自由講場

跳至

首頁
1

尾頁
   0


男爵府

積分: 9809


1#
發表於 14-3-26 20:01 |只看該作者
我係3台。開台時明明講左cut 漫游。
我過澳門前關左漫游數據。所以data方面唔擔心。
去到澳門有人打比我通左但我無聽到。點知一睇我個3字隔離有macau尼個字。我朋友即叫我轉飛航模式。
我想問有人打左2次黎但我無聽到會唔會計漫游?




首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo