-18 發表
應該無問題
我生完,距話如我想懷第二胎,要每日一粒
因為第一胎我有妊娠毒血症
醫生都有問我第一胎有無,咁我係無。但我就有血壓高囉


水晶宮

積分: 64108


13#
發表於 14-3-18 21:29 |只看該作者

引用:我兩個女都係跟唔到生長線,但醫生無叫我食

原帖由 blackypurin 於 14-03-18 發表
我兩個女都係跟唔到生長線,但醫生無叫我食阿士匹靈喎,淨係叫我食多d牛肉



...
食亞氏匹靈會長胎?




水晶宮

積分: 64108


14#
發表於 14-3-18 21:30 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Yuchingmum+於+14-03-18+發表

原帖由 JunichiOkada 於 14-03-18 發表
花膠唔係補充骨膠架咩?
花膠高蛋白質,所以長胎




翡翠宮

積分: 78292


15#
發表於 14-3-18 21:33 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+blackypurin+於+14-03-18+發

原帖由 cherrieloy 於 14-03-18 發表
食亞氏匹靈會長胎?
我都有呢個疑問,但係馬麗醫院既高級醫生既suggestion,又唔敢唔信


翡翠宮

積分: 78292


16#
發表於 14-3-18 21:34 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+JunichiOkada+於+14-03-18+發

原帖由 cherrieloy 於 14-03-18 發表
花膠高蛋白質,所以長胎
thx


大宅

積分: 2721


17#
發表於 14-3-18 21:42 |只看該作者

回覆:有無人大肚時食過阿士匹靈?

我同你case好似,我大女足月出世5.3磅,跟住想生第二胎,連續2胎空心胎小x,到第3次我自己買阿士匹靈食,今次touchwood順利陀到,而家5個月,但我去政府同私家醫生都建議我停食,因為話我冇需要。我頭四個月都害喜得犀利,嘔,勁多口水分秘吞唔到,可能因為吞唔到口水,攪到胃酸過多,火燒心,好辛苦!到4個半月後先開始好轉。我有諗過胃部不適可能係食阿士匹靈有關。到而家我都有隔日食一粒,因為怕完全停食,對小b有影響。


翡翠宮

積分: 78292


18#
發表於 14-3-18 21:44 |只看該作者

引用:我同你case好似,我大女足月出世5.3磅,跟

原帖由 開心果^^ 於 14-03-18 發表
我同你case好似,我大女足月出世5.3磅,跟住想生第二胎,連續2胎空心胎小x,到第3次我自己買阿士匹靈食,今 ...
但邊個建議你食阿士匹靈?其實有咩幫助?


大宅

積分: 2721


19#
發表於 14-3-18 21:48 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+開心果^^+於+14-03-18+發表我

原帖由 JunichiOkada 於 14-03-18 發表
但邊個建議你食阿士匹靈?其實有咩幫助?
我係係bk搵到資料話食阿士匹靈防慣性流產,其實自己都係博一博,因為唔想第3次小x


翡翠宮

積分: 78292


20#
發表於 14-3-18 21:52 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+JunichiOkada+於+14-03-18+發

原帖由 開心果^^ 於 14-03-18 發表
我係係bk搵到資料話食阿士匹靈防慣性流產,其實自己都係博一博,因為唔想第3次小x

...
明白,咁祝你順順利利,生過肥白靚b

點評

開心果^^  大家咁話  發表於 14-3-18 22:12

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo